| 
				
					| Nasze Miśki - Prawie jak dżitiaj.
 
 mkm - 27-09-2010, 22:30
 
 eee czepiacie się... pyjte, skręć odbojniki na pasie, bo jak na mój gust maska jest trochę za wysoko.
 londolut - 27-09-2010, 22:33
 
 Ta szpara z prawej to jakoś dziwnie spasowany błotnik.
 pyjte - 27-09-2010, 22:44
 
 
 fotka tak padła 	  | Cytat: |  	  | Ta szpara z prawej to jakoś dziwnie spasowany błotnik. | 
  , Tomasz ,Colt był polerowany z okazji robienia błotnika, więc niedawno. Maskę się strzeli 
 
 Własnie dziś też tak pomyślałem i skręciłem 	  | mkm napisał/a: |  	  | skręć odbojniki na pasie, bo jak na mój gust maska jest trochę za wysoko. | 
   
 
 Pytanie mam również, ma ktoś może niepotrzebną taśmę slizgową AirBagu lub wersji bez. By mi klakson działał ? (Przy kierownicy)
 pyjte - 06-11-2010, 13:54
 
 Zbliża się zima, więc colta przygotowałem do operacji ustawienie geometri
 
 Nowe końcówki drążków kierowniczych
 
   
 Nowe tuleje, i śruby na wahaczach tylnych
 
   
 Również Colt dostal nowe opony zimowe... ( w starych ktoś mi chyba nóż w opone wbił
  ) 
 
   
 Firestone Winterhawk 2 EVO.
 Udało mi się je kupić w dobrej cenie 135zł za sztuke
   
 Nowe Łączniki Stabilizatora -> stare były jakieś nędzne ;/
 
   
 W przyszłym tygodniu jeszcze tylko ustawić tą geometrię i wrzucić zimówki i Colt gotów do zimy
   Zdjęć z samych robót nie ma, czas mnie troche gonił i nie było kiedy chwycic za telefon i cykać
  , no i w końcu Colt się doczekał nowych wycieraczek na przód.... Różnica nieziemska   mkm - 11-11-2010, 14:39
 
 pyjte, gdzie fotki z błotka
  ? pyjte - 14-11-2010, 17:45
 
 Byłem taki ubłocony (darmowa maseczka z błota
  ), że nie dałem rady nic cyknąć   
 Może któryś z uczestników coś pstryknął- jak będę miał foto to wrzucę.
 pyjte - 11-12-2010, 10:42
 
 Co tu pisać na szczęście prawie nic nie trzeba pisać, Colt dzielnie pokonuje kolejne km czy śnieg, deszcz. Nowe Zimówki spisują się znakomicie, przy tej okazji Misiek zmienił felgi na stalowe, więc w sumie ori felgi będą na sprzedaż.
 
 
   
 Zdjęcie zrobione komórka, niskiej jakości, ale jakiś pogląd jest
   
 
 A teraz wracając do głównego wątku w Colcie rozładował się już doszczętnie akumulator, tej zimy ntrzeba było go definitywnie wymienić
 
 
   
 
   pyjte - 16-12-2010, 20:08
 
 No i stało się
   
 Dzisiaj z rana śmiałem się z kolegów tzn. ich nowoczesnych samochodów i problemów na dużym mrozie - problemów z DPFem, wyskakujących błędów, zamarzniętych kół, terkotających diesli i chyba mnie pokarało
   
 Wracając z pracy odpaliłem auto i było wszystko OK. Potem na jakieś pół godziny zatrzymałem się u kumpla. Wszedłem do auta i silnik trochę ostygł- odpalam i motor wystartował na 4 tyś obr/min po czym obroty spadły do 1tyś i falują między 1 a 1,8 tyś obr/min
  niezależnie czy auto stoi czy jedzie (wyczuwalne szarpnięcia). 
 Od czego zacząć? Mróz jest jak diabli, a nie chciałbym rozbebeszać auta.
 
 Czytałem o krokowcu itd. ale wszystko tyczyło się 1,6 i 1,3.
 
 Może zacząć od resetu kompa?
 mkm - 16-12-2010, 20:23
 
 Zacznij od klem.
 pyjte - 16-12-2010, 21:07
 
 Dzięki, jutro w pracy sprawdzę (mam dostęp do ciepłej hali).
 pyjte - 28-12-2010, 15:52
 
 No Colt jeździł bezawaryjnie do czasu kiedy :
  	  | pyjte napisał/a: |  	  | Wracając z pracy odpaliłem auto i było wszystko OK. Potem na jakieś pół godziny zatrzymałem się u kumpla. Wszedłem do auta i silnik trochę ostygł- odpalam i motor wystartował na 4 tyś obr/min po czym obroty spadły do 1tyś i falują między 1 a 1,8 tyś obr/min  niezależnie czy auto stoi czy jedzie (wyczuwalne szarpnięcia). | 
 
 
 Reset Kompa nic przyniósł poprawy, więc trzeba było wziac się do pracy, środek zakupiony:
 
 
   
 Wyleciała Przepustnica, krokowy i czyszczenie, fotki z międzyczasu czyszczenia:
 
 
 
   
 
   
 
   
 Wszelkie "kanaliki powietrzne" wydmuchane kompresorem, wszystko poskładane do kupy, regulacja obrotów, i colt chodzi jak zegarek
   
 Dzięki Harp za szybką odpowiedź gdzie znajde Złącze ustawiania Zapłonu, u mnie było zaklejone tąśma i schowane
  . 
 
 Dzięki  Browar  za silniczki tylnej wycieraczki, w końcu mam sprawną wycieraczkę, 2 sprawdziłem też działa więc oddam go lutkowi
   londolut - 29-12-2010, 01:57
 
 Sorry, że dałem dupy
   
 Ciekawe co wymodzę z tego silniczka bo podobno trzpień jest z deka nie w osi
   pyjte - 29-12-2010, 10:38
 
 
  	  | londolut napisał/a: |  	  | Sorry, że dałem dupy   
 Ciekawe co wymodzę z tego silniczka bo podobno trzpień jest z deka nie w osi
   | 
 
 Już nawet telefonów nie odbierasz hahah
  . Spoko loos ogarnołem temat. 
 
 Mogę Ci dac mój stary, z trzech chyba jeden poskladasz ;D?
 
 
 
   
 Rozkręciłem jeszcze ta wtyczkę, w środku luty sa troche kiepskawe, będzie trzeba je poprawic, ale to dopiero na wiosne.
 
 Przy czym wyjąłem jeszcze ECU i kondensatorki też będzie trzeba wymienic, sa wporządku, ale jakośc lutów jest masakryczna.
 londolut - 29-12-2010, 11:38
 
 
 Spałem. Potem dzwoniłem ale było echo. 	  | pyjte napisał/a: |  	  | telefonów nie odbierasz | 
 
 Jak co to wal jak w dym. 15 minut i gotowe. Mogę tego kompa zgarnąć dziś jak pojadę do roboty - odbiór w okolicach godziny 20 	  | pyjte napisał/a: |  	  | kondensatorki też będzie trzeba wymienic | 
   rosomak1983 - 29-12-2010, 16:38
 
 
  	  | pyjte napisał/a: |  	  | lutów jest masakryczna. | 
 Lutek to przylutuje
           
 |  | 
 |  |