Nasze Miśki - Diablo 2.0 GTi c68
matunio20 - 29-01-2011, 19:41
aha i czy uszczelka pod głowicę idzie wtedy z eclipsa? i czy trzeba rozwiercać w głowicy komory spalania, bo z tego co pamiętam są wycięte takie "denka" w miejscu gdzie są zawory, czy trzeba to miejsce rozwiercać do średnicy cylindra?
xluki - 29-01-2011, 20:09
Można prosić więcej zdjątek potwora?
rosomak1983 - 30-01-2011, 11:34
matunio20 napisał/a: | aha i czy uszczelka pod głowicę idzie wtedy z eclipsa? i czy trzeba rozwiercać w głowicy komory spalania, bo z tego co pamiętam są wycięte takie "denka" w miejscu gdzie są zawory, czy trzeba to miejsce rozwiercać do średnicy cylindra? |
na te pytanie Ci odpowiem po konsultacji z kolega który to robił.
Foty niedlugo
R-Man - 30-01-2011, 19:27
rosomak1983, Masz coś wybebeszone, czy pełna seria? bo niby w serii jest 1020kg
rosomak1983 - 30-01-2011, 19:32
R-Man napisał/a: | rosomak1983, Masz coś wybebeszone, czy pełna seria? bo niby w serii jest 1020kg |
niby nic nie mam wybebeszone, ja mam w sumie inna wersje bo to jest MIRAGE ze stanów, wagi w dowodzie nie ma wogóle, natomiast ponoć na zlomie wazy 940kg... , srodek jest cały. Podskocze na złom zeby to potwierdzic;
A oto pare fotek z dzisiaj,
ten tył jest obłedny nie, inne lancery nie maja tego tyłu swiateł konkretnie
Piwor - 30-01-2011, 20:46
O i blachy z Grochowa.
rosomak1983 - 02-02-2011, 14:57
Pojezdziłem nieco Diablo i zauwazułem;
-auto odpala na dotyk jedynie rozrusznik czasem jakby sie zawieszał
-dynamika i reakcja na gaz jest swietna czasem jadac mam uczucie ze nie wyprzedam tylko omijam jakies pachołki
-musi byc ciekawy przebieg mocy i momentu dostepny nisko
-skrzynia ma bardzo zdrowe przełozenia ale niestety synchronizatory sa w okropnym stanie, czasem jest problem z wrzuceniem 1-ki. (ale bez problemu rusza sie z 2-ki ) podczas szybkiej zmiany słychac chrobot...
londolut - 02-02-2011, 15:07
Co jak co - dla mnie Lancery C6x mają najlepszą linię z wszystkich produkowanych Mitsu. Jedynie co to ta deska rozdzielcza jakby wykuta w skale :/ Ciekawe czy swap środka z CA/CB do C6x jest możliwy...
mkm - 02-02-2011, 15:21
londolut napisał/a: | Jedynie co to ta deska rozdzielcza jakby wykuta w skale |
Trochę toporna jest to fakt, ale ergonomia o niebo lepsza niż w ca0, a i wykończenie staranniejsze. Plastiki też "niezniszczalne"
Ja najbardziej żałuję, że w następnych modelach zrezygnowali z regulacji kierownicy.
rosomak1983 - 02-02-2011, 15:26
londolut napisał/a: | dla mnie Lancery C6x mają najlepszą linię z wszystkich produkowanych Mitsu. |
wyglad gtików C68 jest genialny...A ta wersja ma jeszcze nieco ładniejszy tył, co przechodze obok niego zawsze robi na mnie wrazenie... pomimo tego ze lakier jest nieco kiepsko połozony patrzac z bliska... ale tylko z bliska widac
londolut napisał/a: | Jedynie co to ta deska rozdzielcza jakby wykuta w skale :/ |
deska jest fajnowa i super schowki sa!!! Jedynie cap holdera brakuje.
mkm napisał/a: | Plastiki też "niezniszczalne" |
nie wiem ale u mnie juz nieco trzeszcza
areksz121 - 02-02-2011, 15:29
Ross, widziałem chyba takiego samego w niedzielę przy E4 po prawej jadąc w kierunku Rzeszowa Na żywo nieźle się prezentuje Nie było czasu się zatrzymać, bo dłuższa jazda czekała /już nazad w NL
mkm - 02-02-2011, 15:30
rosomak1983 napisał/a: |
nie wiem ale u mnie juz nieco trzeszcza |
23lata... "nieco trzeszczeć" mają prawo
rosomak1983 - 02-02-2011, 15:32
areksz121 napisał/a: | Ross, widziałem chyba takiego samego w niedzielę przy E4 po prawej jadąc w kierunku Rzeszowa |
hehe to byłem ja
macieekg - 02-02-2011, 15:50
No najfajniejsza buda 5d, bo w sedanie wygląda on średnio.
Wrzuć go na rolki przy okazji ciekawe ile tam rumaków siedzie skoro co posta zachwalasz jego przyspieszenie
rosomak1983 - 02-02-2011, 16:07
macieekg napisał/a: | Wrzuć go na rolki przy okazji ciekawe ile tam rumaków siedzie skoro co posta zachwalasz jego przyspieszenie |
hehe no cos pomysle niewiem jak to sie wszytko ułoży z tymi autami, szczerze to niewiem co robic
Co do mojego pisania o dynamice to wrazenia z jazdy takie wlasnie sa, chetnie stane nim na kresce z jakim konkretnym autem, bo moze to złudzenie przy tej masie auta... no ale w lusterku jakos szybko to maleje. Reakcja na gaz jest lekka i natychmiastowa.
|
|
|