To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lancer Evo IV

Seiji - 09-08-2013, 22:19

dzisiaj pod spodkiem na Making of SCP Video trafił się gruby JDM, w sumie te dwa zdjęcia oddają klimat Japonii :D





był też skaj R33 ale niestety nie ustawił się z nami :<


Mithrill - 09-08-2013, 23:08

Fajna Subarynka.
Podobna jest w okolicach Kluczborka i od czasu do czasu "syczy" mi pod oknami... :mrgreen:

JCH - 10-08-2013, 10:08


Seiji napisał/a:
Fajna Subarynka.
22B :?: W Katowicach :?: :shock:
D1VenO - 10-08-2013, 10:18

Pytalem o przekladke bo sporo pracy serca i czasu poswiecasz na detalingu co jest godne podziwu i nasladowania. Jednak co do wprowadzenia przepisu raczej go nie bedzie. I konsola chyba nie bedzie pasowac :/

Tak czy siak robisz dobra robote i za to auto sie odwdzieczy :)

Seiji - 10-08-2013, 11:15

JCH napisał/a:
Obrazek
Seiji napisał/a:
Fajna Subarynka.
22B :?: W Katowicach :?: :shock:


TypeR STi :wink:

D1VenO napisał/a:
Pytalem o przekladke bo sporo pracy serca i czasu poswiecasz na detalingu co jest godne podziwu i nasladowania. Jednak co do wprowadzenia przepisu raczej go nie bedzie. I konsola chyba nie bedzie pasowac :/

Tak czy siak robisz dobra robote i za to auto sie odwdzieczy :)


no niestety pasować by nie pasowała, mam nadzieję, że wreszcie poprawią te kulawe przepisy a jak pisałem wcześniej czasu mam dużo, i chyba go przedłużę na sam koniec ciągnąć lancerka na lawecie na wyspy :badgrin:

Seiji - 11-08-2013, 22:30

z racji, że nie można się obijać dzisiaj zabrałem się za bagażnik (i jak zawsze niestety znów dużo foto :lol: )

na sam początek przedstawię bohaterów dnia dzisiejszego



oraz (pierwszą) ofiarę



dywanik out.



zapas out.



przy okazji z ciekawych rzeczy jakie się znajduje podczas rozbierania auta :lol:



kable out + dimmer + pucu pucu



po przetarciu wszelkich śladów przetarć na których były drobne ślady ryżej do gołej blachy i przetarciu wszystkiego rozpuszczalnikiem uderzył Novol Protect 360



w wyczyszczone zakamarki uderzył Novol Gravit 640 z pomocą kompresora



wygląda na strasznie jasny i jak by nie chwycił wszędzie ale ten typ tak ma, cała powierzchnia została nim pokryta



przy okazji szarpnąłem się o umycie pozostałych profili zamkniętych czyt drzwi wewnątrz i zabezpieczeniu ich gravitem 640 (zdjęcia tylko z prawej strony żeby nikt nie zarzucił, że za dużo zdjęć wrzucam :lol: )





aż sobie wykapało



jak już wyschło do bagażnika trafiło wypełnienie, do dorwania jeszcze to prawe z okienkiem na zbiorniczek AYC (narazie zwykłe, docięte)


tresorex - 11-08-2013, 23:02

Pięknie :)
Seiji - 14-08-2013, 01:01

no i lancerek wylądował na jednym zdjęciu w galerii Summer Cars Party :wink:


Mithrill - 14-08-2013, 02:28

Kurczę, kogo mam zabić żeby takiego zdobyć? :D
Seiji - 16-08-2013, 23:54

bohaterów dnia dzisiejszego jest troszkę więcej jak ostatnio



co zawiśnie, nie utonie





zderzak out :D



po wymyciu całego podwozia karcherem przedstawiam powód mojego zajęcia się wczesną konserwacją, generalnie wygląda to tragicznie ale nie jest źle biorąc pod uwagę, że to auto ma 17 lat a pod tym elementem jest absolutny brak jakiejkolwiek konserwacji - nawet specjalista Robertdg rzucił na to okiem i stwierdził że trzeba się tym zająć ale że źle nie jest (faza przed)



po 4.5h obcowania z dwoma typami szczotek drucianych na szlifierce, listkiem, i małą szlifiereczką z końcówką do 'grawerowania'





tylne nadkola i tylny pas również zostały pozbawione wszelkich oznak korozji, następnie wszystko zostało obklejone



i na cały tył zawitał antykorozyjny podkład epoksydowy Novol Protect 360



ciąg dalszy nastąpi jutro jak tylko wyschnie podkład :wink:

wookash83 - 16-08-2013, 23:58

widać że korzystasz póki pogoda jest :) super tak patrzeć jak Lancer pięknieje :)
Drzemacz - 17-08-2013, 00:11

Co jakiś czas zaglądam do tego tematu i z każdym dniem jest progress czy to wiekszy czy mniejszy, sam fakt że robota nie stoi w miejscu i nie szczędzi pln'ów,
dla Seiji'ego należą sie wielkie brawa za wytrwanie w boju w celu przywrócenia EVK'i do stanu fabrycznego.
Oby ten zapał szybko się nie wypalił 3mam kciuki :wink:

Rebelias - 17-08-2013, 00:19

Piękne cudo :lol: :lol: Żebym ja miał tyle czasu żeby swoje tak wypieścić :?
Zielu - 17-08-2013, 00:24

Podoba mi się podejście do prac przy aucie-bierzesz się za coś i realizujesz tak, jak powinno być prawidłowo zrobione. Od początku do końca. Jak to mówią-nie ma lipy :wink:

Rdza faktycznie powierzchowna, tragedii nie ma, osobiście jednak zrezygnowałbym ze szlifowania druciakiem i Novola, na rzecz piaskowania i Wurtha. Raz, a dobrze.

Piasek wchodzi w każdy zakamarek i zostawia czystą blachę, a po druciaku zawsze coś zostanie...wżery itd.
Zresztą, powtarzam to jak mantrę i szczerze już mam dość...

p.s. fotek NIGDY za wiele :P

Seiji - 17-08-2013, 00:42

Zielu napisał/a:
Piasek wchodzi w każdy zakamarek i zostawia czystą blachę, a po druciaku zawsze coś zostanie...wżery itd.


powiem szczerze, że też uważam, że piaskowanie jest lepsze od wszelkich szczotek lecz niestety nie posiadam do tego sprzętu a znalezienie kogoś kto zrobi to dobrze i nie spierdzieli czegoś po drodze (znajomemu w imprezie sti gd przy piaskowaniu podwozia rozwalili tuleje wahaczy z tyłu i 3 czujniki abs) graniczy z cudem, a jeżeli nie zrobi się czegoś samemu raz a dobrze, to nie można liczyć że ktoś nawet za wór złota to zrobi jak należy :D

wurth też oczywiście fajny ale na równi z novolem :wink:

Zielu napisał/a:
p.s. fotek NIGDY za wiele :P


:mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group