To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I Ogólne - DiD vs Mivec

krzychu - 28-10-2008, 22:25

rezon - takie moje zdanie, diesle mi nie siedza, a zdania nie zmienie. A tym co nie chcial przyspieszac na piatce a na 3-ce brakowalo mu obrotow to nic mu nie bylo tylko to byl 1,5 dCi czy jakos tak a on moca nie powala, ni momentem. Benzyna o podobnej mocy mi sie lepiej jezdzi proste. A jak ktos lubi diesle nikomu nie zabronie.

Hiszpan napisał/a:
a mój czarny, ciężki, "wielki" klekot pomyka przed nim


zostawiajac pechowca w czarno chmurze dymu z rury wydechowej :P ale to tak juz zartem na odprężenie.

Krzychu

Hiszpan - 29-10-2008, 07:58

Jeszcze słówko w kwestii chipa.
Użytkownik L200 - PIONIER333 - po padnięciu chipa jeździł 3 tygodnie bez i - o dziwo - stwierdził, że elka jeździ lepiej :roll: :rolleyes:

Anonymous - 29-10-2008, 08:12

Hiszpan napisał/a:
Jeszcze słówko w kwestii chipa


sadze ze nikt o zdrowych zmyslach (czyt. ktos kto nie boi sie utraty gwarancji) nie montuje box'a do diesla,
jesli tuning silnika to tylko zmiana oprogramowania, dlatego warto przemeczyc sie 3 lata przez gwarancje, a potem wirus.

rezon - 29-10-2008, 17:22

Grześku napisał/a:
Aż tak zły ten TDi?
Gdyby byl taki zły to dalej jeździłbym benzyną. Większość użytkowników Octavii to jednak TDI.
Bartek napisał/a:
Spalenie w Octavii II mniej niż 7 w mieście jest nierealne
Są jednak tacy magicy z silnikiem 1,9TDI, którzy mają takie wyniki. Specjalnie dawałem zużycie z instrukcji, aby wyeliminować wpływ kierowcy - BAAARDZO duży. Warunki testów są jednak dość jednoznacznie określone. Ja na pewno nie należę do tych co ustalają dolne limity zużycia. Wystarczy, że mnie Hiszpan wpędza w kompleksy - 7,1 a moje 8,1 i raczej tendencja rosnąca :snakeman: Odcinki 3km rano to dla tego samochodu mocny stres, a dla sponsora jeszcze większy :axe:
arturro napisał/a:
nikt o zdrowych zmyslach (czyt. ktos kto nie boi sie utraty gwarancji) nie montuje box'a do diesla,
chyba łączysz dwie zupełnie różne sprawy box - podnoszący dawkę paliwa wpinany do listwy paliwowej - łatwo demontowalny i nie do wykrycia i chip - sterujący znacznie więcej parametrów bo to zmiana programu - trudno demontowalny i łatwy do wykrycia.
arturro napisał/a:
jesli tuning silnika to tylko zmiana oprogramowania
to na pewno najlepsze rozwiązanie - zwłaszcza profesjonalnie i z umiarem zrobione. Box to dość prymitywna proteza, chociaż w ograniczonej mierze skuteczna.

[ Dodano: 29-10-2008, 17:41 ]
krzychu napisał/a:
takie moje zdanie, diesle mi nie siedza, a zdania nie zmienie.
mi nie siedzą, a są gorsze to dwie różne sprawy. Jako posiadacz i użytkownik i Pb i ON staram się pokazywać plusy dodatnie i ujemne obydwu a nie próbuję zmieniać przekonań, tylko opieram się na faktach a nie opiniach.

[ Dodano: 29-10-2008, 17:44 ]
Hiszpan napisał/a:
teraz już pewno tego nie zrobię
nigdy nie mów nigdy... Te 170KM a zwłaszcza 380Nm to by nie zaszkodziło, to takie delikatne dłubnięcie a zdecydowanie milej się jeździ, jak się zbiera od 2tys obr niż od 2,5 :twisted:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group