Nasze Miśki - Colt CJO 1800 16V 140 KM GTI
macieekg - 20-01-2012, 23:21
Prawdopodobnie problem ten sam co w CA0.
1,6 jest SOHC a 1,8 DOHC i licznik musi być z DOHC...
Ale mówię prawdopodobnie. Można spróbować z EVO
rosomak1983 - 21-01-2012, 12:22
macieekg napisał/a: | Prawdopodobnie problem ten sam co w CA0.
1,6 jest SOHC a 1,8 DOHC i licznik musi być z DOHC...
Ale mówię prawdopodobnie. Można spróbować z EVO |
dokładnie, pogadaj z Mystkiem bo on miał z EVO IV a auto idzie na graty własnie.
FTOrek - 21-04-2012, 13:51
Tak wygląda licznik EVO w moim CJ5A.Wreszcie działa obrotomierz.
rosomak1983 - 21-04-2012, 14:01
No i elegana.
FTOrek - 21-04-2012, 17:12
Informacja
1,6 SOHC swap na 1,8 DOHC-Licznik nie musi być z DOHC.
Z SOHC będzie pracował.Zmiana konieczna jest ze względu na różne wyskalowanie.
rosomak1983 - 21-04-2012, 17:21
FTOrek napisał/a: | Informacja
1,6 SOHC swap na 1,8 DOHC-Licznik nie musi być z DOHC.
Z SOHC będzie pracował.Zmiana konieczna jest ze względu na różne wyskalowanie. |
no w poprzedniej generacji musi, tj DOHC nie chodzi obrotka z 1.6
i przypuszczam ze w CJ tez tak jest. Skad takie info ???
FTOrek - 21-04-2012, 17:39
Informacja z pierwszej ręki.Walczyliśmy z synem,aby uruchomić obrotomierz w moim CJ5A.Udało się nie dlatego,że wymieniliśmy licznik na licznik EVO,ale dlatego,że znależliśmy błąd popełniony przy zmianie instalacji silnika.Licznik z 1,6 też działa.
mystek - 21-04-2012, 18:37
No, cieszę się, że dotarł w całości Czerwone podświetlenie jest bardzo fajne, inna barwa niż w Audi np, bardziej stłumiona
FTOrek - 21-04-2012, 18:58
Wszystko działa,wizualnie jest super.
Jeszcze dokładki od Ciebie założę i będzie OK.
kamil - 21-04-2012, 19:17
He jak bede miał cjo 1.3 to spróbuje załozyc licznik z 1.6 i ma działać
FTOrek - 21-04-2012, 19:21
He,he spójrz wyżej mowa jest o 1,6.Pozdrawiam.
rosomak1983 - 21-04-2012, 19:32
FTOrek napisał/a: | Informacja z pierwszej ręki.Walczyliśmy z synem,aby uruchomić obrotomierz w moim CJ5A.Udało się nie dlatego,że wymieniliśmy licznik na licznik EVO,ale dlatego,że znależliśmy błąd popełniony przy zmianie instalacji silnika.Licznik z 1,6 też działa. |
A jaki to błąd, bo myslałem ze swap poszedł plug&play, wymiana wiazki i ECU i po wszytkim , tak przynajmnniej to wyglada w CAO, i tam licznik z 1.6 za chiny nie chce współpracowac z DOHC, natomiast odwrotnie owszem w SOHC działa licznik z DOHC.
kamil napisał/a: | He jak bede miał cjo 1.3 to spróbuje załozyc licznik z 1.6 i ma działać |
oba SOHC wiec czemu miałby nie działac
kamil - 21-04-2012, 19:44
wiazka została z 1,6 i nie było powertranzystor ,musialem tez przerobic czujnik połozenia walka bo w sohc jest głowicy a w 1,8 pod kołkiem wałka rozrządu teraz dziala obrotomierz z sohc w ecu z dohc odwrotnie rowniez dziala . Z tego co kojarze w ca4a mialem zalozony licznik z ca5a i dzialal
mystek - 22-04-2012, 09:23
Testowaliśmy z Rycerzem te zegary w silniku 1.3 12v i obrotomierz nie działa, tzn wariuje. Pewnie jakiś elektryk/elektronik by to rozkminił
Trzeba by było przetestować jeszcze w 1.3 16v, jeśli macie gdzieś możliwość taką, to przerzućcie je do takiego colta
rosomak1983 - 22-04-2012, 09:28
kamil napisał/a: | wiazka została z 1,6 i nie było powertranzystor ,musialem tez przerobic czujnik połozenia walka bo w sohc jest głowicy a w 1,8 pod kołkiem wałka rozrządu teraz dziala obrotomierz z sohc w ecu z dohc odwrotnie rowniez dziala . |
a to widzisz, ja miałem na mysli zmiane wiazki plug and play z 1.8 , wtedy nie bedzie działał, jak go na siłe odpowienio pod sygnał podłaczy to kazdy obrotomierz bedzie działał.
kamil napisał/a: | tego co kojarze w ca4a mialem zalozony licznik z ca5a i dzialal |
no tak przeca pisałem ze tak jest, dziwne ale tak własnie jest ze w SOHC działa obrotka z DOHC a odwrotnie (przy plug and play) nie działa.
|
|
|