Nasze Miśki - CZerwony Turbomivec
rosomak1983 - 06-05-2015, 12:23
O kurcze jest moc. Przypomnij mi wage auta ...
Mi cezetka nie lezy geomerycznie ale trzeba przyznac ze ta jest ciekawa.
Tovija - 06-05-2015, 14:09
Ross według dowodu 1145 kg masy
Dan 78 - 07-05-2015, 16:31
210,7 KM i 291 Nm
Tovija czy to jest bezpieczne dla tego motorku i sprzęgła ? prawie 300 niutków z 1,5 ...
I jak z właściwościami jezdnymi, przecież to już nie jest samochód, to rakieta
pozdr
Tovija - 07-05-2015, 18:25
Zaskoczę Cię, ten silnik wytrzymuje bez kucia i modów nawet 270 hp i 410 Nm Jeździ od paru lat takie czT w Łodzi i uwaga... na seryjnym sprzęgle !
No właśnie ze względu na to, że to FWD nie ma sensu więcej nic dłubać. Ale też i osiągi na 210 hp i 291 Nm są na prawdę niesamowite, nie widzę najmniejszej potrzeby ich dźwigania. Gdyby to miało skrzydła szło by tym latać
Na suchym na 1 biegu pomaga na szczęście kontrola trakcji, potem daje rade bez buksowania - geunt to dobre opony na przodzie i można jeździć małym evo sprawnie i bardzo szybko
Fragu - 07-05-2015, 20:14
Szacun, niezła maszynka! Nagraj jakiegoś onboarda
Z ciekawości, ile Ci spala?
Tovija - 08-05-2015, 08:36
Dzieki
Spala tyle samo co przed remapem jeżeli chodzi o jazdę bez pałowania tj około 7 litrów w trybie 50/50 miasto i trasa
Dan 78 - 08-05-2015, 09:14
Czyli tyle samo co moje 90 KM, 137 Nm....jak żyć
SHARK1979 - 10-05-2015, 23:08
Co do masy byłem na wadze elekto i z 1/3 baku paliwa oraz koła letnie 17" waga 1130 kg kurcze też mocno myślę nad mapką ale tak max 190 źrebaków
Tovija - 17-08-2015, 17:56
"Nadejszła wiekopomna chwiła" ... po ponad roku od zakupu auta biorę się w końcu za wymianę rozrządu...
Tovija - 24-11-2015, 09:20
Podczas wymiany rozrządu okazało się, że uszczelka pokrywy zaworów się poci.
Musiała się pocić, gdyż połowa śrub była... niedokręcona
Oczywiście uszczelka została wymieniona.
Po zdjęciu pokrywy ukazał się piękny widok skąpanych w oleju zaworów i wałków rozrządu
Korzystając z chwilowego braku deszczu wziąłem się za mycie letnich kół.
Obraz zastany po całym sezonie:
Profi stanowisko do mycia i pierwsze koło:
Po umyciu:
I przetarciu mikrofibrą:
Urywający dupę wiatr szybko wysuszył namoczone opony i resztki wody na alusach więc koła stoją sobie w kolejce do pakowania:
Do worków i czekać na wiosnę
I Colesław przygotowany do kolejnej zimy:
No i tradycyjnie:
http://www.youtube.com/watch?v=ud-PTRAYMbw
Torp12 - 24-11-2015, 12:39
Tyle inwestycji w tem samochód, dopieszczania itd. a na zime zwykłe stalówki. Bleee, chociaż jakieś malowanko lub kołpaczek :]
Tovija - 24-11-2015, 15:03
Nie stać mnie na takie luksusy, żeby na zimę zakładać alusy
Mody robiłem najtaniej jak się dało a póki co jedyną większą inwestycją w samochód był... rozrząd, czyli w sumie eksploatacja
Samochód jezdzi bezawaryjnie, bez inwestowania hajsu w naprawy. Jedyne co musze ogarnąć jeszcze w tym toku to zrobic szlif kolektora wydechowego bo się troszku wykrzywił (ciastolina) i poskladac wszystko na nowych uszczelkach.
Reasumując po półtorej roku upalania wymieniłem:
-uszczelkę kolektora (po zakupie, myslalem ze to ona jest winna okapcania glowicy przy kanale wydechowym 4 cylindra, ale okazuje sie ze to wina krzywego kolektora)
-łożysko koła tylnego (po zakupie, buczało fest)
-wyswietlacz komputera pokladowego (bolączka w tym genie Coltów)
-rozrząd
-uszczelkę pokrywy zaworów (tutaj jak się okazało wina nie leżała po stronie uszczelki a nie dokręconej pokrywy zaworów)
Ogarnę tylko kolektor co by 100% spalin napędzało wirnik turbinki i ŁUTUTUTU PSZ...
Hugo - 24-11-2015, 15:27
Tovija napisał/a: | -łożysko koła tylnego (po zakupie, buczało fest) | Jaki to auto ma przebieg? Co te japońce teraz za łożyska montują...
rosomak1983 - 25-11-2015, 18:08
Hugo napisał/a: | Co te japońce teraz za łożyska montują... |
teraz?
Hugo - 25-11-2015, 19:27
Teraz. Przecież w starych japończykach nie ma z nimi żadnego problemu.
|
|
|