To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.2 DID] 3M-CE WALKI - SPRZĘGŁO UZNANE NA GWARANCJI!!!!

13zbyszek13 - 27-01-2012, 20:18

tomin napisał/a:
56000 - troche jezdze z przyczepka.
Masakra - to fakt... Jeszcze jedna wymiana i zmienie auto...


E to ja mam LUX-US
76 000 na jednym komplecie i jeżdżę dalej. :lol:

Slaw - 29-01-2012, 14:59

oryginalne japoński sprzęgła,bardzo dobre z reszta to exady i aisin i podejrzewam,że w waszych autkach takich nie ma.Moja Sigma ma 20 lat a docisk mam dalej w ori,3 lata temu kupiłem japonska tarczę za 140 a łożysko oporowe(oryginalne) z koyo za 60 zł inie ma żadnych problemów ze sprzęgłem bo to prawdziwy, cały japonczyk bez mariaży francusko-niemieckich
mitsu00 - 29-01-2012, 15:03

Slaw napisał/a:
oryginalne japoński sprzęgła,bardzo dobre z reszta to exady i aisin i podejrzewam,że w waszych autkach takich nie ma.Moja Sigma ma 20 lat a docisk mam dalej w ori,3 lata temu kupiłem japonska tarczę za 140 a łożysko oporowe(oryginalne) z koyo za 60 zł inie ma żadnych problemów ze sprzęgłem bo to prawdziwy, cały japonczyk bez mariaży francusko-niemieckich
W moim bylym Out 2.2 HDI, w ktorym tez wymieniono tarcze z dociskiem, zamontowane bylo sprzeglo AISIN.
Slaw - 29-01-2012, 15:12

to miałeś francuza,prawdopodobnie złe dobrane do mocy,w kazdym razie aso patrzy na zarobek nie dba o pieniażki klienta,troszkę coś się zużyje i do wymiany,choć jeszcze by pochodziło,dlatego sam zajmuję się swoimi autkami i nawet po tylu latach zawieszenie pneumatyczne działa
mitsu00 - 29-01-2012, 15:34

Slaw napisał/a:
to miałeś francuza,prawdopodobnie złe dobrane do mocy,w kazdym razie aso patrzy na zarobek nie dba o pieniażki klienta,troszkę coś się zużyje i do wymiany,choć jeszcze by pochodziło,dlatego sam zajmuję się swoimi autkami i nawet po tylu latach zawieszenie pneumatyczne działa
Z tym ze moj rocznik jeszcze byl skladany w Japoni a nie w Holandii. A jak masz auto na gwarancji, to nie za bardzo mozna samemu dlubac, a juz napewno nie przy powazniejszych usterkach :wink:
jmgmotocykle - 29-01-2012, 22:00

Cytat:
W moim bylym Out 2.2 HDI, w ktorym tez wymieniono tarcze z dociskiem, zamontowane bylo sprzeglo AISIN.

...a ja do dziś myslałem że jak silnik z PSA mam to i sprzęgiełko.... a tu :shock: - tracę wiarę w japońską bezawaryjność....

mitsu00 - 29-01-2012, 22:14

jmgmotocykle napisał/a:

...a ja do dziś myslałem że jak silnik z PSA mam to i sprzęgiełko.... a tu :shock: - tracę wiarę w japońską bezawaryjność....
Z tym, ze jak pisalem wyzej, moj jeszcze byl skladany w Japonii (produkcja 10.2007). Te z Holandii mozliwe ze mialy inne sprzegla montowane.
jmgmotocykle - 30-01-2012, 21:45

mój też ori japoniec.... po corolli verso z silnikiem z gliwic, wiązkami elektrycznymi z jelcza , składanej w turcji z japońskim znaczkiem :shock: .... długo szukałem auta od A do Z japońskiego. ci co nie szukali nigdy nie uwierzą jak ich mało ... 3 lata temu ok. 5-7 modeli TYLKO!!! i są w tym wliczone tz. przeszczepy jak outek (silnik vw lub PSA) , a 100% ori to tylko honda cvr 1.8 benzyna(chodzi mi o ten model z 3 miejscami z przodu - jak pomyliłem model to sorki) i toyota ravka 1.8 benzyna - pomijam w/w opisie osobówki,miejskie,dostawcze,busy - nie interesowały mnie. .


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group