To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Miał być, no i jest ...

danino88 - 20-03-2014, 23:52

Cytat:
danino88 napisał/a:
z tego co pamiętam to nie 3K Ohm tylko 3Ohmy, ale mogę się mylić :)


dlatego pytam, bo nigdy nie wiem, czy to 3 czy 3000


Z tego co pamiętam było 3Ohmy, może mnie ktoś poprawi ?

Cytat:

danino88 napisał/a:

możesz zamontować przełącznik :) albo opornik albo poduszka


mogę, ale moja żona nie będzie nigdy pamięta


No to mamy problem 8)

Tomek - 23-03-2014, 20:36

Wymieniłem sobie dzisiaj filtr kabinowy.
Mało mi palca nie ucięło przy tej robocie (ucięło mi tylko mały kawałek), ale to przemilczę co i jak :lol:

Potem przeskanowałem sobie ECU interfejsem ELM327.

Błąd P0135, czyli sonda 1.1 do wymiany.
Się zrobi na początku kwietnia.

sveno - 23-03-2014, 20:54

tomek84 napisał/a:
Wymieniłem sobie dzisiaj filtr kabinowy.
Mało mi palca nie ucięło przy tej robocie (ucięło mi tylko mały kawałek), ale to przemilczę co i jak :lol:
a wystarczy odkręcić 3 śrubki więcej, wyjąć tę metalową listwę i nie kaleczyć paluchów. :)
Tomek - 23-03-2014, 20:56

sveno napisał/a:
a wystarczy odkręcić 3 śrubki więcej, wyjąć tę metalową listwę i nie kaleczyć paluchów. :)


uwierz mi, że belka trzymająca schowek była ściągnięta
moja głupota była trochę większa :)
ale nie będę o tym pisać, co by nie znaleźć naśladowców

Marcino - 23-03-2014, 20:58

sveno napisał/a:
tomek84 napisał/a:
Wymieniłem sobie dzisiaj filtr kabinowy.
Mało mi palca nie ucięło przy tej robocie (ucięło mi tylko mały kawałek), ale to przemilczę co i jak :lol:
a wystarczy odkręcić 3 śrubki więcej, wyjąć tę metalową listwę i nie kaleczyć paluchów. :)

To samo pomyślałem..:)

komarsnk - 23-03-2014, 21:00

tomek84 napisał/a:
ale nie będę o tym pisać, co by nie znaleźć naśladowców

Ja myślę, że jak napiszesz to właśnie ku przestrodze :p :D
Dawaj pośmiejemy trochę :mrgreen:

Tomek - 23-03-2014, 21:07

komarsnk napisał/a:

Ja myślę, że jak napiszesz to właśnie ku przestrodze :p :D


no w sumie tak

robiłem jak zawsze, czyli wymiana filtra, poprzedzona wydmuchaniem liści ze środka
tylko problem taki, że zawsze robiłem to z odkurzaczem, ale teraz nie chciało mi się lecieć po odkurzacz na poddasze (w domu nie mam normalnego odkurzacza), poza tym wnętrze idzie do wymiany
więc stwierdziłem "a niech sobie te liście latają po aucie"

no i wyciągnąłem filtr, włączyłem dmuchawę na maksa i leciały liście w ilości znacznej (samochód u handlarza stał pod drzewem, poza tym bóg jeden wie kiedy ktoś wymieniał filtr)
no i tych liści trochę było, poprzyklejane do parownika, to zacząłem tam grzebać ręką, żeby się odkleiły (wiatrak kręci się na maksa)
i wszystko było ok, dopóki nie zacząłem wyciągać ręki, zgiąłem palce w kierunku wiatraka i gotowe

sveno - 23-03-2014, 21:13

tomek84 napisał/a:
(wiatrak kręci się na maksa)
i wszystko było ok, dopóki nie zacząłem wyciągać ręki, zgiąłem palce w kierunku wiatraka i gotowe
:biggrin: Panie inżynierze, :mrgreen: ja bym na to nie wpadł :)
Tomek - 23-03-2014, 21:16

sveno napisał/a:
Panie inżynierze,


wypraszam sobie ....
ja mam wykształcenie średnie (mogę pokazać świadectwo) :mrgreen:

co więcej - po zabandażowaniu palca przystąpiłem z powrotem do roboty, tyle, że już z akcesoriami (do wymiatania liści z parownika zastosowałem miotełkę)



aaaaaa - no i klima mi nie działa, nie ma czynnika w ogóle
ciekawe tylko, czy ciśnienie trzyma, jeśli nie - to gdzie jest dziura, no i ogólnie - czy będzie działać po nabiciu

komarsnk - 23-03-2014, 21:19

tomek84 napisał/a:
i gotowe

Spoko - ja wczoraj też mało nie straciłem palca w podobny sposób... Nabyłem sobie nowy rower z takim wynalazkiem jak hamulec hydrauliczny. Rower było do samodzielnego montażu... Jak ustawiałem zacisk żeby nie obcierał to w podobny sposób wepchałem paluchy w otwory w tarczy (koło było w szybkim ruchu). Kto wymyślił żebrowaną tarczę to ja nie wiem :p jak się kręciła to nie było widać dziur :p :p

Tomek - 23-03-2014, 21:20

komarsnk napisał/a:
jak się kręciła to nie było widać dziur :p :p


a jak czegoś nie widać, to tego nie ma :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

komarsnk - 23-03-2014, 21:24

tomek84 napisał/a:
komarsnk napisał/a:
jak się kręciła to nie było widać dziur :p :p


a jak czegoś nie widać, to tego nie ma :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

I to nas zgubiło :D

Tomek - 29-03-2014, 19:50

Trochę czasu dzisiaj poświęciłem tej paskudzie, ale to tylko po to, żeby nie była taka paskuda.

Na pierwszy ogień tylne szybki w drzwiach (szybki nabyte od jednego "handlarza", po okazyjnej cenie).

Było:



Jest:



Reszta wkrótce.

Potem zabrałem się za wypatroszenie całego wnętrza, bo jutro przyjeżdża całkiem nowe wnętrze (i nie tylko).

Tomek - 29-03-2014, 19:58

Taka sytuacja: http://forum.mitsumaniaki...1293785#1293785

Przy okazji akcji wypatrzoszenia wnętrza znalazłem takie oto rzeczy. Może ktoś podpowie co to jest. Wygląda mi to może na jakiś alarm.

1.


nie wygląda mi to na oryginał (nieoryginalna śruba)

2. W skrzynkę bezpieczników jest wpięte coś a'la przekaźnik, z kablem zakończonym żarówką. Ta żarówka czasem świeci (mrugnie) jak się włączy kierunkowskaz.
Po odpięciu auto odpala normalnie.







na czarnej stronie napis C.J. Wehrle i Kironzarter (chyba?)

3.

to jest pilot do bramy wjazdowej lub garażowej, ale może ktoś to zaadoptował do alarmu samochodowego (??)
albo po prostu niemiec zgubił

Tomek - 29-03-2014, 20:23

Te przekaźnik to jest coś podobnego: http://www.sklep.largo.co...hrle-24v-3-piny

napis na nim: richtungs warnblinkgeber, translate na ang: directional warning flasher, WT ??



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group