To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Problem z cykaniem...

tommyc1 - 12-11-2008, 18:37

na allegro taki filtr manna za 86zl! czy to jakas pomylka???:)

[ Dodano: 12-11-2008, 18:40 ]
tomekrvf napisał/a:
Taki zaworek jest w oryginalnym filtrze oleju MD322508 za 36PLN w ASO lub można kupic Knechta OC230
Do Galanta powinien iść MANN W811/80


tak, do galanta, ale 2,4 GDI bo do V6 to ten drugi

tomekrvf - 12-11-2008, 19:07

tommyc1 napisał/a:
tak, do galanta, ale 2,4 GDI bo do V6 to ten drugi

Który drugi? W610/3? OC230?

Anonymous - 12-11-2008, 19:17

W610/3 to do 2,0 benzyna
ponizej link do katalogu manna , na allegro polecam autotrybik, maja dobre ceny :
mann katalog

tommyc1 - 12-11-2008, 20:13

W610/3 wg katalogu jest do V6 i do 2.0
tomekrvf - 12-11-2008, 22:12

tommyc1 napisał/a:
W610/3 wg katalogu jest do V6 i do 2.0

Według katalogu MANNa tak. Według Mitsubishi w Galancie V6 ma siedzieć filtr MD322508 lub MD356000. Te filtry różnią się od powyższego MANN że są niższe i mają większą średnicę.
Według Knechta do 2.5V6 ma być filtr OC230. Co ciekawe, filtr MD322508 jest produkowany przez Knechta i wygląda tak samo jak OC230. Z kolei MD356000 jest produkcji japońskiej i ma jeszcze większą średnicę jak MD322508.
Wbij do katalogu MANN w zakładce Numery krosów, numery oryginalnych filtrów i zobaczysz co wyjdzie.

tommyc1 - 13-11-2008, 07:21

czyli ten 610 nie bedzie pasowal? a wczoraj go zamowilem... :evil:
tomekrvf - 13-11-2008, 09:36

Przykręcić się da i myslę że silnikowi nic się nie stanie. Np w Outlanerze I tez mozna montować W610/3 i W811/80 tyle że w 2.4 ten W610/3 styka się z osłona pod silnikiem
koper201 - 17-11-2008, 19:45

Witam, jakis czas temu wlalem srodek marki Wynns (polecany przez klubowiczów):
http://www.wynns.pl/top/v...php?product=647
Przez dość dlugi czas cykało jak dawniej, w końcu po jakis 500 km cisza....MAm nadzieję że na zawsze, mam zmiane oleju za ok 7 tys dopiero, zobaczymy jak będzie , póki co jestem zadowolony :)

tommyc1 - 17-11-2008, 20:35

a ja zakupilem juz valvolina max life 5W40 i za pare dni zaleje nim swojego miska, nie podjalem tylko jeszcze decyzji czy plukanke muz zrobic i z czego...czy tez dac jakis preparat do nowo zalanego oleju...
Anonymous - 17-11-2008, 23:12

U mnie było przez jakiś czas cicho po zalaniu płókanki przed wymianą oleju, ale po kliku tysiącach znowu cyka - zastanawiam się nad zmianą (obecnie mobil 10w40)
JaGrab3 - 18-11-2008, 00:20

Przed zmianą oleju (a mialem castrola 10w40) cykało rano, jak bylo zimno przez parę sekund pewrrnie przez 5-10. Teraz świeżo po zalaniu valvoline 10W40 cykał od razu, i to przez ładnych parę minut. Po wystygnięciu silnika odpaliłem i już nie cyka, i tak mam od jakichś 200km, czy zimno jak teraz rano czy ciepło nic nie cyka... zobaczymy co będzie dalej.
tommyc1 - 18-11-2008, 08:42

ja 200km to w ciagu kilku dni robie, wiec szybko sie przekonam na ile to pomoglo... i oczywiscie zaraz dam znac
na cuda nie licze, bo klepie mi juz naprawde glosno i to przy kazdym stanie silnika (cieply-zimny-mokro-sucho)

Anonymous - 18-11-2008, 18:39

ehhh, szkoda że nie ma sprawdzonego sposobu :( trzeba próbować
Mirek Jurek - 18-11-2008, 18:57

koper201 napisał/a:
Witam, jakis czas temu wlalem srodek marki Wynns (polecany przez klubowiczów):
http://www.wynns.pl/top/v...php?product=647
Przez dość dlugi czas cykało jak dawniej, w końcu po jakis 500 km cisza....MAm nadzieję że na zawsze, mam zmiane oleju za ok 7 tys dopiero, zobaczymy jak będzie , póki co jestem zadowolony :)



Ja tez zastosowalem srodek firmy WYNNS juz pare miesiecy temu. Byla poprawa, ale do czasu.. Po przejechaniu 5kkm wszystko wrocilo do "normy" :) czyli cyka jak cykalo :doubt:
Zaopatrzylem sie juz w CERAMIZER i przy nastepnej wymianie oleju go zastosuje.
Olej to MOBIL 1 10W40 S. O VALVOLINE i MOTULACH w IRL moge pomarzyc. Zostaja tylko zakupy przez net, a nie jestem ich zwolennikiem (podrobki itd)
PZDR

brodzky - 18-11-2008, 19:45

Moj w czasie zakupu zaczal cykac. Zalalem Castrolem i przestalo po 20km. Zaczelo cykac po paru tys, przy 8 juz rzeklbym ze czasem walilo ich kilka jak nie kilkanascie. Pobiegalem po literaturze popytalem tu i owdzie i zdecydowalem na Elf Excellium LDX. Po zalaniu bez zmian, po 100km bez zmian, po 1000 jeszcze cyka gdzies kolo 2-2,5kkm od wymiany ustalo. Dzis mam jakies 3,5kkm od wymiany i cisza nawet przy temp 5-6 stopni. Nastepny wleje Orlen lub Shell Helix bo mi wyszlo ze delikantie lepsiejsze lub zostane przy tym bo jak nie cyka to po co eksperymentowac? :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group