To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Fioletowa Śliweczka.

piotrkor1 - 29-08-2013, 19:01

sveno napisał/a:
A Legnum VR4 też ma takie oznaczenie a ma DOHC.

Dokładniejsza specyfikacja.

Hugo - 29-08-2013, 19:20

piotrkor1 napisał/a:
spinki są skruszałe i łatwo je połamać
A jest możliwość ich wymiany pojedyńczo gdyby się połamały?

P.S. Dzisiaj wyszła do Ciebie paczka. Pozdro.

piotrkor1 - 29-08-2013, 19:29

Hugo napisał/a:
piotrkor1 napisał/a:
spinki są skruszałe i łatwo je połamać
A jest możliwość ich wymiany pojedyńczo gdyby się połamały?

P.S. Dzisiaj wyszła do Ciebie paczka. Pozdro.

Będzie ciężko bo trzeba wsunąć tą spinkę pod listwę i ją wcisnąć żeby wąsy się w niej schowały.

danino88 - 30-08-2013, 17:47

Cytat:
Możesz opisać prawidłowy sposób demontażu i montażu tych listw, aby nic nie urwać?

opisałbym to słowami, ale byłoby ciężko :) hehe

piotrkor1 - 29-09-2013, 21:44

Klamka zapadła.

Hugo - 29-09-2013, 22:02

A stelaż pod deską rozdzielczą masz? Tą rurę w poprzek pod deską z mocowaniem kolumny kierowniczej po lewej stronie? Mogłem dzisiaj ceknąć fotę, bo wszystko wyjąłem z auta. Została sama blacha. Mogę cyknąć pojutrze jak chcesz. Jakby co odkładam też różne uchwyty blaszane spod deski w razie "W" :wink:
Najlepiej jakbyś znalazł chwilę we wtorek i podjechał , będę wyjmował silnik ze skrzynią i wszystko będzie widoczne jak na dłoni...

danino88 - 30-09-2013, 23:22

To czekamy na relacje :)
piotrkor1 - 01-10-2013, 19:46

To zaczynamy pracę.
W z związku z decyzją naszego rządu samochody z kierownicą po prawej stronie nie będą rejestrowane w Polsce.Otrzymałem też negatywną odpowiedz na moje pismo ,w przedmiotowej sprawie z Wydziału Komunikacji z Warszawy.
Mój cel to przeróbka auta z RHD na LHD.
Wspawanie ściany grodziowej z europejczyka i przeniesienie wszystkich elementów:kolumna kierownicza, pedały,wiązki kabli,wycieraczki,klimatyzacja itp na lewą stronę.
Rozbiórkę auta rozpocząłem od demontażu plastikowej osłony kolumny kierowniczej.
Zamocowana jest ona na trzech wkrętach na śrubokręt krzyżakowy.
Na odwrocie widać,datę produkcji i że ta część pasuje do wersji EU.

W dalszej części demontaż wszystkich dolnych plastikowych osłon deski rozdzielcze oraz metalowego stelażu podpory schowka,deski w środkowej części i radia.
Mocowane są one na wkręty i śruby 8.
Wcześniej należy odłączyć wszystkie wtyczki :)
Następnie demontujemy osłonę zegarów.2 wkręty od góry.lekko podważamy od góry.Wcześniej odpinamy wtyczki podświetlenia tarcz zegarów.Kładziemy za kierownicą i przekręcamy koło kierownicy w lewo.Sama spadnie :)


piotrkor1 - 01-10-2013, 20:40

Zapomniałem dodać,że wszystkie elementy plastikowe(łącznie z osłoną zegarów) pod deską trzymają się też na metalowych klamrach,które niekiedy mocno trzymają.Znam to z autopsji.
piotrkor1 - 01-10-2013, 21:11

konsole środkową pewnie każdy raz w życiu już demontował,procedura jest gdzieś na forum.


Podłokietnik też nie trudno zdemontować.Wyjmujemy środek schowka wkładamy rękę do środka środka żeby odpiąć wtyczkę podświetlenia.W tylnej części z lewej i prawej strony mamy po jednym wkręcie do odkręcenia.
wyjęcie deski rozdzielczej rozpoczynamy od wykręcenia wszystkich dolnych i górnych śrub.
Górne schowane są za kratkami wentylacji.

Kratki najlepiej podważyć od tyłu,trzymają na zatrzaskach wtedy mamy gwarancję,że ich nie połamiemy.
Tak wyglądają kostki pod radiem.

Po odpięciu wszystkich kabli i śrub deska zaczyna się odchylać.

Deskę ,niestety z jednej strony połamałem bo nie chciałem na razie demontować kierownicy.Zresztą to RHD.
Na koniec pierwsza krew.Skaleczyłem się w palec :mrgreen:

piotrkor1 - 01-10-2013, 21:49

Hugo napisał/a:
A stelaż pod deską rozdzielczą masz? Tą rurę w poprzek pod deską z mocowaniem kolumny kierowniczej po lewej stronie?

Mam :D .

fj_mike - 01-10-2013, 21:53

piotrkor1 napisał/a:
konsole środkową pewnie każdy raz w życiu już demontował

:mrgreen:

Powodzenia w swapie ;)

danino88 - 02-10-2013, 00:31

Cytat:
W z związku z decyzją naszego rządu samochody z kierownicą po prawej stronie nie będą rejestrowane w Polsce


i bardzo dobrze ;)

powodzenia !!

polaff - 02-10-2013, 05:50

danino88 napisał/a:
Cytat:
W z związku z decyzją naszego rządu samochody z kierownicą po prawej stronie nie będą rejestrowane w Polsce


i bardzo dobrze ;)

powodzenia !!

w Bułgarii pod tym względem jest fajnie :) -> wolna amerykanka :D

Tomek - 02-10-2013, 14:37

polaff napisał/a:
danino88 napisał/a:
Cytat:
W z związku z decyzją naszego rządu samochody z kierownicą po prawej stronie nie będą rejestrowane w Polsce


i bardzo dobrze ;)

powodzenia !!

w Bułgarii pod tym względem jest fajnie :) -> wolna amerykanka :D


nie tylko w Bułgarii

poza tym w Anglii można rejestrować LHD



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group