To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Alternator

diabelll - 26-11-2012, 19:09

bluecard88, regulator padniety raczej mam to samo przez dwie minuty plus minus jest ok nagle spada tylko u mnie do 12.80 v troche szlak mnie trafia bo wyrzuciłem paragon a tak to moglbym reklamowac te czesci teraz bede musial regenerowac jeszcze raz czyli 70 zl regeneracja +60 regulator
bluecard88 - 26-11-2012, 19:14

diabelll napisał/a:
bluecard88, regulator padniety raczej mam to samo przez dwie minuty plus minus jest ok nagle spada tylko u mnie do 12.80 v troche szlak mnie trafia bo wyrzuciłem paragon a tak to moglbym reklamowac te czesci teraz bede musial regenerowac jeszcze raz czyli 70 zl regeneracja +60 regulator
To oprócz regulatora napięcia co jeszcze trzeba? Sam regulator nie pomoże? Bo u mnie krucho z czasem jak będe w PL, a jak długo regenracja ? Dlużej niż dzień?
komarsnk - 26-11-2012, 19:29

bluecard88 napisał/a:

Jak długo czekałeś z pomiarem? W sensie ,że u mnie też na obciążeniu jak u Ciebie plus tył przeciwmgielne miałem na początku ponad 13,50 , ale powoli cały czas spadało, więc poczekaliśmy ze 2 minuty i spadło do 12,30. Też czekałeś czy u Ciebie nie spadało i było stabilne?

Nie czekałem z pomiarem. Pyk obroty, pyk pomiar. Nie będę pod blokiem sobie robił laboratorium NASA :D
Może z czasem spada ładowanie bo altek się przegrzewa i tym zabiegiem ratuje się przed autodestrukcją? ;)
Taka luźna teoria :)

diabelll - 26-11-2012, 19:44

bluecard88, napewno warto wymienic lozyska ja na regeneracje czekalem 3 godziny od zawiezienia alternatora do odebrania :) regulator jest ze szczotkami wiec tyle w zupelnosci wystarczy :)
Marcino - 26-11-2012, 21:53

Krzyzak napisał/a:
Owczar napisał/a:
Napięcie mierz przy 2,5k. Tak podaje manual
raczej powinno być niezależne od obrotów i od obciążenia (w granicach stabilizacji oczywiście)
ale
Owczar napisał/a:
prawie każde EA ma problem z przygasaniem świateł

faktycznie to zauważyłem w kombi - nawet myślałem, że jest coś nie halo ze stabilizatorem, ale nie - jest OK

Tez sie nad tym zastanawiałem w sobotę, ale mój ładuje 14.38V... wiec chyba jest ok, tylko na jałowych około 600rpm albo mniej jak ruszam bez gazu to widać.
Pozdrawiam

gawron - 27-11-2012, 09:35

Panowie powinien ładować 13,80V najmniej. 12,5V to napięcie akumulatora i alternator wtedy nic nie ładuje więc nie piszcie głupot że to jest dobrze :twisted: U mnie w obydwu galach ładowanie 13,80V bez względu na obciązenie.
Owczar - 27-11-2012, 10:44

gawron napisał/a:
Panowie powinien ładować 13,80V najmniej. 12,5V to napięcie akumulatora i alternator wtedy nic nie ładuje więc nie piszcie głupot że to jest dobrze :twisted:


A kto napisał, że tak jest dobrze? Dobrze nie jest ale ten problem mają wszyscy, którym przygasają światła. I według mnie to kolejny babol mitsubishi.

bluecard88 - 27-11-2012, 11:21

diabelll napisał/a:
bluecard88, napewno warto wymienic lozyska ja na regeneracje czekalem 3 godziny od zawiezienia alternatora do odebrania :) regulator jest ze szczotkami wiec tyle w zupelnosci wystarczy :)

Masz może numer ka talogowy łożyska do alternatora? Bo też chce zamówić

Owczar - 27-11-2012, 11:46

Jestem ciekaw czy po wymianie regulatora problem ustąpi... Choć jak dla mnie to jest po prostu obniżona sprawność alternatora.
bluecard88 - 27-11-2012, 13:15

Owczar napisał/a:
Jestem ciekaw czy po wymianie regulatora problem ustąpi... Choć jak dla mnie to jest po prostu obniżona sprawność alternatora.
Też jestem ciekaw, ale zawsze warto sprawdzić tańsza opcję, jeśli nie to do tylu finansowo nie będę bo przy regeneracji alternatora te wymienione części zostaną. Wymienię jeszcze aku, bo w poprzednia zimę czasami opornie szło krecenie rozrusznika ale latem I teraz ok.
diabelll - 27-11-2012, 21:01

mam jutro ci podam ok :)
bluecard88 - 27-11-2012, 21:03

diabelll napisał/a:
mam jutro ci podam ok :)

Dzięx ,czekam ;)

komarsnk - 27-11-2012, 21:44

Owczar napisał/a:
komarsnk, przygasają Ci światła na biegu jałowym?

O szit Panowie... Ja chyba przestanę czytać to forum :D Jaki byłem szczęśliwy jak wcześniej tego nie zauważałem :p to mi się testów zachciało :p
Tak - przygasają :p Zarówno z obciążeniem (tylko zamiast długich były przeciwmgielne) jak i bez.
Ale w normalnej eksploatacji tego nie zauważam :)
I już więcej nie dam się podpuścić :axe: ;)

fabryka24 - 30-11-2012, 23:11

Witam, czy uszkodzony regulator napięcia ( ładowanie 12.2v min , 15.6 max już od 1100 obr ) może powodować błyski kontrolki abs . Jak dodaje gazu zapala się abs , a jak puszczam to abs gaśnie . Spotkał się ktoś z czymś takim
Owczar - 30-11-2012, 23:21

Może. Wymień natychmiast zanim spalisz instalację i ECU.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group