[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - SWAP hamulców z Outlandera II/Lancer X Ralliart do Lancera X
Yorii - 31-01-2017, 23:06
Hej wiec znalazłem w manualu od outlandera .
jarzma do piasty 100 +-10
prowadnice zacisku 70 +-5
przewód z hamulcowy do zacisku 30 albo 35 +- 5 (tu była rozbieżność)
zawór odpowietrzający 7,5 Wszystko w nm
A to wynik mojej pracy:
tyku - 01-02-2017, 10:31
Yorii, Co to za tarcze Klocki zielone EBC Green Stuff
Yorii - 01-02-2017, 16:47
Klocki tak jak napisałeś , a tarcze to ATM Mikoda seria GT
Jalal_79 - 01-03-2017, 06:00
Kolego, a oznaczenie dla tych klocków EBC? Rozumiem że to zestaw Outlander/Ralliart X?
grzesiopol - 01-03-2017, 20:35
Zapewne tak Jak chcesz szukać to szukaj po numerach które masz na pierwszej stronie, a u konkretnych producentów na ich stronach po modelu i tu obojętnie który model ale może być tak, że w katalogu będzie do outlandera a nie będzie do Ralliarta i odwrotnie. Jak będziesz patrzył Ralliarta to może ci dodatkowo wyskoczyć big break kit
p03 - 19-04-2017, 22:47
Nieco z innej beczki. CS9W też można przeszczepić hamulce z OII?
grzesiopol - 21-04-2017, 23:27
Pytaj w dziale CS'a. Trzeba by było pomierzyć co i jak i wtedy popatrzeć.
aqualopetak - 13-11-2017, 22:22 Temat postu: Dudnienie Witam. Po wymianie tarcz, zaciskow, zwrotnic z outlandera 2...powstał pewien problem. A mianowicie dudni w aucie. Tak jakby coś kolo/polos. Czuc to takze na koerownicy. Podczas hamowania dzwiek nie ustaje.mam takze wrazenie ze koerownica lzej "chodzi" podczas skrecania.W aucie była w miarę cisza przed wymiana(pomijając zużyte lozyska)
Czy ktoś z was spotkał się z takim problemem?
Części były rzekomo od outlandera 2 po przebiegu 42tys km.
Jak dobrze rozumiem w lancerach nie ustawia się geometri?
Wówczas gdy nie rozkrecalem końcówek drążków(tylko odkrecilem od zwrotnicy) zbieżności nie trzeba ustawiać? Pozdrawiam
Yorii - 13-11-2017, 22:36
Wymieniałeś zwrotnice ? Ja nie ..
Robert_N - 14-11-2017, 08:15
aqualopetak napisał/a: | Jak dobrze rozumiem w lancerach nie ustawia się geometri? |
Ja robiłem kiedyś geometrię jak dobrze pamiętam
grzesiopol - 14-11-2017, 09:37
A co konkretnie wymieniałeś i jakie części użyłeś - nowe czy stare. Jakie masz felgi założone - rozmiar. Przy wymianie tarcz i zacisków nic ne trzeba ustawiać jest plug&play.
Coś źle złożyłeś lub krzywe tarcze jeżeli były używki.
Jacko16_91 - 25-11-2017, 08:53 Temat postu: Swap Cześć. Che poprawić hamulce przód w sedanie. z jakiego modelu outlandera szukać zacisków i tarcz,wiem ze na pewno 2.0b ale z turbo czy bez? Czy od 2.4 pasują zaciski P&P?
grzesiopol - 25-11-2017, 19:36
Szukaj zacisków z Outlandera II obojętnie jaki silnik aby tylko miał zaciski dwutłoczkowe. Wszystko chodzi P&P oprócz przewodów (oryginalne z Lancera) bo jak czytałeś uważnie to wiesz, że jest delikatna różnica w mocowaniu przewodów.
matiudgk - 22-01-2018, 14:29
Jestem w trakcie przygotowań do SWAPU na zaciski dwutłoczkowe. