To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

KaWu - 08-07-2009, 11:00

packman13 napisał/a:
Dobrze wiedzieć na wypadek gdyby benzyny zabrakło :D


Ale lepiej nie dopuścić żeby brakło tej benzyny bo pompa paliwa się może obrazić :)

Jacek25KRK - 09-07-2009, 16:27

mam pytanie, czy ktoś z was się spotkał z instalacjami BRC sequent p&d
mam gazownika, który twierdzi, że to coś lepszego niż 56
szczerze mówiąc jeszcze sie z tym p%d nie spotkałem
a cena jest 3750 do galka 2.5

Zhan - 12-07-2009, 22:24

packman13 napisał/a:
wtryski ValtekaPozdrawiam


te wtryski nie maja dobrej opinii, a jesli to czerwone Valteki to nie nadaja sie do galantowego silnika V6 poniewaz sa za wolne

Jacek25KRK napisał/a:
mam pytanie, czy ktoś z was się spotkał z instalacjami BRC sequent p&d


uwiez mi, mozna taniej i rownie dobrze a moze nawet lepiej...

Marcino - 13-07-2009, 12:28

[quote="Zhan"]
packman13 napisał/a:
wtryski ValtekaPozdrawiam


te wtryski nie maja dobrej opinii, a jesli to czerwone Valteki to nie nadaja sie do galantowego silnika V6 poniewaz sa za wolne
quote]

A mozesz jasniej???? W czym sa za wolne?

Wolne w moim rozumieniu to znaczy ze przy krótkich czsach otwarcia nie nadązają a tak jest tylko na wolnych obrotach,

Zhan - 13-07-2009, 14:29

Sa za wolne w czasach wtryskow... czerwone Valteki zalecane sa do silnikow z czasami wtrysku od 3ms w gore, w galantowym V6 czasy zchodza do 1ms. Oczywiscie auto jezdzi na tych wtryskach, sam mam takie i tragedii nie ma pozatym, ze na wolnych chodzi duzo "brzydziej" niz na benzynie co nie zmienia faktu, ze one sie nie nadaja do tego silnika. Ja wkrotce bede u siebie zmienial na Magic Jety wiec sie okaze czy bedzie poprawa.
KaWu - 13-07-2009, 15:51

Zhan, jeżeli nie wyrabia na czasie <3ms to co to oznacza w przeliczeniu ... tzn. czy nie jest wtedy za "ubogo" :?: bo rozumiem to tak, ze nie poda dawki gazu, a to juz nie jest dobrze.
Zhan - 13-07-2009, 22:05

moze byc za ubogo, moga przez to byc nierowne wolne obroty (jak u mnie) moze gasnac na wolnych...
packman13 - 13-07-2009, 22:37

Zhan to jak wymienisz na te Magic Jety to napisz czy są jakieś efekty? Bo ja mam czerwone valteki i teraz się zastanawiam czy nie jechać do gaziarza żeby zmieniał? Ale nawet jeśli to na jakie? Na pewno nie matrixy bo wiem że się psują więc jakie?

A tak z ciekawości to gdzie można przeczytać że czerwone valteki nadają się do silników z czasem wtrysków 3mns? I gdzie jest napisane że Galantowy 2.5 v6 ma na wolnych obrotach czas wtrysku 1mns? Bo żeby tak twierdzić muszę mieć dowody bo gość mnie śmiechem zabiję.

Rafal - 15-07-2009, 22:56
Temat postu: [EA3A 2.4] Koszt gazu w Galancie (2001 2.4 16V)
Zastanawiam się nad zagazowaniem miśka. Posiadam wersje usa 2.4 16V . Zastanawiam się jaką instalację i jakie są koszta. Czy ktoś szacoawał ile trzeba natrzaskać kilosów zeby sie zwrociło?
Jacek25KRK - 21-07-2009, 00:17

szybko ci sie zwróci, po około 20 tys jesteś już na plusie
packman13 - 28-07-2009, 21:29

Zhan napisał/a:
Sa za wolne w czasach wtryskow... czerwone Valteki zalecane sa do silnikow z czasami wtrysku od 3ms w gore, w galantowym V6 czasy zchodza do 1ms. Oczywiscie auto jezdzi na tych wtryskach, sam mam takie i tragedii nie ma pozatym, ze na wolnych chodzi duzo "brzydziej" niz na benzynie co nie zmienia faktu, ze one sie nie nadaja do tego silnika. Ja wkrotce bede u siebie zmienial na Magic Jety wiec sie okaze czy bedzie poprawa.


I co kolego wymieniłeś te wtryskiwacze? Bo wciąż zastanawia mnie ten temat.

Zhan - 28-07-2009, 22:43

jeszcze nie, utknalem na wyborze nowego reduktora bo gazownik, ktory ma mi przerabiac instalacje troche namieszal mi w glowie :/
tomekrvf - 30-07-2009, 01:34

Zhan napisał/a:
w galantowym V6 czasy zchodza do 1ms.

Tak krótkiego czasu wtrysku nigdy nie widziałem w swoim galancie.

eddi1977 - 30-07-2009, 08:29

Zalozylem w kwietniu w Siedlcach(firma Alsa) Stag300 za 2250 z wlewem obok benzyny i zero problemow,podobno w manualu latwiej zainstalowac.Jedynie ostatnio wiecej mi pali (13-14l w cyklu mieszanym) ale moze to dlatego ze po przejechaniu 15 tys. km. trzeba jechac na regulacje a ja jakos czasu nie mam.
Istotne jest że odczułem spadek mocy ale nie duży więc na początku nie wspomniałem.

Zaktualizuję nieco,znalazłem mały problem,od pewnego czasu ubywało mi płynu chłodzącego,okazało się że to na trójnikach od inst gazowej znajdujących się obok ściany grodziowej,nie były zbyt dobrze dokręcone,dokręciłem i mam nadzieję że to wystarczy.Problem może niewielki ale...

Zhan - 30-07-2009, 08:41

tomekrvf napisał/a:
Tak krótkiego czasu wtrysku nigdy nie widziałem w swoim galancie.


u mnie wyglada to tak:



eddi1977 napisał/a:
Zalozylem w kwietniu w Siedlcach(firma Alsa) Stag300 za 2250 z wlewem obok benzyny i zero problemow,podobno w manualu latwiej zainstalowac.Jedynie ostatnio wiecej mi pali (15l w cyklu mieszanym) ale moze to dlatego ze po przejechaniu 15 tys. km. trzeba jechac na regulacje a ja jakos czasu nie mam.


ja chyba tez tam zakladalem... jesli by dobrali dobre podzespoly to bylbym zadowolony
ogolnie gdybym mial manual to pewnie bym nie wiedzial, ze cos jest nie tak, u mnie problem jest tylko taki, ze na lpg na wolnych obrotach szarpie mi automat...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group