Nasze nieMi¶ki ;-) - Volvo S40 z silnikiem 2,0D
Rafal_Szczecin - 19-05-2011, 09:09
Szkoda naprawiona,auto polakierowane, naprawde ok
dla informacji
auto odebrane : 24.02.2009
przeglad po 20tkm : 2.06.2009
przeglad po 40tkm : 7.09.2009
przeglad po 60tkm : 3.12.2009
przeglad po 80tkm : 10.05.2010
przeglad po 100tkm : 21.08.2010
przeglad po 120tkm : 12.01.2011
przeglad po 140tkm : 19.05.2011
Volovina jakies 1,5 tyg temu podczas jazdy w trasie zaliczyla krolika ( pasztetu nie bedzie ) starty to brak srodkowej kratki w zderzaku oraz wypadnieta z jednego mocowania dokladka zderzaka.
Dosc szybko skonczyla sie rowniez 2 masa.
dzisiaj przy okazji przegladu rowniez wymiana, tak wiec pierwszy wiekszy wydatek.
kpl 2 masa LUK
kpl sprzeglo LUK
wysprzeglik LUK
uszczelniacz walu str skrzyni ELRING
sruby 2 masy OE
koszt czesci w "zammienniku" jest polowe mniejszy niz za to samo tylko w opakowaniu OE
Hugo - 20-05-2011, 23:52
Rafal_Szczecin napisał/a: | zaliczyla krolika | Nie królika tylko zaj±ca, no chyba, że mieli¶cie wyj±tkowego pecha i komu¶ uciekł królik z hodowli i wpadł akurat pod Wasze auto
Anonymous - 22-07-2011, 19:23
no i sie spsuło łolło tym razem egr Fafał opisze szczegóły ..
Rafal_Szczecin - 23-07-2011, 09:25
sie zgadza sie
przy przebiegu 148tkm w okolicach wroclawia auto zakomunikowalo " awaria silnika " , stracilo moc i tyle.
łolło bez mocy doturlało sie do aso volvo we wroclawiu ( jedno nawet nie chcialo nas przyjac ) , gdzie okazalo sie, ze papa powiedzial zawor EGR . Zaproponowalno zaslepienie zaworu by dotrzec do domu .
Koszt "operacji" czyli wyciecia zaslepki i kompa kosztowalo jedyne 470 polskich zlotych.
s40 dojechalo o wlasnych silach ( juz z normalna moca ) do sz-n mimo palacej sie kontrolki awaria silnika .
szukanie egieeru i zonk. tylko oryginal. koszt 1100 pln, nie ma wyjscia , zawor zamowiony czekamy, powinien przyjsc dzisiaj .
a tak wyglada wyjety z auta - jak widac urwal sie kapturek
[
robertdg - 23-07-2011, 10:40
Chińczyk - to i tak dobrze, że wytrzymał niespełna 150ty¶ km
Rafal_Szczecin - 23-07-2011, 11:27
robertdg napisał/a: | Chińczyk |
wtedy jeszcze szwed
mkm - 24-07-2011, 23:49
Rafal_Szczecin napisał/a: | robertdg napisał/a: | Chińczyk |
wtedy jeszcze szwed |
Żeby być superhiper precyzyjnym to Szwed w połowie.
Druga połowa to chyba w tamtych latach Ford
rosomak1983 - 25-07-2011, 00:58
alez czesci do tych aut drogie Za cene tego zaworu to w naszych poczciwych misiach silnik mozna wymienic
wyderka - 25-07-2011, 08:12
hehe Rafał mam tak± sam± podkładkę co ty
Rafal_Szczecin - 25-07-2011, 08:20
sluzbowa
nowy EGR dotarl, skromne 1092pln , dzisiaj montujemy
rosomak1983 napisał/a: | lez czesci do tych aut drogie |
wiesz,auto tanie w zakupie nie bylo, to i czesci musza kosztowac.
x lat temu gdy Twoj lancer byl 3 latkiem to czesci tez nie byly tanie
np filtr czastek stalych to jedyne 6 kawalkow ...
robertdg - 25-07-2011, 09:00
Cytat: | Druga połowa to chyba w tamtych latach Ford | A nie przypadkiem PSA
Rafal_Szczecin - 25-07-2011, 09:40
robertdg napisał/a: |
Druga połowa to chyba w tamtych latach Ford
A nie przypadkiem PSA |
Ford , Ford.
Silnik tez fordowski, a mimo to, brak zamiennika EGR'u ( w sensie w nie ori opakowaniu )
rosomak1983 - 25-07-2011, 11:37
Rafal_Szczecin, ale u mnie w lancerze przynajmniej mozna bylo wywalic EGR i jezdzic bez zadnych problemów
robertdg - 25-07-2011, 14:32
A to podobne do tego http://ford.sklep.pl/pl,p...d,2,0,tdci.html
Rafal_Szczecin - 25-07-2011, 15:13
niet, taki mialem w reku .
|
|
|