To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - [CY1A 1.6] Spalanie wersji 1.6

piomic - 23-06-2016, 22:48

Golotheman napisał/a:
ta w 1.8, to niestety nie pozwala zmieniać biegów 1-2 płytko / na niskich obrotach
Niestety? Przecież zabawa zaczyna się powyżej 3500!
Golotheman - 24-06-2016, 12:25

piomic napisał/a:
Golotheman napisał/a:
ta w 1.8, to niestety nie pozwala zmieniać biegów 1-2 płytko / na niskich obrotach
Niestety? Przecież zabawa zaczyna się powyżej 3500!


I wtedy zabawa kończy się pod dystrybutorem pod tytułem 10-11 litrów / 100 ho ho .... :twisted:

piomic - 24-06-2016, 14:38

Za przyjemności się płaci...
Mitsu_Gawlo - 12-08-2016, 20:58
Temat postu: Zasięg
Po zatankowaniu pełnego baku i przejechaniu na trasie Warszawa-Mława 97 km zobaczyłem taki widok:



1000km zasięgu. :D
Przejechałem kolejne 11km i zobaczyłem taki widok:



1010km zasięgu. :D :D
Po dalszych 3 kilometrach zobaczyłem taki widok:



1020km zasięgu. :D :D :!:
I jak tu nie kochać tego auta.

po.miras - 15-08-2016, 00:55

Przy spokojnej, płynnej jeździe ~100km/h to naprawdę nic dziwnego.
Kilka razy popełniłem przybliżony wynik.

Mitsu_Gawlo - 15-08-2016, 22:18
Temat postu: Prędkość ekonomiczna
Cytat:
Przy spokojnej, płynnej jeździe ~100km/h


Dla wyniku 5,4l/100km to muszę utrzymywać ~80km/h. Stówa to w porywach. Ucieszył mnie nie tylko duży zasięg, ale również to, że jeszcze rósł :D

lurek - 16-08-2016, 12:00

Ja po zalaniu baku do pełna widzę co najwyżej 600km :P i niestety szybko spada.

1.8 zapakowany w 2 os. dorosłe + dziecko, pełen bagażnik (i torba na przednim siedzeniu) - droga nad morze, spalanie ok 10l/100 przy prędkości 140-160km/h, spada do 8,8 przy 120. paliwa starcza na ok 600km :P

multikos - 16-08-2016, 14:38

To może i ja pochwalę się moim pierwszym dłuższym wypadem - nad morze... 2 osoby dorosłe + dziecko + załadowany pod korek - na autostradzie przy prędkości 140-160 km/h przy czym zdecydowanie więcej przy 160 km/h spalanie 8,3 l. na sto. Powrót 120 km/h i standardowe 5,8 l. na sto - powrót drogami "lokalnymi" nie autostradą - i szybciej niż autostradą :)

Przy 140 km/h nie sposób rozmawiać z pasażerami :) Tragedia.

matiudgk - 16-08-2016, 15:20

Lancer to taka typowa miejska "bestyja", do jazdy na autostradach trzeba zatyczki do uszu :mrgreen:
lobuzek - 16-08-2016, 15:26

Albo trzeba go wygłuszyć. W moim przypadku wygłuszenie drzwi przy modyfikacji audio i ostatnio bagażnika dało zaskakująco pozytywny efekt.
Mitsu_Gawlo - 16-08-2016, 18:46
Temat postu: Spalanie średnie na trasie
Trasa Wrocław-Piotrków Trybunalski i z powrotem, odcinek S8 prędkość 120-140km/h, a nawet odcinkami do 160km/h, 4 dorosłe osoby + dziecko+ trochę bagaży+bak pod korek 7,6l/100km/h. To chyba dobry wynik.
Lepsze wygłuszenie rzeczywiście by się przydało. Czy to taki wielki wydatek dla firmy w kosztach produkcji samochodu, żeby dodać grubszej maty i pianki w drzwiach?

RalfPi - 17-08-2016, 16:59

Koszt nie.. ale lecą wszystkie inne parametry.
Przyspieszenie, spalanie, emisja CO2, trochę Vmax, trochę prowadzenie.

W dodatku dostajesz mniej za więcej (tzn. niższe parametry w większej cenie - jedynie komfort się zwiększa). Swoją drogą (jak widać w przypadku Lexusa czy BMW) za wygłuszenie się płaci dość słono.

7.6l/100km - całkiem nieźle :) Myślę, że dla 1.8 byłoby to około 9Pb.

marcink - 22-08-2016, 13:01

Panowie chyba schodzimy z tematu wątku ;)

Wczoraj robiłem trasę Wodzisław Śląski - Kraków przez A1 i A4 ( https://www.google.pl/maps/dir/Wodzisław+Śląski/Kraków/@50.138063,19.2084272,7z/data=!4m8!4m7!1m2!1m1!1s0x4711504c6fe4baf3:0xfc973881bdb37329!1m2!1m1!1s0x471644c0354e18d1:0xb46bb6b576478abf!3e0 )
Padało, było bardzo mokro, widoczność słaba więc średnia prędkość na autostradzie to 110-120.
Średnie spalanie 6.5L/100 bez pasażerów.

Mój rekord na tym odcinku, zwykle nie schodzi poniżej 7.8 :twisted:

[ Dodano: 08-09-2016, 00:14 ]
Odcinek Praga - A1 tuż przy granicy i średnie spalanie 5,8L/100km
Kontynuacja A1 i A4 do Krakowa (następnego dnia) już coś pod 8,4L/100km :twisted:

Ogólnie spalanie wygląda nieźle jak się nie przekracza ~3,3k rpm, i to czy jedziemy pod 2,5k czy 3,2k rpm nie robi dużej różnicy w spalaniu. Potem spalanie rośnie i różnica pomiędzy jazdą 140, a np. 160 się zmniejsza (tj. dalej jest mały wir w baku).

Golotheman - 08-09-2016, 06:44

Prędkość nawet nie robi aż takiej różnicy - lancer jest stosunkowo ciężkim autem w swojej klasie i jak musisz go rozbujać, to spalanie rośnie. I tą analogię potwierdziłem już wielokrotnie i faktycznie - jest w stanie odwdzięczyć się niskim spalaniem jak na tą pojemność, ale podstawą jest PŁYNNOŚĆ jazdy i przewidywanie sytuacji. Każde pompowanie ... "kosztuje" ;p
hagsever - 08-09-2016, 12:41

Ta teoria akurat zawsze się sprawdza. Niezależnie od auta, silnika czy masy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group