Nasze Miśki - 3000GT 94/SL - reaktywacja
krzychu - 22-10-2014, 19:11
O fajne te tarcze 313x30mm. Nie takie drogie po 500zł/szt już są tarcze. Zmierz rozstaw koniecznie. A co do mocowania to bez jarzma są montowane? Poproszę o jakąś dokumentację montażu. A może warto rozważyć wymianę piasty na taką z TT?
Fragu - 22-10-2014, 19:16
krzychu, 3 zdjęcie jak już są pomalowane, widać otwory na sruby. Rozmiar tarcz zacny
piotr_bb - 22-10-2014, 22:50
krzychu napisał/a: | O fajne te tarcze 313x30mm. Nie takie drogie po 500zł/szt już są tarcze. Zmierz rozstaw koniecznie. A co do mocowania to bez jarzma są montowane? Poproszę o jakąś dokumentację montażu. A może warto rozważyć wymianę piasty na taką z TT? |
Masz rację są po 500zł , pasowały by mi tarcze Black Diamond Combi a te już stoją po 1.2k trochę to jest ale zobaczymy , dokumentacja foto montażu będzie za jakiś czas a co do całej piasty też o tym myślałem tylko za duże koszty a tak jedynie adapter i po sprawie .
Jeszcze w przyszłości planuje swap tylnych hebelków ale to za jakiś czas bo w kolejce czeka sportowy kolektor .
Marcino - 23-10-2014, 20:44
pompa hamulcowa wyrobi na tych zaciskach?
piotr_bb - 24-10-2014, 00:16
Marcino napisał/a: | pompa hamulcowa wyrobi na tych zaciskach? |
Nie pierwszy robię takiego swapa i pompa daje radę .
mazda10000 - 24-10-2014, 15:50
Też kupiłem zestaw do swapu hebli, co prawda do Sigmy, ale w tej kwestii nie robi to różnicy i kupiłem też pompę wraz serwem od VRa w bdb stanie i jest to samo co fabrycznie w Sigmie ( w SLu zapewne tak samo wygląda sytuacja)
madź - 01-11-2014, 15:38
Mąż mi podpowiada, że są to zaciski z przedlifta (tarcze 298mm), a nie polifta (tarcze 314mm).
Marcino napisał/a: | a pewnie w mniejsze flgi niż 17 nie wejdą:) |
My na zimę mamy oryginalne 17". Szpara między zaciskiem a ramieniem felgi to... 3mm.
krzychu napisał/a: | A może warto rozważyć wymianę piasty na taką z TT? |
Uwierz mi, że się to nie opłaca. W razie awarii piasty/łożyska ceny części są porównywalne do tych z Galanta 2.5V6, a przy VR4 są one ~2x wyższe.
Marcino napisał/a: | pompa hamulcowa wyrobi na tych zaciskach? |
Tak. Piotr nie jest pierwszą osobą swapującą hamulce z VR4 do SLa.
piotr_bb - 01-11-2014, 17:52
madź napisał/a: | Mąż mi podpowiada, że są to zaciski z przedlifta (tarcze 298mm), a nie polifta (tarcze 314mm). |
Wszystko już wiem , będzie inny adapter i po sprawie .
madź - 01-11-2014, 17:59
Czyli montujesz tarcze 298?
krzychu - 01-11-2014, 18:13
piotr_bb napisał/a: | madź napisał/a: | Mąż mi podpowiada, że są to zaciski z przedlifta (tarcze 298mm), a nie polifta (tarcze 314mm). |
Wszystko już wiem , będzie inny adapter i po sprawie . |
Znaczy teraz jakie masz tarcze? A swoją drogą czy w obu wersjach były zaciski 4 tłoczkowe 2 strone?
madź - 01-11-2014, 19:28
Piotr ma tarczę identyczną jak w Galancie SE, tylko z pięcioma śrubami. 275mm
3000GT VR4 1991-1993/ GTO 1990-1993/ GTO TT 1990-1993 przód 295mm 4 tłoczki, tył +/- 283mm 1 tłoczek
3000GT VR4 1994-1999/ GTO 1993-2001/ GTO TT 1993-2001 przód 313mm 4 tłoczki, tył 296mm 2 tłoczki
3000GT SL / 3000GT Base 275mm przód 2 tłoczki, tył 265mm 1 tłoczek
piotr_bb - 01-11-2014, 21:45
Wszystko wyjaśnione wyżej teraz będą tarcze 297 mm a po zrobieniu nowego adaptera będzie tarcza 313 , chyba że do wiosny ogarnę kogoś kto zrobi mi na CNC adaptery tylko pierw muszę zrobić dokładny szablon .
Dodam tylko że tarcze 276 miały jedynie 3kgt SL na USA zaś te w EU były 297 dość dziwnie to wymyślili .
http://www.brakeparts.pl/..._product=125690
mazda10000 - 02-11-2014, 10:29
A jesteś pewien, że potrzebujesz nowych adapterów pod większe zaciski? Z tego co mi wiadomo, w VRze zwrotnice były identyczne w przedlifcie i w polifcie, więc adaptery też powinny być identyczne
wojtas - 02-11-2014, 17:07
Jak chce zostawić zaciski z przedlifta na większe tarcze to adaptery muszą być inne.
mazda10000 - 02-11-2014, 17:58
A to chyba że tak
|
|
|