[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Wyciek oleju
deejay - 29-03-2012, 19:11
A ja w starym E33 pozbyłem sie pocenia bez wymiany uszczelki korka , wystarczyło tylko lekko podgiąc blaszki na samym korku i docisk korka po podgięciu zwiekszył sie i wycieków brak
Krzyzak - 29-03-2012, 21:28
| deejay napisał/a: | | wystarczyło tylko lekko podgiąc blaszki |
jak pisałem - koledze z forum te blaszki potem wpadły do głowicy...
deejay - 29-03-2012, 21:51
| Cytat: | | jak pisałem - koledze z forum te blaszki potem wpadły do głowicy... |
Wszystko z głową Darek spokojnie
Jarcev - 29-03-2012, 21:59
ja na razie obróciłem uszczelke , zobaczymy na ile pomoże , a jakby tak podłozyc cos pod nią ??
Marcino - 30-03-2012, 09:02
| Jarcev napisał/a: | | ja na razie obróciłem uszczelke , zobaczymy na ile pomoże , a jakby tak podłozyc cos pod nią ?? |
Użyj dodatkowej uszczelki ze starego filtra oleju.
Japaneze ma takie uszczelki ori Mitsu w siesznych cenach.
Ja raz podginajac blaszki ... złamełem korek na poł, sobota popołudniu, mała miejscowośc i skad wziąć korek???? Ojciec dorobił mi na tokarce z kaprolaktanu, jest taki biały i wszytscy sie dziwią co to jest..... ważne ze działa.
czekoladka_1981 - 31-03-2012, 10:50
| tomek84 napisał/a: | | u japaneze płaciłem 20 zł z przesyłką |
Zamówiłam już uszczelkę orginalną korka oleju u japaneze koszt to 15 zł + wysyłka , czyli koszt ogólny będzie identyczny do twojego. Jak przyjdzie uszczelka będę musiała dać korek do przewiercenia śrubki.
polaff - 31-03-2012, 22:28
| Cytat: | Jak przyjdzie uszczelka będę musiała dać korek do przewiercenia śrubki.
_________________ |
czemu?
komarsnk - 31-03-2012, 22:35
| polaff napisał/a: | | Cytat: | Jak przyjdzie uszczelka będę musiała dać korek do przewiercenia śrubki.
_________________ |
czemu? |
ponieważ:
| czekoladka_1981 napisał/a: | | Mam też problem z wykręceniem tej śrubki z nakrętką , gdyż frez na krzyżak jest całkowicie zjechany. |
Krzyzak - 31-03-2012, 23:27
do zmiany uszczelki nie potrzeba nic wykręcać - to jest guma, da się nagiąć i wymienić bez niczego
polaff - 01-04-2012, 08:25
| komarsnk napisał/a: | | polaff napisał/a: | | Cytat: | Jak przyjdzie uszczelka będę musiała dać korek do przewiercenia śrubki.
_________________ |
czemu? |
ponieważ:
| czekoladka_1981 napisał/a: | | Mam też problem z wykręceniem tej śrubki z nakrętką , gdyż frez na krzyżak jest całkowicie zjechany. | |
uszczelka jest zakłdana na korek bez rozkręcania go. śruby trzymają tylko blaszkę.
czekoladka_1981 - 01-04-2012, 09:58
| Krzyzak napisał/a: | | do zmiany uszczelki nie potrzeba nic wykręcać - to jest guma, da się nagiąć i wymienić bez niczego |
No to mnie pocieszyliście.
komarsnk - 01-04-2012, 10:32
Dobrze wiedzieć, że nie trzeba rozkręcać Dzięki za cenną informację
czekoladka_1981 - 16-04-2012, 16:48
Dzisiaj nadeszła uszczelka od Malika koszt to 15 zł + 15 zł przesyłka. Po próbie wyjęcia starej uszczelki zaraz pękła , efekt był taki jak opisał wcześniej Krzyzak . Nowa poddała się elegancko i jest już na miejscu jej przeznaczenia.
fj_mike - 16-04-2012, 17:26
czekoladka_1981, następnym razem pokuś się o ASO
mar111cin - 16-04-2012, 21:46
zdażył się komuś wyciek, z rurki prowadzącej do maglownicy? Bo wszystko wskazuje na to, że cieknie z tamtąd i kapie wprost na rure wydechową, a dokładniej na odcinek plecionki. Mam wszystko uwalone tam w oleju, olej zaczyna się palić na tej rurze i jest niezły smród.
A chwilowo nie mam jak podjechać na kanał, żeby zerknąć od dołu, czy to na pewno to.
Do tego mam wątpliwość czy ten olej nie jest z silnika, bo okazało się, że raptem w miesiąc (około tysiąca km) silnik wchłonął gdzieś około litra oleju, gdzie wcześniej litr mu wystarczał na jakieś 10-15tys km....
|
|
|