To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Corleone by gregorbu

Anonymous - 25-04-2009, 21:34

Marcin-Krak napisał/a:
mam nadzieję, że teraz nie będzie wyglądał jak L200 :wink: :mrgreen:


Czy komuś się L200 nie podoba :evil: :evil:

Marcin-Krak - 25-04-2009, 22:24

bartek2800 napisał/a:
Czy komuś się L200 nie podoba :evil: :evil:

Podoba, nie podoba - krzywy stoi :wink: :P

Anonymous - 25-04-2009, 23:40

Marcin-Krak napisał/a:
gregorbu, mam nadzieję, że teraz nie będzie wyglądał jak L200 :wink: :mrgreen:
Wyglądał - do momentu zrobienia nim pierwszych kilkuset metrów. Ale zapewne wyczuł, ze ja akurat zdecydowanie preferuję auta nisko zawieszone - i obniżył pułap do standardowej wysokości. :D Szczerze mówiąc wolałbym, by w Cejocie fotele były niżej zamocowane - tak, jak w CA. Kiedy przesiadam się do Lancera Asi, aż morda mi się cieszy na nisko osadzony fotel i kierownicę - tego mi w Cejocie naprawdę brakuje.
Marcin-Krak napisał/a:
To się chwali - jeśli chcesz mogę wpisać pochwałę do akt :D
Wprawdzie wczoraj z ust (i rąk :lol: ) prezesa dostałem oficjalną pochwałę w pracy, ucieszę się na kolejną. Nie przypominam sobie, by mnie ktoś chwalił na MM. Nawet "pomógł" mi rzadko klikają mimo, że pomagam...
Marcin-Krak - 26-04-2009, 00:27

gregorbu napisał/a:
Wprawdzie wczoraj z ust (i rąk :lol: ) prezesa dostałem oficjalną pochwałę w pracy, ucieszę się na kolejną. Nie przypominam sobie, by mnie ktoś chwalił na MM. Nawet "pomógł" mi rzadko klikają mimo, że pomagam...

No to gratuluję.
I czuj się pochwalony przez moda CJ0 - toż to prawdziwy zaszczyt :mrgreen:
Piwo się należy

Anonymous - 28-04-2009, 22:43

W dniu dzisiejszym dokręcałem śruby na wahaczach. Corleone ułożył się już do nowych amorów. Prowadzenie po łukach wyśmienite. Moim zdaniem teraz jeździ się dużo lepiej niż Żabą. Żabozielony prowadził się jak taczka - pewnie, ale zdecydowanie za twardo na mój starzejący się tyłek. Kiedyś mi się to podobało, ale z biegiem czasu zachciało mi się więcej komfortu. Teraz mam kompromis. I jest dobrze, wręcz idealnie jak na moje potrzeby.
Wciąż bawię się w tjunink podświetlenia zegarów i nie mogę znaleźć optymalnego rozwiązania. Kiedy kupiłem Cejota, miał on zamontowane w zegarach niebieskie żarówki. Bez kapturków, całe niebieskie. Zegary były podświetlone na piękny seledyn. Niestety dwie z żarówek się spaliły i zaczęły się moje poszukiwania. Barwione żarówki Bosma z Allegro - porażka, w diody bawić się nie będę - temat dogłębnie przerobiłem w CA1A i CB4A. Kupiłem w Grafixie żarówki z niebieskimi kapturkami - też nie to samo (zegary świecą na biało). Dziś zamówiłem kolejne niebieskie żarówki - zobaczymy, co z tego wyniknie.

Rafal_Szczecin - 28-04-2009, 23:16

gregorbu napisał/a:
- pewnie, ale zdecydowanie za twardo na mój starzejący się tyłek.

to przypomnij sobie jak twardo jest w CoJ0cie, u Ciebie to limuzyna ;)

Anonymous - 20-09-2009, 12:15

Oto, dlaczego warto wymieniać filtry paliwa:

Wstyd mi, że nie znalazłem wcześniej 2 godzin na wymianę tego filtra, a woziłem go w bagażniku od początku lipca. :oops: W środku jeden wielki szlam, a paliwo przepływało przez filtr dwoma otworkami o przekroju ok. 2 mm2 każdy. Dla porównania nowy filtr jest pusty...
Z innych rzeczy - denerwują mnie stuki przy delikatnym skręceniu kierownicy. Nowe drążki, końcówki, zregenerowana maglownica, a stuki wciąż są. Jedyne, co mi chyba pozostało, to krzyżak kolumny kierowniczej.

