Nasze Miśki - PatricoWroc - CA4A 1.6 16V 93'
Wszyc - 01-07-2010, 11:50
ja stosowałem hammerite u siebie z góry mówię że spokój jest ale nie na 6lat tylko na maks rok może dwa
PatricoWroc - 01-07-2010, 11:59
Mogę nawet ten zabieg co 6 miesięcy powtarzać, ale efekt jest dobry? nie widać zbytnio, że to olejna itp?
Wszyc - 01-07-2010, 12:31
Ja robiłem wnętrze bagażnika oceń sam ja bym się nie odważył tą farbą malować jednak w widocznych miejscach bo czuje że właśnie by wyszło jak olejną
idas - 01-07-2010, 13:02
Ostatnio używałem czerwonego hammerrite'a z połyskiem i uwierz mi tworzy bardzo ładną powłokę:) na pewno lepszą niż to co Ci się udało zmajstrować przypadkową czerwoną farbą... Ja bym się nie wahał na Twoim miejscu.
PatricoWroc - 01-07-2010, 18:40
chyba walne to Hammerritem, najwyżej jak nie wyjdzie to oddam do lakiernika i już.
emzet - 01-07-2010, 23:40
Powiem Ci tak. Wymieniałem u siebie roll dach, przy jego montażu przez własną głupotę zrobiłem sobie 2 wgniotki. Po zimie oczywiście wyszła na nich rdza. Oczyściłem co się dało i jak się dało i zamalowałem hammerritem. Od tego czasu minął ponad rok i zero problemu , tylko, że u mnie purchle nie były tak zaawansowane jak u Ciebie. Spróbować nie zaszkodzi... a lakiernik nic tu nie pomoże, bo podkład i lakier nie zwiążą z resztkami rdzy.
rosomak1983 - 02-07-2010, 00:07
PatricoWroc, masz zaawansowana rdze która nie wytepisz bez wycinania blachy itp co sie nie opłaca. Hamerite daje rade na rok... Okryłam jakies lepsze cudo które jest koloru zółtego podkład reaktywny dwuskładnikowy kupowany na setki w lakierni. Na to kłade biały Hameritte. Z normalnej odległosci nie widac zaprawek (przynajmniej na białym bardzo wdzieczny kolor do zaprawiania)
idas - 02-07-2010, 09:13
rosomak1983 napisał/a: | Okryłam jakies lepsze cudo |
Rosomak chcesz nam o czymś powiedzieć?
rosomak1983 napisał/a: | przynajmniej na białym bardzo wdzieczny kolor do zaprawiania |
Zazdroszczę...
j-rules napisał/a: | idas, cos a'la dwa paski Vipera? |
Chyba poprzeczne:] jak bym dał wzdłuż to nie zakamuflowałbym syfa:] może właśnie szachownica-wtedy mógłbym od razu we Wrocławskiej pół legalnej taksówkce o nazwie szachownica się zatrudnić:]
bieniak - 02-07-2010, 09:30
no niestety ale prawdopodobnie blach jest przeżarta już z obu stron.ściągnij podsufitkę i zobacz.akurat dach to cięzki temat. ja bym się rozejrzał za nieoryginalnym szyberkiem wyciąć wstawić i spokój z rudym bo go wytniesz.i wtedy tylko dobrze zabezpieczyć ranty po cięciu i spokój:)takie szyberki nawet z polonezów można tanio wyrwać:)
robertdg - 02-07-2010, 09:35
bieniak, nie zwróciłeś przypadkiem uwagi na fakt, że spora część tych purchli jest w tylnej części dachu, więć szyberdach dla tylnych pasażerów, prawie jak w limuzynach lepszym wyjściem byłaby panorama, albo solar dach ewentualnie projekt Mitsubishi Colt C - cabrio
bieniak - 02-07-2010, 09:58
he nie przyjzalem sie na zdjeciach widać jakoby był tak na środku najbardziej zgnity.w grę wchodzi jeszcze wymiana poszycia ale to jak nie masz zdolności albo dobrego zaufanego blacharza to sobie lepiej podarować.bo zacznie gryźć rudy tam gdzie był spawany bez odpowiedniej konserwacji
Wszyc - 02-07-2010, 11:04
Nie kombinuj zabezpiecz to jakoś na razie i jeżeli to jedyny Twój problem to potem oddaj do blacharza niech to wytnie majątku to kosztować nie będzie
robertdg - 02-07-2010, 11:12
Wszyc napisał/a: | oddaj do blacharza niech to wytnie majątku to kosztować nie będzie | wiesz z czym się wiąże spawane takich powierzchni
Wszyc - 02-07-2010, 11:39
Oświeć mnie Robert jeżeli mówimy o sztywności to jak dach jest przeżarty to co zmienia? po za tym dach ma wzmocnienia a to jest tylko płachta nad nimi żeby Ci się na ryj nie lało no chyba że Colt jest jakoś dziwnie zbudowany i trzyma się kupy na kawałku blachy
A może masz co innego na myśli?
robertdg - 02-07-2010, 11:49
Mam na myśli to, że wycinanie i spawanie takiej powierzchni wymaga nie lada doświadczenia, bo jak pościąga blache, tak będzie masakra, trzeba jak najbardziej unikać sciagania blachy przez spawanie, nie jest to niemozliwe, ale czasochłonne, pozniej trzeba powierzchnie wyprowadzić, a te listki co są pod panelem dachowym, to takie ino tylko wsporniki usztywniajace aby blacha nie falowała, etc.
|
|
|