To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - ! SREBRNA SIGMA ze Wschodu !

GóR3K - 24-02-2014, 21:39

Może zwarcie poszło ? Przejrzyj elektrykę czy nie ma gdzieś niespodzianek na przyszłość :p
k@rol - 24-02-2014, 21:51

Gratuluję zakupu, fajny misiek. Dzieki za pozdrowienia i wzajemnie:)
marycjusz - 24-02-2014, 23:52

hehe K@rol no miałem jechać do Będzina do rodzinki i przy okazji Twojego Gala obejrzeć a teraz żeby go zobaczyć będę musiał jechać do rodzinki do Gdyni ;)
marycjusz - 27-02-2014, 22:29

Sigma dzisiaj dostała nową atrapę przednią - moja była połamana w kilku miejscach i sam nosek połamany z każdej możliwej strony - gdyby ktoś chciał z Was ten zabieg robić to 10 minut i atrapa wyjęta, zero problemów.


Bizi78 napisał/a:
tylko te światła do jazdy dziennej jakoś mi nie pasują :wink: .
Psują piękny wizerunek Sigmy :| .
- ledy wyleciały dzisiaj ;) Potrzebowałbym teraz tych kratek dolnych w zderzaku bo wycięte są w obu kratkach dwa te żeberka - ma ktoś z Was na zbyciu ?

Upuściliśmy dzisiaj trochę oleju w skrzyni i jest wyraźna poprawa - wcześniej miałem dwa szarpnięcia przy wyhamowaniu prędkości do zera, a teraz jest już tylko jedno szarpnięcie ( wydaje mi się że biegi też płynniej przerzuca) - jutro jeszcze trochę upuścimy oleju i zobaczymy co się będzie działo. Na bank było go za dużo (sprawdzone wg instrukcji ;) )

Jutro powalczymy z uruchomieniem ABSu ;) Właśnie, mógłby ktoś podrzucić kody błędów na ABS ?

Hugo - 27-02-2014, 22:45

marycjusz napisał/a:
Upuściliśmy dzisiaj trochę oleju w skrzyni i jest wyraźna poprawa - wcześniej miałem dwa szarpnięcia przy wyhamowaniu prędkości do zera, a teraz jest już tylko jedno szarpnięcie ( wydaje mi się że biegi też płynniej przerzuca) - jutro jeszcze trochę upuścimy oleju i zobaczymy co się będzie działo
A nie mówiłem :wink:
k@rol - 27-02-2014, 22:54

marycjusz, no cóż Gala nie ma ale jak będziesz w Będzinie to daj znać, chętnie Sigmę obejrzę :mrgreen:
marycjusz - 28-02-2014, 23:49

Kurde, upuściliśmy jeszcze trochę oleju ze skrzyni - tak, że teraz jego poziom jest idealny i to jedno szarpnięcie nadal jest :evil: W ogóle o cały 1 litr było go za dużo w tej skrzyni...
angelos - 01-03-2014, 18:23

marycjusz napisał/a:
Kurde, upuściliśmy jeszcze trochę oleju ze skrzyni - tak, że teraz jego poziom jest idealny i to jedno szarpnięcie nadal jest :evil: W ogóle o cały 1 litr było go za dużo w tej skrzyni...

Ciężko będzie, osobiście nie spotkałem F4a33 żeby nie redukowała w taki sposób. Możliwe, że komp jest za wolny w sytuacji gdzie szybko wytraca się prędkość i po prostu nie zdąży zredukować.

marycjusz - 01-03-2014, 19:27

angelos napisał/a:
osobiście nie spotkałem F4a33 żeby nie redukowała w taki sposób
- jak to ? To ja taki jedyny przypadek ?
no nic, zobaczymy co z tą skrzynią , coś będziemy dalej myśleć, jakby ktoś wpadł na jakiś ciekawy pomysł będę wdzięczny.

Tymczasem dzisiaj dokładnie przetrzepaliśmy sigmę na kanale + ścieżka diagnostyczna i jest git, prawnie nic nie mam do roboty oprócz 2x łączniku stabilizatora tył i zacisk lewy tylny słabo hamuje i tyle ;)
Amorki tłumią : przód - 77 % lewy i 79 % prawy, tył - lewy 74 % prawy 69 % także luz :) (na liczniku 349 tyś - specjalnie zapisuję, zobaczymy ile na nich jeszcze przejadę)

Tymczasem zapomniałem napisać, że wpadły mi jeszcze fanty od GóRK3Aa w postaci wszystkich foteli skórzanych w super stanie - moje przy nich wyglądają jak zmięta szmata ;) Z GóRK3owych foteli do poprawy fotel kierowcy - niewielkie przetarcie na oparciu pod lewym łokciem - wczoraj zdjąłem 3/4 skóry z oparcia i będę sam szył - talent jest do tego typu roboty , zobaczymy jak wyjdzie ;)

wojtas - 01-03-2014, 20:20

Każda tak redukuje, przynajmniej te którymi miałem okazję jeździć. I właśnie o tej przypadłości pisał angelos,
mazda10000 - 01-03-2014, 21:50

No to ja wam powiem, że moja skrzynia nie szarpie - po tym niby remoncie u kolegi Kosiora, przed było tak jak opisujecie, pprzy dojeździe do świateł szarpało. Po tej naprawie edyne szarpnięcia jakie można wyczuć to jak jest zimno to pierwsza zmiana z 1 na 2 jest taka średnio przyjemna.
Ostatnio miałem okazje przejechać się Sigmą z 96 roku i tam też nie było szarpnięć przy redukcji - tam za to jak się wcisnęło kick down, to zmiana biegu na wyższy ( kick down = redukcja > cały czas gaz w podłodze > zmiana biegu na wyższy i z tej okazji potężne szarpnięcie) była nieprzyjemna

marycjusz - 01-03-2014, 22:15

wojtas napisał/a:
właśnie o tej przypadłości pisał angelos,
aaaa rozumiem, czyli co, mam się przyzwyczaić ? :)
mazda10000 napisał/a:
Po tej naprawie edyne szarpnięcia jakie można wyczuć to jak jest zimno to pierwsza zmiana z 1 na 2 jest taka średnio przyjemna.

a u mnie jak silnik/skrzynia zimna właśnie nie ma szarpnięć, wszystko płynnie, jak tylko się rozgrzeje to jedno szarpnięcie jest.

jacek11 - 02-03-2014, 10:35

Może olej już ma dosyć ?
angelos - 02-03-2014, 10:42

jacek11 napisał/a:
Może olej już ma dosyć ?

Dokładnie. Jaki tam masz wlany olej?

wojtas - 02-03-2014, 11:21

Wymiana oleju na pewno nie zaszkodzi, ale ze swojego doświadczenia wiem, że szarpnięć nie wyeliminuje.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group