To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Generator HHO

Myszon - 14-05-2015, 22:03

Gulgulq.
Uważam podobnie.
Cela to nie słoik oszusta adamskiego z forum davickie tylko profesjonalny generator.
Wbrew pozorom wytwarza dość dużo gazu.
Przynajmniej wystarczająco do ograniczenia spalania w trasie.
Filmik jak to u mnie działa postaram się wrzucić w niedziele.
Warto trochę doczytać i obejrzeć kilka odpowiednich filmików na YT.
http://www.konstrukcjeinz...gia-z-wody.html

RalfPi - 15-05-2015, 08:01

gulgulq napisał/a:
Jeśli to ma dzialac (zawieszamy zasade zachowania energii) to jedyny logiczny wniosek ktory mi sie nasuwa to taki ze wodor jest duzo bardziej wybuchowy w stanie wolnym niz benzyna - bycmoze jego minimalna ilość w mieszance powoduje ze tlok dostaje przy spalaniu wyższe ciśnienie wybuchu a co za tym idzie dodatkowy moment obrotowy na korbowodzie, wolny tlen poprawia spalanie mieszanki


Jestem młodym pracownikiem naukowi - był kiedyś grant na ... 3mln złotych ( bodajże na Politechnice Białostockiej) na temat dodawania wodoru do komory spalania i jego wpływu na emisję spalin i spalanie paliwa.
Wniosek (pokrótce!) był taki, że spalanie rośnie, a emisja spada.

Skoro koledze Myszon wyszło inaczej (w co szczerze wątpię), to proszę to opublikować, albo przekazać dane pomiarowe komuś z Uczelni - z chęcią wspólnie z Panem Myszon napiszą porządną publikację naukową... No chyba, że recenzenci napiszą, że to do bani.

Podsumowując - proszę o konkretne dane pomiarowe badanego silnika, albo o konkretny artykuł na temat jego pracy.

PS A propos interesu koncernów paliwowych - nowe BMW i3 ma silnik o masie 50kg i mocy ciągłem 170KM - czy ktoś blokuje ten koncern w badaniach na napędami elektrycznymi (albo Lexusa, Toyotą, Mitsubishi i Teslą i dziesiątki tysięcy inżynierów i naukowców na całym świecie z olbrzymim zapleczem finansowym i bazą naukową...).

gulgulq - 15-05-2015, 08:06

Myszon napisał/a:
Wbrew pozorom wytwarza dość dużo gazu.


co to jest "dość dużo gazu"? - pojęcie tak mgliste jak mgła smoleńska

ile litrów wody wlewasz do generatora na 100 km ?


Myszon - to może działa od warunkiem zawieszenia zasady zachowania energii.
Bo jak ją odwiesimy to energia mechaniczna wynikająca z dodatkowego ciśnienia wybuchu zamieniania jest na energię pracy silnika + energie elektryczną wytwarzaną przez alternator + energię strat (przemiany spalania, cieplnych, tarcia, konwersji energii itp.) a część tej energii musisz dodatkowo przeznaczyć na ponowny rozpad wody z generatora. Suma sumarum energię którą zyskałeś z gazu nigdy nie odzyskach w takim stopniu by ponownie odzyskać i jeszcze dodatkowo napędzić samochód. Jeśli Ci to się udało to masz perpetum mobile i nagrodę Nobla.

Po za tym wynik 3.5 litra to nie jest jakiś cud. Carismą 1.9 DID przy eko jeździe średnią uzyskiwałem na poziomie 3.3-3.6 l/100 km. Zdjęcia gdzieś są na forum.

Tomek - 15-05-2015, 08:14

i9i napisał/a:
Mając sekwencję i kabel pod kompa nie potrzeba wodoru by w takim samym stopniu spalanie obniżyć.


A mając mikser na śrubie (czyli 1-2 gen.) to jeszcze prościej.

KsiadzRobak - 15-05-2015, 08:39

Sprawdziłem firmę produkującą ten generator do Scorpiona. Nie posiada nawet strony internetowej a Google wyrzuca raptem 1 informację o nim bardziej wyglądającą na reklamę i przypominającą rewelacyjne tabletki na odchudzanie vita slim... Dokładniej jest to jakaś wzmianka na czyimś blogu :)
Cena samego generatora to 3500-7000USD, więc w skali auta to drobniaki. Firma Ronn produkująca Scorpiona mieści się w Austin - mam tam kolegę, więc mogę zapytać o szczegóły. Ogólnie w tym stanie bardzo dużo stawia się na fałszywie pojętą ekologię, więc mają preferencje w kwestii aut elektrycznych (kolega akurat chce kupić Tesle).

Niestety sama firma Hydrorunner jakoś niespecjalnie istnieje bo ten 1 czy 2 artykuły o niej pochodzą z... 2008 r i przez ostatnie 7 lat jak widać nic nie wyprodukowała.

Ja oczywiście rozumiem, że wodór może być paliwem, ale nie z wody - są przecież wodorowe ogniwa paliwowe, ale tam pozyskiwanie gazu odbywa się w zgoła innej reakcji chemicznej.

Zejdź na ziemię i przestań podchodzić do tego tak fanatycznie. Mamy wątpliwości, bo to co piszesz podważa istniejące prawa fizyki co dla ludzi wykształconych może być trudne do przełknięcia.
Tu wypowiada się praktyk:
http://wkurzonychemik.blo...chodach-na.html

Z tymi termosami to sobie nie zmyślam, na forum davidicke były zdjęcia - zarówno produktu sprzedawanego na Allegro jak i tego termosu za 30 zł.

Wodór wydaje się być dobrym pierwiastkiem do magazynowania energii - ale w sposób taki, że w czasie obniżek poboru elektrownia będzie go produkować i magazynować (bo przecież nikt nie wyłącza elektrowni na chwilę ani na parę godzin) by potem w dodatkowym urządzeniu spalić i znów - przez turbiny - zamienić na prąd.

Do tego jednak muszą być wysokiej jakości zbiorniki. O ile taki LPG skrapla się i przechowuje się go pod ciśnieniem kilku atm o tyle wodór przechowuje się pod ciśnieniem 200-300 atm. Dlatego zabawy w garażu mogą się skończyć naprawdę różnie - spróbuj sobie zrobić cieniutką warstewkę wodoru za pomocą akumulatora podłączonego do kieliszka z osoloną wodą - potem podpal, ale uprzedzam - daleko od twarzy...

Myszon - 15-05-2015, 18:41

Ralpfi skoro jesteś naukowym pracownikiem to oddam Ci to auto i sprawdzisz na swoim zapleczu co jest grane.

ŁADnie napisałeś.
Spalanie wzrosło a emisja spadła.
Dokładnie tak jest jak się nie oszuka komputera ale tego już w tym badaniu nie poruszyli prawda?

Hubeeert - 15-05-2015, 20:31

No to Panowie - dogadać się na PW i jak będa wyniki odezwac do mnie to otworzę temat.

I tym OPTYMISTYCZNYM MAM NADZIEJĘ akcentem na razie zakończymy.

Myszon gdyby przyszło Ci do głowy jeszcze gdzieś taki temat otworzyć to pamiętaj, że moja cierpliwość dla bzdur tez ma swoje granice.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group