Krzyzak - 20-09-2009, 20:13

gregorbu, na pewno to krzyżak jest wszystkiemu winien :P
Maciek - 20-09-2009, 20:40

Krzyzak napisał/a:
na pewno to krzyżak jest wszystkiemu winien

No Darku Krzyżak krzyżakowi nierówny :D

Anonymous - 20-09-2009, 20:42

Krzyzak napisał/a:
gregorbu, na pewno to krzyżak jest wszystkiemu winien :P
Dobrze, że nie Krzyzak. :wink: Jeszcze powstałoby nowe powiedzenie na forum: to wszystko wina Krzyzaka. :mrgreen:
A na poważnie - nie pozostało już nic do wymiany. Drążki nowe, końcówki nowe, gumy na wahaczach nowe, maglownica po regeneracji. A na najniższym drążku pod kierownicą (pod przegubem kardana, patrząc od kierownicy) czuć wyraźny luz i słychać stuki.

mkm - 20-09-2009, 20:49

gregorbu, jaki jest koszt regeneracji maglownicy i jak to wyglada? Idzie na podmiane czy robia Twoja?
Anonymous - 21-09-2009, 08:11

Gregorbu ile przelatałeś na tym filtrze :?: :?: Wygląda na mocno zmęczonego :mrgreen:
Anonymous - 21-09-2009, 08:14

mkm napisał/a:
gregorbu, jaki jest koszt regeneracji maglownicy i jak to wyglada? Idzie na podmiane czy robia Twoja?
To zależy od zakładu. Colt jest autem na tyle nietypowym, czy raczej niespotykanym, że zamiana maglownicy raczej nie wchodzi w rachubę. Gdyby to był jakiś VW, warsztat daje od ręki maglownicę zregenerowaną, a odbiera zużytą. Są dwa wyjścia:
- demontujesz maglownicę sam i oddajesz do renowacji
- zaprowadzasz auto do warsztatu (albo "zwykłego", gdzie wymontują Twoją maglownicę, zawiozą do renowacji i zamontują z powrotem lub do warsztatu wyspecjalizowanego w renowacji przekładni
Cena to 600-1000 PLN. Czas wykonania też różny. Jak dobrze trafisz, zrobią Ci od ręki (w warsztacie regenerującym), a czasem okres oczekiwania to dzień-dwa. W moim przypadku były to dwa dni (można było w ciągu jednego, ale mi się nie spieszyło), a koszt to 1.049 PLN.

Anonymous - 21-09-2009, 08:40

dm17 napisał/a:
Gregorbu ile przelatałeś na tym filtrze :?: :?: Wygląda na mocno zmęczonego :mrgreen:
Ja - 10.000 km. Ile przejechał wcześniej - nie wiem. Patrząc na niego odnoszę wrażenie, że nie był wymieniany nigdy. Cóż - niemieccy mechanicy najwyraźniej podchodzą do sprawy podobnie jak polscy: nie psuje się - nie trza ruszać. Szczególnie, że cięzko się tam dostać. A propos dostępu do filtra - projektantowi komory silnika w CJ4A życzyłbym przeprowadzenia kilku prac przy tym aucie: wymiany rozrządu z uszczelniaczami i wymiany filtra paliwa właśnie. Zapewne po takim doświadczeniu, bardziej skupiłby się na ergonomii...
Krzyzak - 21-09-2009, 10:23

gregorbu, nie zawsze jest tak zle - czasem po prostu zabierasz sie od zlej strony :)
np. przeklinane przez wszystkich wykrecenie zaworu EGR w 2.4 GDI jest banalnie proste, jesli ma sie podnosnik/kanal i przedluzke 1.2 m dlugosci :)

potwornie droga ta regeneracja magla...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group