To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Legnum VR-4 Type S '97

danino88 - 26-02-2015, 23:07

Hugo napisał/a:
danino88 napisał/a:
nie pasują bo od zwykłego galanta masz okrągłe a tutaj są 3 półksiężyce w półośkach i na gumach. Koszty, hmmm ciut większe niż od zwykłego gala ale nie jakieś dramatycznie duże
A podesłałbyś jakieś linki do nich? Albo wymiary? Proszę, nie mam czasu na szukanie. A zewnętrzne też są inne?
areksz121 napisał/a:
Alarm Clifford'a.
Tu jest jakiś na literę T, muszę spojrzeć w papiery. Ciekawe tylko po kiego grzyba włączają się wentylatory chłodnicy? :roll:


Mogę Ci jutro zrobić zdjęcie poglądowe w paincie :) ale po prostu zadzwoń do jamboru i powiedz ze masz vr4 i tyle :)

piotrkor1 napisał/a:
kabar napisał/a:
Szkoda że nie mieszkasz bliżej mnie, byśmy podmienili moduł i kluczyk ode mnie i zobaczyli czy ruszy.

Ciekawe czy twój zadziała po wymianie baterii?Czekam właśnie na przesyłkę centralki na podmianę.Tą moją wypatroszyłem ale nic nie zdziałałem ii wygląda na zdrową.Zdjęcia są na forum.


Piotrze ja z normalnej V-ki wymieniłem moduł żeby w kluczyku mieć centralny i obyło się bez kłopotów. Więc jeśli masz jeszcze vkę to sprawdź sobie najpierw między jednym a drugim bez żadnego programowania itd :)

Hugo - 27-02-2015, 07:46

danino88 napisał/a:
po prostu zadzwoń do jamboru i powiedz ze masz vr4 i tyle
OK, dzięki.
Torp12 - 27-02-2015, 09:20

Hugo masz już jakiś plan na Leguminę? Będziesz spawał gródź ? Czy inna buda?
Hugo - 27-02-2015, 12:04

Torp12 napisał/a:
Hugo masz już jakiś plan na Leguminę?
Nie mam czasu nawet o nim myśleć.
Torp12 napisał/a:
Czy inna buda?
Inna buda to bez sensu, bo ta jest w świetnym stanie blacharskim, a w budzie ze zwykłego Gala nie zrobisz 4x4.
piotrkor1 - 27-02-2015, 18:16

danino88 napisał/a:
Piotrze ja z normalnej V-ki wymieniłem moduł żeby w kluczyku mieć centralny i obyło się bez kłopotów. Więc jeśli masz jeszcze vkę to sprawdź sobie najpierw między jednym a drugim bez żadnego programowania itd :)

Dzisiaj dostałem przesyłkę z modułem od VR-4 z takimi numerami jak ja mam i nic.Podjechałem do kolegi i znalazłem moduł z 2.0 też nic.Jutro umówiłem się,to już kolejny raz na wizytę w ASO zobaczymy co powiedzą.
[
b]danino88[/b], napisz jakie numery miała ta centralka.

piotrkor1 - 28-02-2015, 13:28

To już jestem po diagnozie z serwisu Mitsubishi.Okazuje się,że cały czas nie można zaprogramować pilota w kluczyku.Musi istnieć jeszcze inna procedura kodowania.Nie wiadomo jaka?Wszystkie inne nie wchodzą nawet ta z włączaniem awaryjek.Po podłączeniu MUTII połączenie z modułem ETACS jest i komputer widz ten moduł,kluczyk i panel kierowcy
można przeprowadzić procedurę kodowania ale żadna z im znanych nie wchodzi?
Istnieje jeszcze przypuszczenie,że kluczyk stracił ustawienia podczas wyjmowania baterii
tak jak to się podobno dzieje w Carismie.
Czyli chyba nici z kodowania klucza :(

kabar - 28-02-2015, 13:57

Będę testował u mnie ale to jeszcze chwilę jak skończę zabawę z wiązkami.
Próbowałeś z innym kluczykiem?

piotrkor1 - 28-02-2015, 14:12

kabar napisał/a:
Będę testował u mnie ale to jeszcze chwilę jak skończę zabawę z wiązkami.
Próbowałeś z innym kluczykiem?

Będę zobowiązany.Ja spróbuję jeszcze raz rozebrać oryginalny pilot i przedmuchać go sprężonym powietrzem,które kupiłem dzisiaj.
Kluczyki do auta to mam w tej chwili 3:oryginał,nowy oryginał taki jak na foto

i dorabiany bez przycisków.

kabar - 28-02-2015, 16:44

Ja mam tylko jeden oryginalny - 2 przyciski. Bateria jak kojarzę 1620.
swinks_UK - 28-02-2015, 18:30

Hugo napisał/a:
Mam dodatkowego pilota z 4 przyciskami, jeden LOCK, drugi UNLOCK (one są duże) i dwa małe przyciski, jeden na pewno służy do wyłączenia alarmu, a drugi muszę nacisnąć po przekręceniu stacyjki w pozycję ACC, bo nie odpalę silnika. Nie podświetla się licznik i kontrolki na nim oraz załączają się wentylatory chłodnicy (to jest trochę dziwne-tak ma być?). Po naciśnięciu przycisku wentylatory się zatrzymują, podświetla się licznik i kontrolki i silnik odpala...

Normalka, to typowe ustawienie alarmu Toad, z opisu wynika, ze masz model Ai606.

piotrkor1 - 28-02-2015, 20:11

kabar napisał/a:
Bateria jak kojarzę 1620.

Bateria to CR1616 3 V

piotrkor1 - 28-02-2015, 20:15

swinks_UK, Może ty znasz jakieś tajemne procedury programowania kluczyka?
Ciekawe jak to jest w EVO VII???

Hugo - 01-03-2015, 09:22

swinks_UK napisał/a:
Normalka, to typowe ustawienie alarmu Toad, z opisu wynika, ze masz model Ai606
Właśnie sprawdziłem i jest dokładnie tak jak piszesz. Alarm TOAD i model Ai606.
Przy okazji mam jeszcze pytanko: czy Wasze VR-4 też tak szybko osiągają temperaturę silnika? U mnie normalnie wskazówka idzie w oczach do góry i jak dojdzie do połowy to już się nie ruszy oczywiście. Mam wrażenie, że VR-4 nagrzewa się 2 razy szybciej niż wolnossące V6.

piotrkor1 - 01-03-2015, 10:20

Hugo napisał/a:
Przy okazji mam jeszcze pytanko: czy Wasze VR-4 też tak szybko osiągają temperaturę silnika? U mnie normalnie wskazówka idzie w oczach do góry i jak dojdzie do połowy to już się nie ruszy oczywiście. Mam wrażenie, że VR-4 nagrzewa się 2 razy szybciej niż wolnossące V6.

To jest normalne ten typ tak ma.U mnie ogrzewanie nastawiam na 17,5stopnia bo inaczej bym się ugotował na twardo :D
Diabelska maszyna to i diabelska temperatura :D

MichciuGT - 01-03-2015, 11:50

to pewnie zasługa ogrzanego powietrza przechodzącego przez turbo które jest grzane spalinami i tego że sprężone powietrze ma większą temp.
dobrze byłoby gdybyś miał czujnik temp. oleju, wtedy będziesz widział że jest większa bezwładność temp. oleju, no i jak będziesz dłużej go "grzał" to będzie widać kiedy odpuścić żeby oleju nie zepsuć... ale to już pewnie wiedziałeś :d



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group