To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] Odpalanie TD, wskazówki, problemy

yam1530 - 17-12-2009, 16:58

Witam
U mnie dzisiaj -7 na wyświetlaczu Raz podgrzane świece i pali od strzału.
Akumulator ma już 3 lata świece żarowe nowe.

Andrew - 17-12-2009, 17:11

Moje wczoraj przy -8 też od strzała :D Dziś tylko postaniu cały dzień na wietrze trochę gorzej odpałił :evil:
Anonymous - 17-12-2009, 21:28

Ami się dzisiaj wykoleił akumulator i musiałem na kable kumpla odpalać. Mój aku jest za karę na prostowniku do rana :)
Owczar - 17-12-2009, 21:57

Mój przy -10 pali za pierwszym razem. Grzeję świece do pyknięcia przekaźnika i odrazu rozruch.
M_A_V - 17-12-2009, 22:29

A mój niestety przy -5 pali dopiero na 3 strzał .. i to ledwo ledwo zanim silnik wskoczy na właściwe obroty to trzącha się tak jakby zaraz miał wyskoczyć z maski nie wiecie jak poprawić ten start w TD (jakieś dopalacze do paliwa albo coś ??) bo aku mam w miarę nowy boje się tylko że jak przyjdą większe mrozy to zostane uziemiony..
na ciepłym oczywiście pali na 1 strzał i przy + temperaturach też

KaWu - 18-12-2009, 07:38

andrew84 napisał/a:
Ja mam nowy aku chyba 74


najwazniejsze to jaki on ma proad rozruchu-wg jakiej normy :?:

M_A_V napisał/a:
A mój niestety przy -5 pali dopiero na 3 strzał


a dziś jak odpalił :?: Bo na pewno 2x tyle było ujemnych °C.

Andrew - 18-12-2009, 07:49

KaWu napisał/a:
najwazniejsze to jaki on ma proad rozruchu-wg jakiej normy
Sprawdzę dziś jaki mam prąd rozruchowy ale wydaję mi sie, że 680. Dziś u mnie na zewnątrz było -16, w garażu miś pokazał -13, podgrzałem 2 razy świeczki, 2-3 obroty silnika i tyrknął, tylko muszę go ze 2 sekundy na gazie potrzymać bo gaśnie, ale do -10 jest ok. Nie ma co narzekać, po przygodach z passatem 1.6D jakie miałem to jest elegancja-francja :D
M_A_V - 18-12-2009, 08:18

za to u mnie dziś przy -12 przygrzałem ze 3 razy świece przed pierwszą próbą i nic dopiero za 4 razem trzymałem go ze 20 sekund na przekręconym zapłonie (dodatkowo trzymałem wciśnięty gaz) bo silinik nie chciał złapać obrotów i gdybym go puścił to po prostu by zgasł , jakoś tam odpalił ale przypuszczam że kilka takich poranków i aku padnie ....
Andrew - 18-12-2009, 08:27

M_A_V, a świeczki sprawdzałeś?
M_A_V - 18-12-2009, 08:40

noo nie :oops: bo nie wiem za bardzo jak ...
Andrew - 18-12-2009, 08:44

Powiem ci że ja zawsze wykręcałem świece i próbowałem na krótko z akumulatora. W ten sposób można wg mnie sprawdzić, czy wszystkie równomiernie grzeją. U Ciebie raczej jest któraś ze świec uszkodzona, skoro tak słabo odpala...
M_A_V - 18-12-2009, 09:03

szczerze to nawet nie mam takiego klucza żeby wykręcić świece .. no nic pojade do mechanika i wymienie wszystkie i zobacze czy coś pomoże .. polecacie jakieś firmy jeśli chodzi o świece żarowe ??
Andrew - 18-12-2009, 09:32

Kolego najpierw niech Ci sprawdzii czy dobre są. Nowe świece to najlepiej z firmy NGK.
Owczar - 18-12-2009, 10:22

M_A_V, tutaj masz temat o świecach: http://forum.mitsumaniaki...hlight=%B6wiece

Na poczatek się zajmij świecami, potem będziemy myśleć.

KaWu napisał/a:
andrew84 napisał/a:
Ja mam nowy aku chyba 74


najwazniejsze to jaki on ma proad rozruchu-wg jakiej normy :?:


Jak wszystko jest ok to będzie to i 60Ah oraz 520 prądu rozruchowego wystarczy. Ja mam taki mały aku. Świece grzeję do rozłączenie przekaźnika i od razu start. Zbyt długie czekanie nie jest dobre bo świece stygną. Poza tym akumulator pobudzony przez świece żywiej kręci.

W benzynie przy niskich temp zalecane jest zapalenie na kilka sekund świateł mijania, aby pobudzić akumulator. Tutaj pobudzamy go świecami.

Wszyc - 18-12-2009, 15:37

Owczar w EA jest jeden przekaźnik świec żarowych co nie?? Jeżeli tak to jak misiek kolegi ma taki problem z zapalaniem to prawie na pewno wina świeczek... no chyba że macie taki patent jak ja dwu przekaźnikowy to wtedy trzeba by sprawdzić jeszcze przekaźniki...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group