To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Superb 2 Kombi 1.8 TSI 4x4

robertdg - 27-09-2012, 21:10

Xsystoff napisał/a:
teraz wyskakujemy ze nowoczesne czterocylindrowe turbobenzyny jak 1.8 TFSI czy 2.0 TFSI po programie jezdza jak przenajswietszy gral tego forum czyli VR4 majac polowe mniej cylindrow, polowe mniej turbosprezarek i spalajac polowe mniej paliwa :lol: Swietokradztwo, a jeszcze na dodatek to wszystko przez Skode, plebejska marke plebejskiego producenta, z kura w logo, a gdzie jej do diamentow... Litosci...
Typowy trolling, najwięcej do powiedzenia ma ten co uważa swoje racje za słuszne :p
mkm - 27-09-2012, 21:38

rezon napisał/a:
I pomyśleć, że ich współpraca rozpoczęła się od montażu Passata chyba w czerwcu 1993r, gdzie uroczyście w czeskiej TV pokazywali montaż pierwszej szt. w Mladej. przymocowali dwa zderzaki, cztery listwy na drzwiach, cztery koła i wyjechał Passat :) .

rezon, współpraca rozpoczęła sie na grubo przed 1993 rokiem :mrgreen:

rezon - 27-09-2012, 23:00

Może jakaś tam była - zakupy rozwiązań, licencje itp - jak u nas z FIatem, ale akurat byłem w Czechach, jak pokazywali uroczysty montaż Paska i chyba to był 1993 ew. 92 lub 94. Już znalazłem - VW kupiło Skodę w 1991r..
tomekrvf - 27-09-2012, 23:05

Superb...Z chęcią zamieniłbym galanta na Superba. W tym samochodzie nie ma opcji żeby dzieciaki w fotelikach kopały w oparcia przednich siedzeń:) Poza tym, wykonanie, zabezpieczenie antykorozyjne, wygłuszenie i inne istotne rzeczy jak hamulce, zawieszenie itp biją na głowe wszystkie aktualne produkty Mitsu. Szczerze powiem, że przyjemniej jeździ mi się nowym Superbem niż Volvo S60 D5.
W tym tygodniu miałem okazję polatać Golfem VI 1.2 TSI z DSG 7 biegów i pełen szacun dla inżynierów VW - cicho, dynamicznie i oszczędnie.
Niestety patrząc na nowego Outlandera, Mitsu jest totalnie zacofane technologicznie. A za hamulce przejęte z poprzedniego modelu nowy Out dostaje 2-.
Rezon, z tymi 50 mikronami lakieru to jakiś błąd. Mierzyłem nowe skody to mają 140-160 um.
PS Zapomniałem dodać że jak wsiadłem w Alfę już nie chcę innego samochodu:)

rezon - 27-09-2012, 23:19

tomekrvf napisał/a:
Rezon, z tymi 50 mikronami lakieru to jakiś błąd. Mierzyłem nowe skody to mają 140-160 um.
PS Zapomniałem dodać że jak wsiadłem w Alfę już nie chcę innego samochodu:)
tak pokazywał czujnik w wielu miejscach. Sprawdzę jeszcze innym. Alfa 159 czy Giulietta jest pięknie wykonana - jak zawsze Alfa zresztą, a i jakość też podobno znacznie się poprawiła. Niestety jest dla mnie mało praktyczna - moje oczekiwania są wciąż bliżej Outka niż Alfy czyli duży i pojemny dupowóz, a nie obiekt westchnień ;)
mkm - 28-09-2012, 03:03

rezon napisał/a:
Sprawdzę jeszcze innym.

Obowiązkowo - chyba, że jesteś w stanie sprawdzić markę i model poprzedniego miernika.
Jeżeli wskazania będą identyczne co za pierwszym razem, a miernik "normalny" to od razu reklamuj auto - bo znowu będzie za późno :wink: .

Student - 28-09-2012, 08:15

Chyba całą ta dyskusję należało by podsumować w ten sposób że całe porównanie jest nie na miejscu.
Szczególnie porównywanie Superba do budżetowego SUVa lub Gala z przed 16 lat jest nie na miejscu.
Mitsu obecnie nie ma samochodu który może zastąpić Gala i konkurować z innymi markami.

