Nasze Miśki - Galant kombi 2.0GLS `98
docencik87 - 10-04-2015, 17:39
Trzeba mieć oba panele na stole. Wtedy można zobaczyć...szanse oceniam na 10%
Hugo - 12-04-2015, 11:43
No więc trochę pokombinowałem.
Wyłączone wyświetlacze z Galanta i Carismy wyglądają tak:
Galant:
A od Carismy tak:
Normalnie w Galancie wyświetlacz klimatronika wygląda tak:
A w Carismie tak:
Po odklejenie folii polaryzacyjnej z wyświetlacza i obróceniu jej o kąt 90 stopni wyświetlacz wygląda tak:
I to jedyna zmiana jaką można uzyskać, jeszcze tylko przyłożyłem czerwoną szybkę z panelu klimatronika od Carismy do wyświetlacza z Galanta, ale jest za ciemna i niewiele widać:
I tak się zastanawiam czy np. nie kupić i przykleić czerwonej folii do przyciemniania lamp na szybkę klimatronika w Galu, może uda się uzyskać ładne czerwone podświetlenie.
docencik87 - 12-04-2015, 14:19
Jeżeli chcesz ładne czerwone podświetlenie to zostaje Ci chyba tylko to:
http://allegro.pl/listing...-4-default-0113
Świeci równomiernie i jasno bez jakiś punktów świetlnych.
eggforever - 12-04-2015, 15:08
Widać, że carisma ma w innej technologii wyświetlacz, mi najbardziej zależy na efekcie czarne tło i wyraziste białe informację. U mnie chcę stłumić te niebieskie podświetlanie i będzie spoko. Ten negatyw biało-niebieski też widziałem w google grafice, wydaje mi się, że efekt jest kiepski. Jak to wygląda w rzeczywistości?
Hugo Maty już dostałeś?
Hugo - 12-04-2015, 22:15
eggforever napisał/a: | Jak to wygląda w rzeczywistości? | Powiem Ci, że świetnie. eggforever napisał/a: | Hugo Maty już dostałeś? | Oczywiście. Drogo.
eggforever - 12-04-2015, 23:16
Hugo napisał/a: | eggforever napisał/a: | Hugo Maty już dostałeś? | Oczywiście. |
Ja dziś zapłaciłem, relacje z głuszenia bagażnika zrobię, pewnie będzie to w weekend. Tym razem liczę, że będzie sporo ciszej.
Wczoraj w trasie zapalił mi się check, mam nadzieję, że jakaś drobnostka i nie będzie stał tydzień w warsztacie.
sveno - 14-04-2015, 05:52
eggforever napisał/a: | mam nadzieję, że jakaś drobnostka i nie będzie stał tydzień w warsztacie. | wymrugaj błędy ECU i będziesz wiedział na czym stoisz, procedura opisana w FAQ
Hugo - 18-04-2015, 21:51
Tak wygląda wyświetlacz klimatronika po naklejeniu na szybkę panelu czerwonej folii do oklejania lamp:
a tak po obróceniu folii polaryzacyjnej o kąt 90 stopni:
W rzeczywistości kolor jest intensywnie czerwony (jak np. w łałdi ), zdjęcia przekłamują. Myślę, że nieźle, jedną z tych opcji zrobię u siebie, ale za nic nie mogę się zdecydować którą. I koniecznie przecięcie ścieżki w celu wyłączenia przygasania wyświetlacza klimatronika na włączonych światłach, bo w słoneczny dzień nie będzie za wiele widać.
eggforever - 18-04-2015, 22:02
wygląda dość ciekawie, czerwony komponowałoby się z moim alpine, który przyciski podświetla na czerwono, ja jestem umówiony z kolegą co ma stacje lutowniczą, chcemy wyciągnąć wyświetlacz, pod nim jest niebieska folia i pokombinujemy z jej zmianą.
Hugo - 18-04-2015, 22:23
eggforever napisał/a: | pod nim jest niebieska folia i pokombinujemy z jej zmianą | Zdawaj relację jak możesz.
eggforever - 24-04-2015, 00:27
Hugo napisał/a: | eggforever napisał/a: | pod nim jest niebieska folia i pokombinujemy z jej zmianą | Zdawaj relację jak możesz. |
za szybko to nie nastąpi gdyż w wolnej chwili wyklejam bagażnik, jutro jadę do gazownika ściągać butlę bo tam też ładnie wszystko wykleję, potem przerabiam zabudowę bagażnika tak by się zmieściło pełne koło zapasowe, subwoofer, wzmacniacz i wózek. W chwili obecnej nie ma tyle miejsca, dziecko na świat przyjdzie max za 2 miesiące a oprócz samochodu ogarniam jeszcze masę innych spraw jak przygotowanie pokoju. Dopiero w dalszym planie jest lcd klimatronika.
eggforever - 17-05-2015, 15:17
Mała fotorelacja z dalszych pracy głuszenia tym razem bagażnika. Po rozmowach ze sklepem specjalizującym się w sprzedaży mat zrobiłem to dwuwarstwowo. Pierwsza to mata butylu z aluminium a druga to pianka. Ledwo starczyło 4m2, koszt 390zł a jeszcze muszę z 1m2 dokupić by uzupełnić małe braki oraz wygłuszyć klapę bagażnika. Temat na tyle świeży, że nie zrobiłem jazdy próbnej w ocenie różnicy. Zresztą bagażnik nie jest do końca poskładany ale z samą roletą jeździłem chyba z miesiąc to hałas był dość uciążliwy. Pasażer siedzący na tylnej kanapie krzyczał do mnie bo myślał, że go nie słyszę.
Brzydkie drewniane okleiny wyleciały a w ich miejsce pojawiły się świeżo pomalowane na srebrny mat elementy kokpitu. Efekt bardzo mi się podoba, w parze z nowo nabytymi zegarami high contrast odmłodziły wnętrze. Kratki nawiewu połamałem i czekam aż przyjdą nowe.
Dalsze plany to zakup climatronika do celów testowych z podświetleniem lcd, przycisków jak i wymiana/odświeżenie zużytych elementów wnętrza, konserwacja podwozia oraz długo wyczekiwane dokończenie zabudowy bagażnika.
robertdg - 17-05-2015, 15:20
Dośc obfity wykwit korozji na lewej tylnej podłuznicy masz a nakładasz na to wygłuszenie - bardzo niedobrze, nalezało w tym miejscu zrobić blacharke zanim wygłuszyłeś bo przyspieszasz na obecną chwile procesz destrukcji blachy przez korozje - szkoda roboty
eggforever - 17-05-2015, 15:30
na kolejnym zdjęciu widać, że już jest to poprawione bo korozji już tam nie ma, liczę się z tym, że może trzeba będzie coś zrywać gdy samochód pójdzie do konserwacji podwozia. Klej jest mocny ale da się to zerwać.
robertdg - 17-05-2015, 15:38
Popatrz uwazniej na zdjęciach które masz, pomiędzy zgrzewami jest porozpychana blacha a to jedynie świadczy o tym, że na łaczeniu podłuznicy z podłogą bagaznika między blachami tworzy się rdza, a blacha bagaznika nie jest za specjalnie gruba
|
|
|