[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Ciśnienie w oponach - Lancer CYxA
RalfPi - 26-05-2011, 13:37
Panowie.. Nic nie ściemniam:) Bo niby jaki miałbym w tym cel??
Może to kwestia nierówności drogi... Bo tam gdzie często na prostej wyprzedzam, i występuje ten efekt, asfalt ma koleiny. Może źle się wyraziłem pisząc - zarzuca tył.. Może przód.. - auto nie prowadzi się stabilnie.. To tak jak skręcam z wciśniętym gazem - czuję, że jakby blokuje mi kierownice.
Nie jestem specem od robienia kółek w poślizgu, slide'ów, zarzucania tyłem i palenia gum, bo uważam, że to zabawa nie dla mnie - ale mówię jak sprawa wygląda.
krzychu - 26-05-2011, 13:39
To wina kolein... Ogólnie na koleinach to trzeba mieć zdwojoną czujność.
Trik - 26-05-2011, 20:34
RalfPi napisał/a: | Więc nie wiem skąd te 2.6.. |
Prosty myk w stronę oszczędności paliwa, zmniejszeniu emisji CO2 i ku spełnieniu normy EURO5. Tylko przez te ekobrednie nie patrzą na to że zawias, w niektórych krajach, leci 2x szybciej. A w Rosji dalej po staremu bo EuRO5 mają w
RalfPi - 26-05-2011, 20:58
Ktoś napisał wcześniej, że w 2010 r. mają w książce napisane 2.6..
Ja mam napisane 2.2 - więc stąd było moje pytanie...
Pozdrawiam:)
lichy - 27-05-2011, 12:46
RalfPi napisał/a: | Ktoś napisał wcześniej, że w 2010 r. mają w książce napisane 2.6..
Ja mam napisane 2.2 - więc stąd było moje pytanie... |
Ale rocznik MODELOWY masz pewnie 2010, a ja pisałem o roczniku MODELOWYM 2011, produkcja może być z 2010 albo 2011 roku.
Tu już jest 2.6 bara.
RalfPi - 30-05-2011, 08:00
Jasne:) Faktycznie - widocznie nieuważnie przeczytałem Twojego posta.
A co do 2.6 bara - też sobie pozwoliłem podpompować troszkę bardziej - właśnie do 2.6 i powiem szczerze, że trochę twardo... Chyba sobie zmniejsze do 2.5 (jak się okazało wcześniej było właśnie tyle).
Pozdrawiam
gzesiolek - 30-05-2011, 08:30
wiem ze temat dotyczy 1,8, ale dopisze sie z 1,5... wg mojej opinii dla sedanika Invite MY'09 najlepiej chyba miec 2,4 przod i 2,2-2,4 tyl w zaleznosci od dociazenia tylu...
Silverrr - 03-06-2011, 08:36
Na lato i tak mam twarde opony (TOYO T1R z indeksem do 270km/h) i pakuję je do 2.4. W zimę natomiast na poczciwych kleberkach ładuję 2.2. Kapkę miększe fajnie się "wgryzają" w śnieg
silesia1947 - 19-06-2014, 14:50
temat trochę umarł więc odświeżę
jak jest u Was z utrzymywaniem się ciśnienia ? Ja staram się raz w miesiącu sprawdzać i zawsze jest za mało, zawsze, i teraz czy to nie jest dziwne ? Wiadomo że ubywa systematycznie ale jeśli pompuję do 2.4 i po około miesiącu mam 1.6-.18 to chyba cosik nie tak...
bart210 - 19-06-2014, 15:23
silesia1947, prawdopodobnie zaworki nie trzymają. Wymień na nowe.
mjsystem - 19-06-2014, 16:58
Zawsze można przesmarować na nowo wewnętrzne krawędzie opon. Ale to już wymaga wizyty u wulkanizatora.
lobuzek - 19-06-2014, 21:31
Lancer dla opon 205/60/16 rok modelowy 2014 - przód i tył po 2,7 bara.
pablo diablo - 20-06-2014, 08:11
2.7 to zdecydowanie za dużo na nasze dziurawe drogi
Ja utrzymuje 2,4 2,5
silesia1947 - 20-06-2014, 12:36
bart210 napisał/a: | silesia1947, prawdopodobnie zaworki nie trzymają. Wymień na nowe. | tzn. mówisz o wentylach ?
bart210 - 20-06-2014, 16:01
silesia1947 napisał/a: | tzn. mówisz o wentylach ? | Tak, wentyle. Jeśli nigdy nie były wymieniane to prawdopodobnie tam jest problem.
|
|
|