To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Wymiana silnika 2.4 GDI NA 2.5 V6

Tomek - 05-01-2012, 09:30

to u mnie by było 166 bhp
KaWu - 05-01-2012, 10:12

Marcino napisał/a:
Przedlift ma tylko 3kuce wiecej, i tylko jedną sonde tak jak mój np


tomek84 napisał/a:
usunąłeś 1 sondę??


Miałem o to samo zapytać.
Powinny być 2 sondy.

tomek84 napisał/a:
4 sondy zamiast 4


4 zamiast 2.

Tomek - 05-01-2012, 10:18

KaWu napisał/a:
tomek84 napisał/a:
4 sondy zamiast 4


4 zamiast 2.


:D :D :D :D

Marcino - 05-01-2012, 13:09

Nic nie usuwałem pozatym ze już w niemczech miał coś robione z wydechem bo nie mam małej plecionki tylko kawałek rurki
aż zajrze dzisiaj i sprawedze, jedna jest za katalizatorem napewno:)

Koyocik - 05-01-2012, 17:01

A to czekajcie, bo się pogubiłem - V6 przedlift na kołach faktycznie ma mniej niż polift czy więcej?
Tomek - 05-01-2012, 21:57

Cytat:

A to czekajcie, bo się pogubiłem - V6 przedlift na kołach faktycznie ma mniej niż polift czy więcej?


i na kołach i w dowodzie mam więcej od polifta

swinks_UK - 05-01-2012, 22:52

Koyocik napisał/a:
A to czekajcie, bo się pogubiłem - V6 przedlift na kołach faktycznie ma mniej niż polift czy więcej?


Nikt jeszcze nie mierzył serii przedliftów na hamowni, więc nie wiadomo.

diabelll - 07-01-2012, 00:47

ciekawy jestem czy galanty trzymaja moc ;) ktos hamowal swojego ?? Ja wczesniej mialem Eclpsa 2g i na katalogowo mial miec 145 koni na hamowni wyszlo 136 km po wymianie sondy bylo 145 :) przy przebiegu 150 tysiecy jak by ktos byl zainteresowany to moge zalatwic hamownie tyle ze potrzeba okolo 10 osob z krakowa wtedy cena byla by 50 zl za samochod
komarsnk - 07-01-2012, 01:23

diabelll napisał/a:
ciekawy jestem czy galanty trzymaja moc ;) ktos hamowal swojego ?? Ja wczesniej mialem Eclpsa 2g i na katalogowo mial miec 145 koni na hamowni wyszlo 136 km po wymianie sondy bylo 145 :) przy przebiegu 150 tysiecy jak by ktos byl zainteresowany to moge zalatwic hamownie tyle ze potrzeba okolo 10 osob z krakowa wtedy cena byla by 50 zl za samochod

Wow ja się piszę chętnie na takie hamowanie. Może zrobimy osobny wątek z zapisami? :mrgreen:

MATTNATTS - 07-01-2012, 01:41

ten osobny wątek to nie jest głupi pomysł.Ja jestem za ,też wybieram się na hamownie z moim...
keleron - 07-01-2012, 08:47

Zamieszczę swój wykres z hamowni...mój galant jest poliftowy 99'





Sorry za OT

mkm - 09-01-2012, 04:08

diabelll, komarsnk, warto czasem zaglądnąć do podforum regionalnego.
http://forum.mitsumaniaki...p=714054#714054

Tomek - 09-01-2012, 20:54

swinks_UK napisał/a:
Na pewno filtr powietrza z dolotem z vr4, de-cat i chyba samoróbka downpipe.


o ile większy jest filtr powietrza w VR4, bo rozumiem, że to o to chodzi

de-cat w sensie na 0 katów??

downpipe to jest kolektor wydechowy?, czy jaki pieron?

deejay - 09-01-2012, 22:10

tomek84 napisał/a:
o ile większy jest filtr powietrza w VR4, bo rozumiem, że to o to chodzi


O tyle .. :wink:

http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=750

Tomek - 09-01-2012, 22:20

deejay napisał/a:
tomek84 napisał/a:
o ile większy jest filtr powietrza w VR4, bo rozumiem, że to o to chodzi


O tyle .. :wink:

http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=750


nice, .....

napisałem już w twoim temacie, coby tutaj nie miksować jeszcze bardziej

proponuje zmienić nazwę tego tematu na "przekładki, modzenie i takie tak", bo szkoda wywalać do kosza, bo wiele mądrości tutaj, a z pierwotnym tematem niewiele to ma wspólnego



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group