To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Galant EA '97 swap hamulców przód

Anonymous - 09-07-2009, 15:09

...
Bartek - 09-07-2009, 15:17

Serek napisał/a:
Do 1G taka akcja nie podejdzie bez sztukowania mocowań HAND MADE


przejdzie z zaciskami Brembo od EVO 4-6

ronino - 09-07-2009, 18:13

tak mam 2g oczywiście - gdzieżby inaczej - inne eclipse brzydaleeeeeeeeee

na poważnie szukam tych zwrotnic - czyli jakie to powinny być - te z allegro to nie są bo mają 140mm a ja szukam 160mm

kto wie gdzie takie dostać?

[ Dodano: 09-07-2009, 18:17 ]
a - muszę sprawdzić jakie ja ma te brembo - moje bo się sprzedającego nie zapytałem :roll:

już mam odpowiedź - są z evo 6

Serek - 11-07-2009, 09:55

Bartek napisał/a:
Serek napisał/a:
Do 1G taka akcja nie podejdzie bez sztukowania mocowań HAND MADE


przejdzie z zaciskami Brembo od EVO 4-6


Ok. Zastanawia mnie tylko to - Eclipse 2G, zaciski Brembo z wcześniejszych modeli EVO niż te z Gala VR4. Jak tu dobrać zwrotnice?

swinks_UK - 11-07-2009, 19:25

Prosto.
Masz upgrade mix:
- zwrotnice Galant post-lift
- zaciski Brembo z Lancera Evo 6
- piasty piecioszpilowe z Eclipse 2g

Marcino - 11-07-2009, 23:01

Bartek,
Zmieniłeś "zwlaniacze" w wagonie na system od VR4, czy różnica jest wyczuwalna? Czy tylko subuiektywne odczucie ze sie lekko hamuje..:)
Bo jak tak to warto sie bawić.

Bartek - 13-07-2009, 08:27

Wielkiej różnicy nie ma - jest tylko trudniej je ugotować. Żeby była różnica, trzeba by założyć Brembo ;)

[ Dodano: 13-07-2009, 08:29 ]
swinks_UK napisał/a:
Prosto.
Masz upgrade mix:
- zwrotnice Galant post-lift
- zaciski Brembo z Lancera Evo 6


Błąd. Taki mix nie zadziała.

Opcje są 2:

- zwrotnice Galant post-lift (czyli rozstaw 160 mm)
- zaciski Brembo z Lancera Evo 7-9

- zwrotnice Galant pre-lift (czyli rozstaw 140 mm)
- zaciski Brembo z Lancera Evo 4-6

swinks_UK - 13-07-2009, 11:17

Oj Bartek, wiesz co miałem na myśli... :D
Lift w Lancerach mi się pomylił. Czyli 6 gen. zaliczyłem już do post-liftu. :oops:

piotruswie - 13-07-2009, 13:23

a ja kupiłęm u Malika zaciski z jarzmami od GTO do tego tarcze 276 i oczywiście większe klocki i w przyszłym tygodniu robie swap na większe hamulce
zobaczymy co z tego wyjdzie to się pochwalę
roztaw śrub jest 135mm więc podobno pasują do zwrotnicy przed liftowej jeśli nie to będę zły :evil:
zdaję się jednak na wiedzę Malika :mrgreen:

ronino - 14-07-2009, 16:28

nie do końca się zgodzę
ja mam zaciski brembo z evo 6 i mają one 160mm rozstaw na śrubach na zewnątrz i zwrotnice muszę szukać z galanta vr4 bo od normalnego galanta post-lift nie pasują - chyba że koleś co sprzedawał mówił że są post a nie były - bo jak zmierzył to miały 140mm

Bartek napisał/a:
Wielkiej różnicy nie ma - jest tylko trudniej je ugotować. Żeby była różnica, trzeba by założyć Brembo ;)

[ Dodano: 13-07-2009, 08:29 ]
swinks_UK napisał/a:
Prosto.
Masz upgrade mix:
- zwrotnice Galant post-lift
- zaciski Brembo z Lancera Evo 6


Błąd. Taki mix nie zadziała.

Opcje są 2:

- zwrotnice Galant post-lift (czyli rozstaw 160 mm)
- zaciski Brembo z Lancera Evo 7-9

- zwrotnice Galant pre-lift (czyli rozstaw 140 mm)
- zaciski Brembo z Lancera Evo 4-6

Anonymous - 14-07-2009, 18:15

...
costa brawa - 14-07-2009, 22:37

hamulce w galancie sa takie
"male" tarcze i jeden tloczek
"duze" tarcze i dwa tloczki ( tarcze jest 22 mm gruba z tego co pamietam)
"duze" tarcze i jeden tloczek - +-60mm srednica tloczka ( takie mam u siebie i tarcza jest 24 o ile sie nie myle )

PS
oczywiscie rocznikowo tak jak kolega wyzej podal

Bartek - 15-07-2009, 07:40

ronino napisał/a:
ja mam zaciski brembo z evo 6 i mają one 160mm


Jeżeli na pewno pochodzą z E6, to znaczy, że "późnie" E6 mają poliftowy rozstaw....

piotruswie - 16-07-2009, 08:24

no i swap dokonany :)
wszystko pasuje idealnie :) szacun dla wiedzy Malika
zaciski dwótłoczkowe od GTO a więc modelu u nas raczej nie spotykanego, ale mierzyłem rozstaw powiędzy śrubami jarzma i od środka do środka osi śruby wynosi 135mm i taką właśnie mam zwrotnice w galu (niech będzie wam że to 140)
tarcze TRW 176mm
klocki TRW
wymiana DOT4
narazie jestem na dotarciu klocuszków :) więc nie mogę stwierdzić zwiękrzenia siły chamowania - jak się dotrą to spewnością napiszę, jedno jest najważniejsze że nie odczówam bicia a chamowanie przebiega płynnie
jak ktoś chce oglądnąć to na spocie :)
pozdro :wink:

tommyc1 - 16-07-2009, 10:21

I ile ci wyszło w sumie za tą całą zabawę? Pytam, bo może kiedyś też sobie zafunduję podobnego swapa, bo swojego gala raczej nie sprzedam prędko :) , więc mogę coś poinwestować.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group