[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Alternator
diabelll - 26-11-2012, 19:09
bluecard88, regulator padniety raczej mam to samo przez dwie minuty plus minus jest ok nagle spada tylko u mnie do 12.80 v troche szlak mnie trafia bo wyrzuciłem paragon a tak to moglbym reklamowac te czesci teraz bede musial regenerowac jeszcze raz czyli 70 zl regeneracja +60 regulator
bluecard88 - 26-11-2012, 19:14
diabelll napisał/a: | bluecard88, regulator padniety raczej mam to samo przez dwie minuty plus minus jest ok nagle spada tylko u mnie do 12.80 v troche szlak mnie trafia bo wyrzuciłem paragon a tak to moglbym reklamowac te czesci teraz bede musial regenerowac jeszcze raz czyli 70 zl regeneracja +60 regulator | To oprócz regulatora napięcia co jeszcze trzeba? Sam regulator nie pomoże? Bo u mnie krucho z czasem jak będe w PL, a jak długo regenracja ? Dlużej niż dzień?
komarsnk - 26-11-2012, 19:29
bluecard88 napisał/a: |
Jak długo czekałeś z pomiarem? W sensie ,że u mnie też na obciążeniu jak u Ciebie plus tył przeciwmgielne miałem na początku ponad 13,50 , ale powoli cały czas spadało, więc poczekaliśmy ze 2 minuty i spadło do 12,30. Też czekałeś czy u Ciebie nie spadało i było stabilne? |
Nie czekałem z pomiarem. Pyk obroty, pyk pomiar. Nie będę pod blokiem sobie robił laboratorium NASA
Może z czasem spada ładowanie bo altek się przegrzewa i tym zabiegiem ratuje się przed autodestrukcją?
Taka luźna teoria
diabelll - 26-11-2012, 19:44
bluecard88, napewno warto wymienic lozyska ja na regeneracje czekalem 3 godziny od zawiezienia alternatora do odebrania regulator jest ze szczotkami wiec tyle w zupelnosci wystarczy
Marcino - 26-11-2012, 21:53
Krzyzak napisał/a: | Owczar napisał/a: | Napięcie mierz przy 2,5k. Tak podaje manual | raczej powinno być niezależne od obrotów i od obciążenia (w granicach stabilizacji oczywiście)
ale
Owczar napisał/a: | prawie każde EA ma problem z przygasaniem świateł |
faktycznie to zauważyłem w kombi - nawet myślałem, że jest coś nie halo ze stabilizatorem, ale nie - jest OK
|
Tez sie nad tym zastanawiałem w sobotę, ale mój ładuje 14.38V... wiec chyba jest ok, tylko na jałowych około 600rpm albo mniej jak ruszam bez gazu to widać.
Pozdrawiam
gawron - 27-11-2012, 09:35
Panowie powinien ładować 13,80V najmniej. 12,5V to napięcie akumulatora i alternator wtedy nic nie ładuje więc nie piszcie głupot że to jest dobrze U mnie w obydwu galach ładowanie 13,80V bez względu na obciązenie.
Owczar - 27-11-2012, 10:44
gawron napisał/a: | Panowie powinien ładować 13,80V najmniej. 12,5V to napięcie akumulatora i alternator wtedy nic nie ładuje więc nie piszcie głupot że to jest dobrze |
A kto napisał, że tak jest dobrze? Dobrze nie jest ale ten problem mają wszyscy, którym przygasają światła. I według mnie to kolejny babol mitsubishi.
bluecard88 - 27-11-2012, 11:21
diabelll napisał/a: | bluecard88, napewno warto wymienic lozyska ja na regeneracje czekalem 3 godziny od zawiezienia alternatora do odebrania regulator jest ze szczotkami wiec tyle w zupelnosci wystarczy |
Masz może numer ka talogowy łożyska do alternatora? Bo też chce zamówić
Owczar - 27-11-2012, 11:46
Jestem ciekaw czy po wymianie regulatora problem ustąpi... Choć jak dla mnie to jest po prostu obniżona sprawność alternatora.
bluecard88 - 27-11-2012, 13:15
Owczar napisał/a: | Jestem ciekaw czy po wymianie regulatora problem ustąpi... Choć jak dla mnie to jest po prostu obniżona sprawność alternatora. | Też jestem ciekaw, ale zawsze warto sprawdzić tańsza opcję, jeśli nie to do tylu finansowo nie będę bo przy regeneracji alternatora te wymienione części zostaną. Wymienię jeszcze aku, bo w poprzednia zimę czasami opornie szło krecenie rozrusznika ale latem I teraz ok.
diabelll - 27-11-2012, 21:01
mam jutro ci podam ok
bluecard88 - 27-11-2012, 21:03
diabelll napisał/a: | mam jutro ci podam ok |
Dzięx ,czekam
komarsnk - 27-11-2012, 21:44
Owczar napisał/a: | komarsnk, przygasają Ci światła na biegu jałowym? |
O szit Panowie... Ja chyba przestanę czytać to forum Jaki byłem szczęśliwy jak wcześniej tego nie zauważałem to mi się testów zachciało
Tak - przygasają Zarówno z obciążeniem (tylko zamiast długich były przeciwmgielne) jak i bez.
Ale w normalnej eksploatacji tego nie zauważam
I już więcej nie dam się podpuścić
fabryka24 - 30-11-2012, 23:11
Witam, czy uszkodzony regulator napięcia ( ładowanie 12.2v min , 15.6 max już od 1100 obr ) może powodować błyski kontrolki abs . Jak dodaje gazu zapala się abs , a jak puszczam to abs gaśnie . Spotkał się ktoś z czymś takim
Owczar - 30-11-2012, 23:21
Może. Wymień natychmiast zanim spalisz instalację i ECU.
|
|
|