To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Prawie jak dżitiaj.

mkm - 27-09-2010, 23:30

eee czepiacie się... pyjte, skręć odbojniki na pasie, bo jak na mój gust maska jest trochę za wysoko.
londolut - 27-09-2010, 23:33

Ta szpara z prawej to jakoś dziwnie spasowany błotnik.
pyjte - 27-09-2010, 23:44

Cytat:
Ta szpara z prawej to jakoś dziwnie spasowany błotnik.
fotka tak padła ;) , Tomasz ,Colt był polerowany z okazji robienia błotnika, więc niedawno. Maskę się strzeli

mkm napisał/a:
skręć odbojniki na pasie, bo jak na mój gust maska jest trochę za wysoko.
Własnie dziś też tak pomyślałem i skręciłem ;)


Pytanie mam również, ma ktoś może niepotrzebną taśmę slizgową AirBagu lub wersji bez. By mi klakson działał ? (Przy kierownicy)

pyjte - 06-11-2010, 13:54

Zbliża się zima, więc colta przygotowałem do operacji ustawienie geometri

Nowe końcówki drążków kierowniczych


Nowe tuleje, i śruby na wahaczach tylnych


Również Colt dostal nowe opony zimowe... ( w starych ktoś mi chyba nóż w opone wbił :? )



Firestone Winterhawk 2 EVO.
Udało mi się je kupić w dobrej cenie 135zł za sztuke :D

Nowe Łączniki Stabilizatora -> stare były jakieś nędzne ;/


W przyszłym tygodniu jeszcze tylko ustawić tą geometrię i wrzucić zimówki i Colt gotów do zimy ;)
Zdjęć z samych robót nie ma, czas mnie troche gonił i nie było kiedy chwycic za telefon i cykać :P , no i w końcu Colt się doczekał nowych wycieraczek na przód.... Różnica nieziemska ;)

mkm - 11-11-2010, 14:39

pyjte, gdzie fotki z błotka :twisted: ?
pyjte - 14-11-2010, 17:45

Byłem taki ubłocony (darmowa maseczka z błota :P ), że nie dałem rady nic cyknąć ;)

Może któryś z uczestników coś pstryknął- jak będę miał foto to wrzucę.

pyjte - 11-12-2010, 10:42

Co tu pisać na szczęście prawie nic nie trzeba pisać, Colt dzielnie pokonuje kolejne km czy śnieg, deszcz. Nowe Zimówki spisują się znakomicie, przy tej okazji Misiek zmienił felgi na stalowe, więc w sumie ori felgi będą na sprzedaż.



Zdjęcie zrobione komórka, niskiej jakości, ale jakiś pogląd jest :D


A teraz wracając do głównego wątku w Colcie rozładował się już doszczętnie akumulator, tej zimy ntrzeba było go definitywnie wymienić




pyjte - 16-12-2010, 20:08

No i stało się :P

Dzisiaj z rana śmiałem się z kolegów tzn. ich nowoczesnych samochodów i problemów na dużym mrozie - problemów z DPFem, wyskakujących błędów, zamarzniętych kół, terkotających diesli i chyba mnie pokarało :?

Wracając z pracy odpaliłem auto i było wszystko OK. Potem na jakieś pół godziny zatrzymałem się u kumpla. Wszedłem do auta i silnik trochę ostygł- odpalam i motor wystartował na 4 tyś obr/min po czym obroty spadły do 1tyś i falują między 1 a 1,8 tyś obr/min :shock: niezależnie czy auto stoi czy jedzie (wyczuwalne szarpnięcia).

Od czego zacząć? Mróz jest jak diabli, a nie chciałbym rozbebeszać auta.

Czytałem o krokowcu itd. ale wszystko tyczyło się 1,6 i 1,3.

Może zacząć od resetu kompa?

mkm - 16-12-2010, 20:23

Zacznij od klem.
pyjte - 16-12-2010, 21:07

Dzięki, jutro w pracy sprawdzę (mam dostęp do ciepłej hali).
pyjte - 28-12-2010, 15:52

No Colt jeździł bezawaryjnie do czasu kiedy :
pyjte napisał/a:
Wracając z pracy odpaliłem auto i było wszystko OK. Potem na jakieś pół godziny zatrzymałem się u kumpla. Wszedłem do auta i silnik trochę ostygł- odpalam i motor wystartował na 4 tyś obr/min po czym obroty spadły do 1tyś i falują między 1 a 1,8 tyś obr/min niezależnie czy auto stoi czy jedzie (wyczuwalne szarpnięcia).



Reset Kompa nic przyniósł poprawy, więc trzeba było wziac się do pracy, środek zakupiony:



Wyleciała Przepustnica, krokowy i czyszczenie, fotki z międzyczasu czyszczenia:








Wszelkie "kanaliki powietrzne" wydmuchane kompresorem, wszystko poskładane do kupy, regulacja obrotów, i colt chodzi jak zegarek ;)

Dzięki Harp za szybką odpowiedź gdzie znajde Złącze ustawiania Zapłonu, u mnie było zaklejone tąśma i schowane :| .


Dzięki Browar za silniczki tylnej wycieraczki, w końcu mam sprawną wycieraczkę, 2 sprawdziłem też działa więc oddam go lutkowi :)

londolut - 29-12-2010, 01:57

Sorry, że dałem dupy :(

Ciekawe co wymodzę z tego silniczka bo podobno trzpień jest z deka nie w osi :D

pyjte - 29-12-2010, 10:38

londolut napisał/a:
Sorry, że dałem dupy :(

Ciekawe co wymodzę z tego silniczka bo podobno trzpień jest z deka nie w osi :D


Już nawet telefonów nie odbierasz hahah ;) . Spoko loos ogarnołem temat.


Mogę Ci dac mój stary, z trzech chyba jeden poskladasz ;D?




Rozkręciłem jeszcze ta wtyczkę, w środku luty sa troche kiepskawe, będzie trzeba je poprawic, ale to dopiero na wiosne.

Przy czym wyjąłem jeszcze ECU i kondensatorki też będzie trzeba wymienic, sa wporządku, ale jakośc lutów jest masakryczna.

londolut - 29-12-2010, 11:38

pyjte napisał/a:
telefonów nie odbierasz
Spałem. Potem dzwoniłem ale było echo.
pyjte napisał/a:
kondensatorki też będzie trzeba wymienic
Jak co to wal jak w dym. 15 minut i gotowe. Mogę tego kompa zgarnąć dziś jak pojadę do roboty - odbiór w okolicach godziny 20 :)
rosomak1983 - 29-12-2010, 16:38

pyjte napisał/a:
lutów jest masakryczna.

Lutek to przylutuje :lol: :lol: :lol: :D :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group