To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

EVO Ogólne - Mam Evo X

pfx - 31-08-2008, 12:44

No więc wóz dotarł i stoi na składzie celnym. Obejrzałem i faktycznie nie ma sie raczej co przejmować światłami.
Przód - zwykłe lampy - bez żadnych oznaczeń, choć świecą płasko symetrycznie.
Tył - też żadnych oznaczeń - brak p/migielnego.
W przepisach póki co stoi tak: - jeśli coś nie ma homologacji , bądź infrmacji o homologacji, o dopuszczeniu do ruchu decyduje badanie techniczne. Innymi słowy, gdyby były oznaczenia na lampach DOT4, czy inne nieeuropejskie - diagnosta nie ma prawa dopuścić takiej lampy do użytkowania. Jeśli nic nie pisze - stan techniczny - jego opinia jest wiążąca.

Anonymous - 06-09-2008, 15:37

Czytam i czytam.....i na temat lampek i przeglądów niewiele mogę powiedzieć....

Ale....

Wracając do tematu......

Sith - autko jest super.....widziałem jadące EVO X w łodzi w okolicach matki polki.....i muszę przyznać.....Robi Wrażenie......

Cudo.

pfx - 08-09-2008, 10:46

skoro tak to czas na mojego





krzychu - 08-09-2008, 10:54

Widzialem takiego samego ostatnio na SZ (Zabrze) rejestracjach w okolicach żywieczyzny.

Krzychu

Anonymous - 08-09-2008, 22:11

ehhh.. tylko popatrzec moge :(
moze to brzydko, ale zazdroszcze wam tego autka :evil:

Juiceman - 08-09-2008, 23:25

jaceksu25 napisał/a:
ehhh.. tylko popatrzec moge :(
moze to brzydko, ale zazdroszcze wam tego autka :evil:


Aha ; ) a ten bialy wyglada kosmicznie mrrr ;)

pfx - 15-09-2008, 17:37

i kosmicznie jeździ
nieprawdopodobne trzymanie w drodze.
Niepokio mnie jednak kopcenie z rury i jego apetyt na oliwę.
Przy moim szczęściu - wszystkie auta jakie kupiłem musiały być remontowane z powodu pobierania oleju (niezależnie czy nowy czy używany). Czyżby znów to fatumm, kuźwaaaa...

Hubeeert - 15-09-2008, 19:36

pfx napisał/a:
jego apetyt na oliwę
Jak dajesz w rurę to MUSI brać olej.
pfx - 16-09-2008, 08:54

Hubeeert napisał/a:
pfx napisał/a:
jego apetyt na oliwę
Jak dajesz w rurę to MUSI brać olej.

zgadza się, ale traktowany jest na razie laitowo, zobaczę co będzie po pierwszej zmianie oleju. Poza tym nie wiem jaką ilością był zalany wyjściowo -póki co pierwsza dolewka i dolałem 1,5 l, a to dopiero 2 kkm. Wydaje mi sie lekko za dużo, ale zobaczymy...

Anonymous - 16-09-2008, 19:05

pfx napisał/a:
Hubeeert napisał/a:
pfx napisał/a:
jego apetyt na oliwę
Jak dajesz w rurę to MUSI brać olej.

zgadza się, ale traktowany jest na razie laitowo, zobaczę co będzie po pierwszej zmianie oleju. Poza tym nie wiem jaką ilością był zalany wyjściowo -póki co pierwsza dolewka i dolałem 1,5 l, a to dopiero 2 kkm. Wydaje mi sie lekko za dużo, ale zobaczymy...


Cześć!
Po pierwsze to trochę jestem w szoku. Piszesz, że nie wiesz jaką iloscią oleju był zalany. Chcesz przez to powiedzieć, że ściągnąłeś auto z drugiego końca świata i przed jazdą nie sprawdziłes ile ma oleju!!! ??????
Ja swoim umówiłem się właśnie na przegląd po 8tys km. i NIE DOLEWAŁEM OLEJU!!!
W tej chwili jest dokładnie w połowie między max. a min..
Auto nie katowane na torach itp. Z 500-600 km zrobione po górach. Bardzo dużo po mieście. A w trasie, wiadomo, 90 się nie jeździ :biggrin: A co do Twojego pecha i napraw nowych samochodów z powodu brania oleju to tu, niestety, nie masz gwarancji na auto z USA :(

pfx - 17-09-2008, 09:45

problem w tym, że zanim auto przyjechało z drugiego końca świata to przejechało 1200 mil. Z miasta - do doku. Firma godna polecenia, ale wiem, że przecież każdy kto wsiada w taki wóz daje w palnik bo przecież musi "komplesky poleczyć", a po za tym to nie jego... własność.
więc auto na dzień dobry jak przyszło w moje ręce miało ubytek 1,5 l oleju - co miałem zrezygnować z kupna i stracić zaliczkę? Pojeżdżę i zobaczę. Ponoć bywa, że na dotarciu biorą olej, potem się uszczelniają. Za wcześnie na wyroki.
Czy twój też kopci z rury przy dodaniu gazu?
Na jakim PB jeździsz?

Student - 17-09-2008, 09:52

PFX czy możesz podać koszty po zakończeniu takiej operacji.
Będę wdzięczny.

Anonymous - 17-09-2008, 10:52

Do PFX.
Czy mój kopci z rury? Nie wiem. na postoju nie kopci :) Nikt mi tego nie mówił chociaż jak na zlocie Mitsubishi gadałem z gościem z salonu to powiedział, że przy ostrej jeździe w czasie zmiany biegów może kopcić i to jest normalne.
Jeśli chodzi o paliwo to tankuję głównie na Orlenie 98 verwę lub na BP 98 ultimate.
Raz nie było na Orlenie 98 więc zalałem na próbę 95 ale nie polecam. Na wysokich obrotach dostawał jakiejś czkawki. Jechałem raz na V-power Racing z SHELLA ale nie odczułem różnicy. Może dlatego, że akurat jechałem w miarę spokojnie :)

pfx - 18-09-2008, 09:02

Student napisał/a:
PFX czy możesz podać koszty po zakończeniu takiej operacji.
Będę wdzięczny.

nie wiem o jaką operację chodzi - sprecyzuj proszę

Student - 20-09-2008, 10:34

Chyba sie droczysz. :wink:
Chodzi mi o sprowadzenie EVO, jak to się zamknęło ostatecznie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group