To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5W 2.5] sportowy wydech

robertdg - 12-04-2013, 20:55

MKV napisał/a:
Swift wiadomo ma R6 a nie V6 ale brzmi i tak bajecznie
Szczep bawarski :P :?:
MKV - 13-04-2013, 08:28

m6riano napisał/a:
Marcelinho napisał/a:
MKV cyknij do Adama vel Vegi 608383817.Mów że namiar masz od Marcina to powie ci cenę po zniżce.

raczej zwyżke..;-)
powołaj sie na mnie...kilka tygodni temu wspawywał mi REMUSa za 120zł

[ Dodano: 12-04-2013, 15:26 ]
MKV napisał/a:
ma R6

chyba R4...;-)
oby nie L4...;-)
L4 to on ma od ponad roku i nikt nie wie czemu ale może wkrótce się okaże i wyzdrowieje ;)

Rozumiem że ten Adam vel Vega zajmuje się budową układów wydechowych??

Marcelinho - 13-04-2013, 09:24
Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt
Maciek,dokładnie zajmuje się jak on to nazywa szyciem wydechów :biggrin:
m6riano - 16-04-2013, 01:09

MKV, "przede mną" robił do N350ZX od kolektorów do końca...tam to dopiero mało miejsca pod spodem..;-)
Hugo - 19-06-2013, 18:23

Ma ktoś foto jak wygląda kompletny układ wydechowy silnika 2,5 od kolektora wydechowego do tłumika końcowego? Z góry dzięki.
robertdg - 19-06-2013, 22:08



Hugo - 19-06-2013, 23:10

Wiedziałem, że Ty odpiszesz. Z tego co widzę powinien być: katalizator, 2 tłumiki środkowe i tłumik końcowy?
Marcino - 19-06-2013, 23:22

Tak powinno być, dwa środkowe w tym drugi taki malutki. U mnie po 16 latach środkowe wygladają jak nowe, ale rury jak pękną to trzeba bedzie nowe zrobić.
jafo2 - 20-06-2013, 00:08

Rury w galancie są dosyć grube raczej nie puszczą chyba że było coś kombinowane w wydechu,ciąłem z poprzedniego rozbitka bo sprzedawałem kata i wcale nie było łatwo to przeciąć a miał (13 lat).
pit696 - 18-09-2013, 23:43

mam pytanie odnosnie wydechu..czy tlumnik srodkowy bedzie pasowal od 2l do 2.5l?
ruda zjadla mi lacznie tlumnika srodkwego z koncowym..raczej nie ma do czego pospawac wiec chyba czeka mnie wymiana a mam na miejscu od 2l.

arturj123 - 19-09-2013, 10:36

Kolego przerabiałem temat ale w drugą stronę z 2,5 do 2.0.

Post z tematu:
Kod:
Dzisiaj osobiście zabrałem się za swój wydech Galant 2.0 tłumik środkowy i końcowy do wymiany. Zakupiłem tłumik środkowy i końcowy od Galanta 2,5 V6. Tłumik końcowy dedykowany Remusa. Niestety było sporo kłopotów, okazało się, że średnica jest inna. W wersji 2,5 od katalizatora jest średnica 57mm, przy końcowym tłumiku 52mm, większość rury średnica wynosi 57mm, dopiero przy ostatniej "tulejki" redukuje się na mniejszy.

W moim przypadku wyciąłem flanszę z mojego starego tłumika.

Stary tłumik od katalizatora 52mm, większość rura 52mm, zapomniałem spojrzeć na łączeniu z końcowym tłumiku jaka średnica, ale tu wydaję mi się że taka sama.

pit696 - 19-09-2013, 20:03

czyli nie jest plug and play..a szkoda..wiec nie pozostaje nic innego jak szukac od 2.5..:/
dzieki za info :)

a jeszcze pytanko czy do kombi pasuje od sedana cze bedzie ze krotki??

arturj123 - 19-09-2013, 20:18

Tłumik środkowy brałem kiedyś stąd:
http://allegro.pl/tlumik-...3490877309.html

Nie wiem czy cena dobra, ale tłumik okej.

Pawlacz - 08-08-2016, 20:07

Ktoś był zainteresowany brzmieniem Magnaflow w Galancie V6, mam u siebie i wklejam filmik jak to chodzi :twisted:

https://www.youtube.com/watch?v=mxfXHxDvEcM
https://www.youtube.com/watch?v=qqGxMwzAwQk

Piospi - 08-08-2016, 20:51

No bardzo ładnie brzmi, ale widzę, że bez rzeźby tylnego zderzaka nie obejdzie się :(


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group