Space Gear Ogólne - Mitsubishi Space Gear Delica
dekolt - 22-11-2013, 14:56
Coś cisza tu i nic się nie dzieje?
Jak zapatrujecie się na możliwość rejestracji anglików, myślicie, że grono Delikatesów powiększy się w naszym kraju. Czy poruszanie się Delicą z kierownicą po prawej będzie kłopotliwe? Czy ostatecznie będzie można rejestrować angliki?
l300 - 23-11-2013, 06:32
No wlasnie Panowie co taka cisza tutaj. Zaglądajmy tu częściej i stwórzmy dobre forum o Delicy. Pozdrawiam
dekolt - 04-05-2014, 23:15
Hej chłopaki pytanie:
czy to normalne, że z 4HLc po zmianie na 2H nie rozłącza przodu i trzeba zrobić na wstecznym 50 metrów aby się rozłączyło? To normalne, czy coś nie gra? Kontrolki 2H w ogóle nie świecą na zegarach, ale to raczej sprawa podświetlenia? Pojawiła się Delica w okolicy, byłem oglądać.
Anonymous - 11-05-2014, 14:35
witam.
Możesz podać link ? Chyba że samochód był sprzedawany poza internetem. Jeśli tak to opowiedz coś o nim
dekolt - 11-05-2014, 14:37
Jest w allegro, wpisz Space Gear, jest przygotowany pod wyprawy.
Anonymous - 11-05-2014, 15:06
A już kojarzę To ten anglik za 32000zl. Trochę drogo jak za anglika.
To powiedz mi jaki ogólny jest stan auta? Ciekawi mnie to
dekolt - 14-05-2014, 17:15
Trudno powiedzieć, bo nie brałem go na kanał, na pewno amortyzatory będą do zmiany. Korozji nie ma, w odróżnieniu od zwykłego Space Geara, którego w tym wieku już podjada na rantach drzwiach, klapie. Wiem, że właściciel ma plan na przekładkę, bo raczej będzie trudno sprzedać go w tej wersji. Jak chcesz coś więcej zobaczyć, sprawdzić, mogę podjechać, mam blisko.
sulon - 30-06-2014, 10:03
Witam
Istotnie jak narazie 32.000zł za anglika to trochę za dużo. Z 10.000zł trzeba dać za przekładkę. Ceny Delica-tesów L400 poszybowały jednak w górę. To co 3-4 lata temu kosztowało na ebay-u 1500-2500 teraz kosztuje 2000-4500 Funtów. Wygląda na to, że "stara japonia" wróciła do łask nie tylko w Polsce. Odkąd mam Delicę nie myślałem o jej sprzedaży (mimo naprzykrzających się oferentów) z jednego prostego powodu - co kupię w zamian! Volkswagena T4, Nissana Primastar, Mercedesa Vito? - wszystko w tym przedziale cenowym i podobnych gabarytach to delikatnie rzecz ujmując "strucle".
Delica rządzi wyglądem, wypasem i funcjonalnością - najchętniej kupiłbym sobie drugą na zapas.
Pozdrawiam serdecznie
dekolt - 30-06-2014, 11:23
Delica to Delica, u mnie również nie wchodzi nic innego w grę. Myślę, że mój Space Gera posłuży za dawcę, za jakiś rok, dwa, korozja zaczyna się pojawiać w rantach, łączeniach progów, pasie przednim. Mam nadzieję, że z Delicą nie będzie podobnie, podobno nie korodują tak łatwo i szybko.
pz113 - 09-04-2015, 21:13
Hejo czy ktoś jeszcze żyje tutaj ?
mam Mitsubishi Delica Space Gear L400, japończyka,
pytanie jak szybko zmienić w nim ... mile na km ? będę walczył o rejestracje w PL
dziękuję z góry ! to mi spać już nie daje
dekolt - 10-04-2015, 09:54
Może dobrać się możesz do zegarów i zastąpić wersją z europejczyka.
Napisz koniecznie jak przebiega rejestracja, jak z VIN który jest krótszy?
Skąd jesteś?
Pozdrowienia
Dekolt
DelicatnyMisiek - 28-05-2015, 13:00
Witam Kolegów!! Od niedawna jestem posiadaczem cudownego pojazdu jakim jest delica space gear 2,8 i w zwiazku z tym mam kilka pytań:
1) gdzie zaopatrujecie sie w części? Jeśli sa to (polskie) internetowe sklepy to bardzo proszę o namiary
2) czy jakieś graty pasują do naszych pojazdow np z pajero?
3) czy ktoś z Was przerabial auto na wyprawowe? Jeżeli tak to proszę o kontakt
na razie tyle pozdrawiam serdecznie wszystkich posiadaczy i fanów Delica tesów
l300 - 28-06-2015, 20:18
Panowie co taka cisza ?? Czesci troche maja w intercarsie lub u zbyszka e-pajero.
sulon - 01-07-2015, 16:14
Witam
DelicatnyMisku graty głównie w intercars.
Nie wszystkie pasują od Pajero np. filtr powietrza, uszczelnienia tłoczków hamulcowych nie pasują i trzeba brać od SG 4x4.
Przy wyprawie to w pierwszej kolejności snorkel - powinien być jeszcze jeden na Alledrogo.
Schemat montażu jest do Deli po lifcie. Ja u siebie musiałem kombinować, ale jak coś to zmierzę co i jak zamontowałem - bo jest dobrze. Druga sprawa przyda się nieco podwyższyć Deli. Ja mam 1'' i jest troszkę lepiej. Trzecia sprawa osłona silnika i skrzyni. Oryginalna jest do wywalenia. Po pierwszej przeprawie zrobiłem z niej naleśnik z dżemem (zrolowała się). Będę dla siebie robił osłony więc jak zrobię powiem co i jak.
Bagażnik dachowy też trzeba sobie samemu zrobić chyba, że masz niską wersję to można coś dopasować. To na razie chyba tyle. Byłbym zapomniał, przy podwyższaniu weź amory z regulacją twardości przyda się w terenie.
Pozdrawiam serdecznie
pz113 - 17-10-2015, 13:22
Hej ponownie,
przewijam sie z rejestracja dalej, ale juz widać swiatelko w tunelu, reflektory wymienione, lusterek nie potrzeba, przeciwmgielne z prawej na lewą ... została ostatnia sprawa, na stacji poproszono mnie o udowodnienie ze jest to samochod kat. M1 (os.) ... gdzie to mozną uzyskać ? homologację od producenta chyba będzie cięzko wyciagnać ?
|
|
|