To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ] Rozrząd i serwis w Galancie EAxx

macia - 14-06-2007, 21:32

nie znam tej firmu, generalnie poleca się paski mitsuboshi. Ja przy kupnie auta dostałem rozrząd i paski chyba continental jeśli pamiętam, ale muszę sprawdzić. Zresztą rolki i napinacz też muszę sprawdzić. Ale na razie w bagażniku leżą :P
JCH - 14-06-2007, 21:47

Moominek
Dzwoń do japaneze. Zamawiałem niedawno (w poniedziałek przyszła paczka) i powiedział krótko: silniki japońskie - Mitsuboshi, silniki europejskie - Continental.

Krzyzak - 15-06-2007, 10:18

SUN jest jak najbardziej OK - jakosciowo to samo co Mitsuboshi
roch_27 - 20-06-2007, 09:24

Krzyzak napisał/a:
SUN jest jak najbardziej OK - jakosciowo to samo co Mitsuboshi
potwierdzam :lol:

pozdro

seba77 - 08-07-2007, 21:30

wiec jesli nie pominołem odpowiedzi to mam pytanko ile mnie bedzie kosztowała wymiana paska rozrządu w ailniku 2.0 16v zagladałem na pasek i niby jest ok ale nie wiem czy wizualnie mozna ocenic stan paska ? no i jaki zamowic .
Anonymous - 09-07-2007, 00:30

Mnie rok temu to wyszlo cos 400 czy 500zl za wymiane tych wszystkich pierdol przy rozrzadzie...
Anonymous - 20-08-2007, 09:46
Temat postu: Rozrząd - paski
Witam. mam małe pytanko odnośnie rozrządu w silniku 4g63. Czy oprócz głównego paska rozrządu jest też tam pasek balansowy?
Jakoś nie mogę sobie przypomnieć czy on jest jak ostatnio mi robili rozrząd. Może ktoś mi potwierdzić?

Krzyzak - 20-08-2007, 10:22

jest
Marcino - 04-09-2007, 21:20

Mam pytanko, jakie uszcelniacze na wałki rozrządu warto zamowić i na wął korbowy?
Niestety dałem ciała i nie zamówiełm u Japaneze... (wziałem tylko pasek SUNm dwie rolki i pompe GMB) jutro chce to jednak dokupić zanim dokonam wymiany rozarządu.
Po wstepnuym przemysleniu sparawy pomyśąłem ze chyba warto przy okazji zrobić uszczleniacze.....
Pozdrawiam

swinks_UK - 05-09-2007, 12:41

To ja też się podepnę do tematu, bo przede mną wymiana rozrządu (silnik 4G64):
1. Otóż mam już nalatane 129k mil i czy wymieniać też napinacz hydrauliczny czy go zostawić (wydaje się ok). No ewentualnie czy zna ktoś jakiś sklep online z takim cudem i ewentualny koszt.
2. W UK mam sklep online Japarts (przyzwoite ceny), ktoś się może orientuje jakiej firmy/firm "żenią" tam części i osprzęt? Numery katalogowe mają identyczne z holenderskim Nipparts.

yrdn - 19-10-2007, 22:19
Temat postu: [EA5A] Przestawiony rozrzad :-)
Dlaczego sie usmiecham? Bo o ile nie bylo takiego tematu na forum i o ile
bedziemy w stanie zweryfikowac sugestie
mechanika(wymiana rozrzadu u kogos z V6),
to jest sposob na usprawnienie dzialania
silnika V6.

Na jednym walku [tym blizej kabiny] byl przestawiony rozrzad o jeden zab - z tym, ze
raczej nie bylo to rola przypadku... Ktorys
Szwabens swiadomie przestawil rozrzad
i wykonal nowy znacznik na pokrywie zaworow.

Wniosek, ze bylo to swiadome, ulepszajace dzialanie biore stad, ze:
- zanim sie to okazalo wszystko jechalo jak nalezy :) (ponad 300km)
- mechanik zanim cokolwiek zaczal robic stwierdzil, ze auto jest bardziej dynamiczne niz omega 3.0v6 211KM, ktora mial w warsztacie
[moze chodzi o roznice mas?]
- w niedziele mialem przyjemnosc jezdzic Galem 2.4GDI i roznica byla ogromna... przede wszystkim przyspieszenie, a moment
obrotowy obu silnikow GDI oraz V6 jest bardzo podobny ;-) z reszta masa tez !

Istnieje tez mozliwosc taka, ze pokrywa zaworow, podatna na wygiecia pod wplywem zbyt duzej sily docisku srub przy dokrecaniu, zostala wymieniona na inna, kompatybilna,
od innego auta[inna pozycja znacznika]... tyle, ze wyglada identycznie! :/

I tu mam pytanie do posiadaczy EA5A, czy pokrywa zaworow pod kolektorem dolotowym,
ta schowana blizej kabiny, jest czarna? A jesli nie to czy wystepowaly takie?

Jesli zaden czarny scenariusz nie przychodzi Wam do glowy to pozostaje tylko sprawdzic na hamowni i bedzie wszystko jasne :)

to sie nazywa Galant z dusza...

Anonymous - 19-10-2007, 23:01

Napisalem cos ale skasowalem, chodzilo mi o to:
"srali muchy bedzie wiosna"

scenariusz 1: przestawione specjalnie= sa na swiecie rozne zboczenia
scenariusz 2: przestawione nie specjalnie= rozni ludzie roznie rozne problemy rozwiazuja
scenariusz 3: nie przestawione specjalnie= dupa blada

wal na hamownie, zaraz bedzie po Polandzie fala zTimingowanych galow popylac.

Anonymous - 19-10-2007, 23:16

To by bylo cos... przestawiony rozrzad na fabrycznym walku... :? hmm... Tak czy inaczej chcialbym zobaczyc liczby potwierdjace teze lepszych osiagow.
Krzyzak - 22-10-2007, 18:39

eeee - wystarczy zaplon przyspieszyc i bedzie to samo (no prawie)
tylko sie silnik moze Ci szybciej wysr....c, bo go spalanie stukowe zabije

czarne pokrywy o ile pamietam sie zdarzaly - juz nie pamietam czy w Sigmach czasem nie byly (ale to inne silniki), ew. hyundai jakis

DamianBlue - 22-10-2007, 18:55

Dynamiczniejszy niż omega 3.0 V6??? No przecież to logiczne!!! Przynajmniej dla mnie bo z takową się złapałem spod świateł.... Może na początku szliśmy równo, ale potem :twisted: musiałem patrzeć do lusterka wstecznego :twisted: . WIęcej problemów miałem z oplem astrą coupe 3.0 DTI czy jakoś tak, rocznik sądze że 2006-2007. Do 160 łeb w łeb, nawet czasami mnie brała... ale potem :twisted: znowu to samo :twisted: musiałem lusterka używać. No ale to tak OT :lol: Po prostu jestem mocno zakochany w Mitsu :lol: i wbrew powyższym pozorom rzadko się "ścigam" i bardzo szanuje mojego misia :lol:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group