Carisma - Techniczne - [Carisma] Problem z kluczykiem
apg2312 - 25-08-2015, 22:38
Jednym słowem "Wild, Wild West"
A czemu niby mamy opowiadać bajki z krainy deszczowców ? Uważasz, że tu każdy jest bajkopisarzem, przy którym bracia Grimm i H.Ch. Andersen wysiadają ?
Zresztą, jak chce Ci się te 200 zł przeznaczyć na benzynę (i bramki), zamiast przepłacać jakimś cwaniaczkom, to zapraszam do mnie. A4 masz 190 km, jakieś półtorej godziny jazdy (w jedną stronę oczywiście). Sam sprawdzisz, jakie ceny są w normalnych, cywilizowanych okolicach
plecho1 - 25-08-2015, 23:23
Mi w innych punktach w Lublinie zaśpiewali 350 i 400zł a ślusarz w markecie Real właśnie 210zł, dorobiłem jeszcze u niego taki bez miejsca na immo za 30zł tak na wszelki wypadek zostawiony obecnie u teściów jakby się klucze zatrzasnęły
apg2312 - 25-08-2015, 23:59
Cóż...żeby nie być gołosłownym, znalazłem stronę internetową punktu, gdzie dorabiałem kluczyk :
http://www.nq-system.com.pl
i ich oferta dorabiania kluczy :
http://www.nq-system.com.pl/oferta.php?kat=14
Z tego co się pytałem, to z kluczami i zamkami robią wszystko
virgin71 - 27-08-2015, 11:15
Różnica w cenie jest tak duża, że opłaca mi się wysłać do nich kuriera:)
Czemu we Wrocku nic takiego nie ma:/
apg2312 - 27-08-2015, 13:31
virgin71 napisał/a: | Czemu we Wrocku nic takiego nie ma:/ |
Hmmm...już pisałem przecież
Wild, Wild West Na Dzikim Zachodzie panuje wolna amerykanka
cane - 14-10-2015, 14:08
Czy ktoś z posiadaczy szarego (pomocniczego) kluczyka może porównać wycięcia grota z kluczem głównym?
Próbuję dorobić kluczyk serwisowy, ale nawet ASO rozkłada ręce proponując jedynie skopiowanie klucza głównego, który w efekcie i tak będzie otwierał schowek, bagażnik i zamki siedzeń.
MichciuGT - 14-10-2015, 16:54
szary kluczyk różni się tylko tym że niema takiego głębokiego rowka wzdłuż grota na długości 23mm i głębokości 0,8mm, tylko ma podebranie na połowie grota (tak samo wzdłuż)na długość 20mm i głębokości 0,1mm
cane - 14-10-2015, 17:36
Spodziewałem się raczej, że różnica tkwi w ustawieniu jednej czy dwóch zapadek, a więc wycięciu ząbków na grocie. W takiej sytuacji standardowa surówka nie podejdzie, a ewentualne próby dobrania innego modelu to pewnie za duża metaloplastyka.
plecho1 - 14-10-2015, 20:47
Ten serwisowy klucz nie da się włożyć do wkładek których ma nie otwierać a dokładnie różnicę opisał MichciuGT.
kalg - 06-11-2015, 13:51
Miałem podobny problem z rozpadającą się obudową oryginalnego kluczyka. W załączeniu mój patent: kawałek drewna dębowego, frezarka, szlifierka, klej, lakier. Działa i wydaje się być trwałe. no i można się poczuć PRAWIE jak w Jaguarze
Może kogoś zainspiruje
oksar - 09-04-2019, 11:10
Cześć!
Trochę odkopię temat, jeżeli ktoś nadal ma problemy z kluczykiem - zrobiłem projekt obudowy do druku 3D, u mnie się sprawdziło
Co prawda trzeba było troszkę dociąć końcówkę, bo klucz nie wchodził do końca do stacyjki, ale poza tym śmiga i dobrze się trzyma. W wolnej chwili poprawię projekt, jeśli komuś by zależało.
Bizi78 - 09-04-2019, 15:16
A miejsce na pestkę immo jest
oksar - 10-04-2019, 08:37
Obudowa jest zaprojektowana pod wymiar tego plastiku, w którym siedzi klucz razem z immobilizerem.
Chetny - 11-05-2019, 16:29
Oksar mógłbyś wstawić tutaj poprawiony projekt w formacie stl. albo skp. f3d. ?
Bardzo proszę
Gold624 - 06-07-2019, 17:43
Ja swój kluczyk dorobilem. Guma która się rozpadła wyciągnięty został czip włożony w platkikowy kluczyk i wszystko śmiga. Koszt kluczyka 80zl
|
|
|