To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Sigma 24v

wojtas - 06-03-2013, 21:46

Dzisiaj prace utkwiły w tym miejscu:


Nijak ma się to do schematów które podesłałeś. Weekend postaram się zrobić rysunek. Może w tygodniu będę znał cenę.

VirMan - 06-03-2013, 22:31

wojtas021180, z tego to się już da adapter zrobić (ur da boss 8) ) - mam chyba nawet pasujący szerokością płaskownik 7mm ze stali z domieszka wolframu :P będzie więcej niż wystarczające :] tylko trzeba będzie pomalować - tam jest chyba niewiele miejsca z tyłu zacisków - gdzie masz tę tekturkę - czy nie lepiej zamontować to od drugiej (wewnetrznej) strony ?

Da się zrobić jakiś wymiar na temat pasujących felg 16'' bo nie chciałbym robić takiego moda i wymieniać przy okazji kompletu felg z oponami...

mazda10000 - 06-03-2013, 23:33

To dobrze że sprawdziłeś - apropos hamulców, to dzisiaj zauważyłem że gdzieś przy lewym przednim kole mi ucieka płyn - jutro jak dam radę to obadam sytuację
mazda10000 - 29-03-2013, 01:19

Dzisiaj oddałem zaciski do piaskowania- będą w kolorze czarnym fortepianowym i polerowany napis MITSUBISHI. Pojechałem dzisiaj z kumplem wyciągać wahacze przednie i zwrotnicę z dawcy - zwrotnice też będą piaskowane i lakierowane, wymieniam w nich łożyska (zamówione NSK ), wahacze również do "piachu ".
W trakcie kiedy ja wyciągałem wahacze, kolega trochę się nudził, to zaczął opukiwać dawcę, ponieważ zaciekawił go pas gołej szpachli na tylnym błotniku/tylnym słupku (widać to na zdjęciu na 4 stronie mojego tematu ) co się okazało na całej ćwiartce jest dobre 3mm szpachli... co więcej ćwiartka w kolorze szarym... odkrycie to na tyle nas zaciekawiło, że obtłukliśmy też dach ( szpachli trochę mniej, ale z 1,5 mm spokojnie ) i ten akurat był grafitowy... też ładny, jak mój kumpel się rozpędził to obstukał ze szpachli ( co swoją drogą nie było takie trudne, bo szpachla schodziła kawałkami - coś jak zbijanie płytek w łazience ) całe auto - żaden panel nie uchronił sie przed szpachlą, auto złożone z 3 aut ( szare - tył, grafitowe - dach i para drzwi, fabryczne srebrne - przód), szpachla była nawet w nadkolach :evil: . Mój kolega który jeździ niemcami się śmiał, że może w Japonii taka technologia że na blachę się kładzie szpachlę żeby auto nie rdzewiało...tak prawdę powiedziawszy to jak na to spojrzałem, to to że w tym aucie zatarł mi się silnik to jakaś wyższa siła zadziałała... Wiecie jak wsiadłem do swojej obecnej Sigmy to wydawała mi się strasznie sztywna... hmm

VirMan - 29-03-2013, 09:15

No to muszę powiedzieć że dobrze siestało - nie chcę nic mówić jakbyś miał mieć nawet taki dzwoneczek jak ja.. jak miałeś składkę gdzieś na podłużnicach to mogło się nawet przy 50 kmh na połamanych kolanach skończyć. Fotki zapodaj :) :)
mazda10000 - 01-04-2013, 20:04

A więc dodaję fotki SzrotoSigmy
Tutaj widać ile było szpachli na tylnej lewej ćwiartce, chociaż wydaję mi się że było więcej, mój kumpel robił lepsze fotki w tracie "sprawdzania wypadkowości auta" i jak tylko się odezwie to je wstawie






Z nowości w Sigmie - zrobiłem porządek z ogrzewaniem - przełożyłem ze SzrotoSigmy do Sigmy komputer klimy i ETACS i wróciło światło w aucie, ale szyby jak nie chodziły tak nie chodzą- będę musiał przejrzeć ten ETACS...

mazda10000 - 01-04-2013, 21:07

A i jeszcze jedno - poszukuję fotela kierowcy w jasnym kolorze sterowanego elektrycznie. A i jeszcze jedno - czy można założyć podgrzewanie foteli do welurowych foteli?
Fotel którego potrzebuje :
[IMG=http://img835.images...082n.jpg][/IMG]

Uploaded with ImageShack.us

mazda10000 - 02-04-2013, 15:03

Dziś wróciły zaciski z malowania proszkowego, miały tam też trafić wahacze i zwrotnice, ale wahacze są zgnite, a zwrotnic jeszcze nie rozebrałem.


Uploaded with ImageShack.us

mazda10000 - 03-04-2013, 12:30

Wczoraj podczas podróży do Gdańska odzyskałem sterowanie szybami, odruchowo jak pytałem się jakiegoś gostka o ulicę nacisnąłem przycisk otwierania szyb i ruszyło... ale żeby nie było za dobrze, to wyczuwam problemy ze stacyjką...
mazda10000 - 06-04-2013, 22:14

Dzisaj moją dumę ugodził Mercedes w210 z 3.0 td... na starcie odszeł od jakieś 3 długości, jak Sigma się wkręciła na obroty to Merc nie miał już szans. Coraz mocniej chodzi mi po głowie swap na manuala... tym bardziej że mam taką skrzynię...
GóR3K - 07-04-2013, 04:55

mazda10000 napisał/a:
Dzisaj moją dumę ugodził Mercedes w210 z 3.0 td... na starcie odszeł od jakieś 3 długości, jak Sigma się wkręciła na obroty to Merc nie miał już szans. Coraz mocniej chodzi mi po głowie swap na manuala... tym bardziej że mam taką skrzynię...


a to skrzynia od 12v nie podejdzie ? pytanie w ogóle czy wytrzymałaby 205km ?

angelos - 07-04-2013, 09:36

GóR3K napisał/a:
a to skrzynia od 12v nie podejdzie ? pytanie w ogóle czy wytrzymałaby 205km ?


Zarówno automat jak i manual w 12 i 24v są identyczne jeżeli chodzi o model skrzyni. Jedynie drobne różnice w ilości zębów w dyfrze i sterowaniu(automat), w zależności od roku produkcji.

angelos - 07-04-2013, 09:57

mazda10000 napisał/a:
Dzisaj moją dumę ugodził Mercedes w210 z 3.0 td... na starcie odszeł od jakieś 3 długości, jak Sigma się wkręciła na obroty to Merc nie miał już szans. Coraz mocniej chodzi mi po głowie swap na manuala... tym bardziej że mam taką skrzynię...


Engine Cyl. Power Torque Engine code 0–100 km/h
(sec.
3.0 24V TD I6 177 PS (130 kW; 175 hp)330 N·m (243 lb·ft)OM606.962 8.4 - 7.6

330 niutkow niestety swoje wnosi :D

lukasz12 - 07-04-2013, 13:08

Niestety standardowa sytuacja z silnikami doładowaniem :-X
Więcej NM przy określonej pojemności...

Automat, a konkretnie znajdujące się przed nim sprzęgło hydrokinetyczne na dodatek połyka moment przy ruszaniu (poślizg zanim prędkości pompy i turbiny wyrównają się), stąd taka a nie inna sytuacja na drodze...

mazda10000 - 07-04-2013, 13:29

Nie pozostaje nic jak wyjąć manuala z dawcy i sprawdzić jego stan...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group