Nasze nieMiśki ;-) - Shrek!
Fragu - 26-05-2011, 08:03
Wczoraj Shrek dostał nowe żarniki 5000K, zobaczymy ile poświecą
Zakupiłem także sporo kosmetyków do auta, czekam na odpowiednią pogodę i będę pucował.
W przyszły czwartek jadę wymienić termostat na oryginał.
Fragu - 02-06-2011, 20:10
Termostat wymieniony, dosłownie 2 minutki i mam 90*C Przy okazji umówiłem się na przyszły piątek na rozrząd: zestaw INA + robocizna - niecałe 900zł
Kupiłem sobie żarówki H1 Philipsa, podłączyłem ale nie chcę świecić, nie ogarniam
Marcin-Krak - 02-06-2011, 20:18
Fragu napisał/a: | podłączyłem ale nie chcę świecić, |
Uważaj - lepiej żebyś nie świecił
Fragu - 03-06-2011, 09:49
Marcin-Krak,
daron64 - 06-06-2011, 10:36
jak jestem zdecydowanie anty vw/audi tak a3 akurat mi sie podoba. Kolor fakt [edit] choc osobiscie bardziej mi sie blekit na a3 podoba. Hmm 17" do takiego silnika? Jakiej szerokosci masz oponki?
Fragu - 06-06-2011, 10:41
daron64, 225/45/R17 Uwierz, że moment obrotowy robi swoje
daron64 - 06-06-2011, 10:57
ehh pisalem juz edit bo przegapilem, ze napisales w 1szym poscie. Mialem okazje raz jechac 90hp tylko w a4 na standardowych 15" wiec ile tam moglo byc 195 pewnie albo 205 i zbytnio wrazenia na mnie to nie zrobilo. No ale to tylko krotka przejazdzka byla. Hmm ale chociaz lepiej wyglada i hamuje =) ciekaw jestem jak na spalanie wplywa
Fragu - 06-06-2011, 11:06
daron64, Ci powiem, że nie wiem jak na spalanie wpływają 17"..i nawet nie interesuje mnie to przy średnim spalaniu na poziomie 5,6l/100km
Nie ma co czarować, żaden to demon prędkości, ale jeździ się przyjemnie
daron64 - 06-06-2011, 12:36
W sumie racja pali symbolicznie i tak. Kolega mial takie kolka w toledo II(tzn podobny wzor i tez 17") to po miesiacu chcial sprzedawac bo mowil ze nie da sie na tym jezdzic(komfort).
Heh cari gdi tez jakos nie wymiata osiagami, co komu potrzebne, Tobie starcza i to najwazniejsze. Swoja droga znajomy mial taka, tzn a3, tez z tym silnikiem to na nic specjalnie nie narzekal, a jak sie z nim jechalo to fakt tragedii z dynamika nie bylo..ale ten klekot..
Fragu - 06-06-2011, 13:42
daron64, czy ja wiem, mi hałas nie przeszkadza, w sumie w środku jest cicho, na zewnątrz to i owszem..słychać, że TDi. Jeśli chodzi o komfort - małe dziury zawiecha wybiera fajnie, ale już taki spore z ostrymi krawędziami to albo omijam, albo redukcja do 2 biegu (czasem i do 1)...niestety profil 45 to już mało jak na nasze drogi
Co do dynamiki, colt miał 0-100 w 10sek z haczykiem, a3 ma niecałe 13...w trasie dynamika jazdy przemawia za Audi, w przyspieszaniu od zera Colt był zdecydowanie szybszy
daron64 - 06-06-2011, 14:37
heh kiedys z kumpela jade golfem jej slubnego(3ka, tdi 110hp) i muzyka [edit] pytam sie po cholere tak glosno daje?odp-zeby nie slyszec silnika..
Tak w codziennym uzytkowaniu to raczej bardziej elastycznosc ropniaka sie przydaje niz start do setki..nom 45 to juz tak ciut malo jak na przecietne polskie warunki drogowe
vendetta - 06-06-2011, 14:45
daron64 napisał/a: | nom 45 to juz tak ciut malo jak na przecietne polskie warunki drogowe |
można przywyknąć, tylko trzeba uważać (ja mam 40)
Anonymous - 06-06-2011, 16:12
profil opony wynika z jej szerokości także podanie 45, 40 itd bez szerokości nie ma sensu...
Fragu - 06-06-2011, 18:31
Derpin, 45/225 jest wyżej napisane
daron64 - 06-06-2011, 18:44
Derpin napisał/a: | profil opony wynika z jej szerokości także podanie 45, 40 itd bez szerokości nie ma sensu... |
ale taki profil o jakim mowa jest raczej typowy dla szerokosci powiedzmy 205-255, tzn w wiekszosci przypadkow. Bo raczej ciezko byloby znalezc opone np 185/40 albo 335/45. Takze nawet bez szerokosci/choc jest wyzej podana/ to mozna sie domyslec w przyblizeniu jak wysoka jest ta opona.
|
|
|