Co do grubości lakieru to wartości powinny być ponad 100 , przeważnie sa ok. 140.

rezon - 28-09-2012, 08:21

Student napisał/a:
Szczególnie porównywanie Superba do budżetowego SUVa
ten "budżetowy" SUV kosztuje więcej niż Superb, więc nie jest wcale taki "budżetowy", to podobno Skoda to plebejska marka ;) . A porównuję je z prostej przyczyny - jak większość posiadaczy samochodów najlepiej porównuje się nowy do ostatnio posiadanego. A może to być przydatne obecnym posiadaczom Outka, bo na razie nie spotkałem wypowiedzi - "ja kupię Outka III, bo jestem zachwycony II".
Hubeeert - 28-09-2012, 08:39

mkm nie trolluj.
Maciek rozumiem, że rezon ma pewną nazwijmy to "przeszłość", ale dość.

Superb którym jeździłem to 2.0 TDI 170KM w full opcji bez AWD.
tomekrvf napisał/a:
W tym samochodzie nie ma opcji żeby dzieciaki w fotelikach kopały w oparcia przednich siedzeń:) Poza tym, wykonanie, zabezpieczenie antykorozyjne, wygłuszenie i inne istotne rzeczy jak hamulce, zawieszenie itp biją na głowe wszystkie aktualne produkty Mitsu. Szczerze powiem, że przyjemniej jeździ mi się nowym Superbem niż Volvo S60 D5.
Dokładnie tak. Jedyne co mi nie do końca odpowiadało to klimatronik, ale nikt nie jest doskonały - w nowym BMW 7 też nmi to nie odpowiadało.
rezon - 28-09-2012, 09:29

Hubeeert napisał/a:
Jedyne co mi nie do końca odpowiadało to klimatronik
układ sterowania czy praca? Klawisze sterujące kierunkami faktycznie mogłyby być większe, bo muszę patrzeć, gdzie który jest. Do pracy nie mam zastrzeżeń - praktycznie nie dotykam pokrętła temperatury. Zobaczę jeszcze przy temp. ekstremalnych, bo tak jak obecnie to każdy będzie świetny - nawet Outkowy też był. Tylko zimą i latem wychodziły niedociągnięcia lokalizacji czujnika temperatury ;) , bo wydajność to Outek miał :) .
Komandor - 29-09-2012, 17:36

Jak dla mnie to oferta Skody Superb (silniki/wyposażenie/cena/jakość) wygląda duuuuuzo lepiej niz to co oferuje Mitsu dla O2. Dla O3 rewelacji sie raczej nie spodziewam. Byloby idealnie gdyby Superb Kombi z silnikiem 1.8 TSI i 4x4 miał w opcji skrzynię DSG i dzieloną tylną klapę (bo mam krótki garaż). Przez tą klapę byłem nawet skłonny kupić bąbla zwanego Koleosem (taki tam sentyment do Renówek) ale zwabił mnie blask diamentów :lol:

pozdro

rezon - 29-09-2012, 17:44

Komandor napisał/a:
Byloby idealnie gdyby Superb Kombi z silnikiem 1.8 TSI i 4x4 miał w opcji skrzynię DSG i dzieloną tylną klapę (bo mam krótki garaż).
niestety albo rybki - albo akwarium ;) . DSG i 4x4 tylko w 2.0TDI CR albo 3.6 FSI V6. A klapa dzielona to żadnym. Klapa dzielona mi niepotrzebna, ale 8-9kzł za DSG dopłaciłbym chętnie, te skrzynie pięknie chodzą - miałem okazję sprawdzić :) .
custom - 30-09-2012, 10:23

Gratki z zakupu


Superb 2 to już ciekawy samochód może ja bym wybrał inna opcje wyposażenia ale generalnie dobry zakup.
Nie przejmuj się straconym szacunkiem co niektórych mitsumaniaków Tobie ma być wygodnie i przyjemnie się jeździć.

major - 30-09-2012, 11:59

Również gratk z zakupu :D
Miałem okazję siedizeć w superbie 2 i podobało mi się wnętrze i jakość plastików :)
Z zewnątrz linia też ciekawa tylko jak dla mnie to tylko sedan 8) No ale wiadomo tutaj chodziło Ci o walory użytkowe :)

gigant87 - 30-09-2012, 12:00

Zastanawiałem się dlaczego wersja Family ma 152KM, a inne 160KM.

No i znalazłem odpowiedź:
Kod:

BZB – norma EURO4, 160KM, paliwo E95, jedna sonda lambda,stary DV

CDAA – Norma EURO5, 160KM, paliwo E95, dwie sondy lambda, nowy DV, zmiana położenia czujnika MAF na bliżej sprężarki, precyzyjniejszy odczyt przepływów powietrza, zmieniono dolot aby polepszyć przepływ powietrza

CDAB – Norma EURO5, 152 KM, przystosowany do paliwa o E91



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group