To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Colt CJO 1800 16V 140 KM GTI

macieekg - 20-01-2012, 23:21

Prawdopodobnie problem ten sam co w CA0.
1,6 jest SOHC a 1,8 DOHC i licznik musi być z DOHC...
Ale mówię prawdopodobnie. Można spróbować z EVO :P

rosomak1983 - 21-01-2012, 12:22

macieekg napisał/a:
Prawdopodobnie problem ten sam co w CA0.
1,6 jest SOHC a 1,8 DOHC i licznik musi być z DOHC...
Ale mówię prawdopodobnie. Można spróbować z EVO :P

dokładnie, pogadaj z Mystkiem bo on miał z EVO IV a auto idzie na graty własnie.

FTOrek - 21-04-2012, 13:51


Tak wygląda licznik EVO w moim CJ5A.Wreszcie działa obrotomierz.

rosomak1983 - 21-04-2012, 14:01

No i elegana. :D
FTOrek - 21-04-2012, 17:12

Informacja
1,6 SOHC swap na 1,8 DOHC-Licznik nie musi być z DOHC.
Z SOHC będzie pracował.Zmiana konieczna jest ze względu na różne wyskalowanie.

rosomak1983 - 21-04-2012, 17:21

FTOrek napisał/a:
Informacja
1,6 SOHC swap na 1,8 DOHC-Licznik nie musi być z DOHC.
Z SOHC będzie pracował.Zmiana konieczna jest ze względu na różne wyskalowanie.

no w poprzedniej generacji musi, tj DOHC nie chodzi obrotka z 1.6
i przypuszczam ze w CJ tez tak jest. Skad takie info ???

FTOrek - 21-04-2012, 17:39

Informacja z pierwszej ręki.Walczyliśmy z synem,aby uruchomić obrotomierz w moim CJ5A.Udało się nie dlatego,że wymieniliśmy licznik na licznik EVO,ale dlatego,że znależliśmy błąd popełniony przy zmianie instalacji silnika.Licznik z 1,6 też działa.
mystek - 21-04-2012, 18:37

No, cieszę się, że dotarł w całości :) Czerwone podświetlenie jest bardzo fajne, inna barwa niż w Audi np, bardziej stłumiona :)
FTOrek - 21-04-2012, 18:58

Wszystko działa,wizualnie jest super.
Jeszcze dokładki od Ciebie założę i będzie OK.

kamil - 21-04-2012, 19:17

He jak bede miał cjo 1.3 to spróbuje załozyc licznik z 1.6 i ma działać :)
FTOrek - 21-04-2012, 19:21

He,he spójrz wyżej mowa jest o 1,6.Pozdrawiam.
rosomak1983 - 21-04-2012, 19:32

FTOrek napisał/a:
Informacja z pierwszej ręki.Walczyliśmy z synem,aby uruchomić obrotomierz w moim CJ5A.Udało się nie dlatego,że wymieniliśmy licznik na licznik EVO,ale dlatego,że znależliśmy błąd popełniony przy zmianie instalacji silnika.Licznik z 1,6 też działa.

A jaki to błąd, bo myslałem ze swap poszedł plug&play, wymiana wiazki i ECU i po wszytkim , tak przynajmnniej to wyglada w CAO, i tam licznik z 1.6 za chiny nie chce współpracowac z DOHC, natomiast odwrotnie owszem w SOHC działa licznik z DOHC. :D
kamil napisał/a:
He jak bede miał cjo 1.3 to spróbuje załozyc licznik z 1.6 i ma działać

oba SOHC wiec czemu miałby nie działac :P

kamil - 21-04-2012, 19:44

wiazka została z 1,6 i nie było powertranzystor ,musialem tez przerobic czujnik połozenia walka bo w sohc jest głowicy a w 1,8 pod kołkiem wałka rozrządu teraz dziala obrotomierz z sohc w ecu z dohc odwrotnie rowniez dziala . Z tego co kojarze w ca4a mialem zalozony licznik z ca5a i dzialal
mystek - 22-04-2012, 09:23

Testowaliśmy z Rycerzem te zegary w silniku 1.3 12v i obrotomierz nie działa, tzn wariuje. Pewnie jakiś elektryk/elektronik by to rozkminił :)

Trzeba by było przetestować jeszcze w 1.3 16v, jeśli macie gdzieś możliwość taką, to przerzućcie je do takiego colta :)

rosomak1983 - 22-04-2012, 09:28

kamil napisał/a:
wiazka została z 1,6 i nie było powertranzystor ,musialem tez przerobic czujnik połozenia walka bo w sohc jest głowicy a w 1,8 pod kołkiem wałka rozrządu teraz dziala obrotomierz z sohc w ecu z dohc odwrotnie rowniez dziala .

a to widzisz, ja miałem na mysli zmiane wiazki plug and play z 1.8 , wtedy nie bedzie działał, jak go na siłe odpowienio pod sygnał podłaczy to kazdy obrotomierz bedzie działał.
kamil napisał/a:
tego co kojarze w ca4a mialem zalozony licznik z ca5a i dzialal

no tak przeca pisałem ze tak jest, dziwne ale tak własnie jest ze w SOHC działa obrotka z DOHC a odwrotnie (przy plug and play) nie działa.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group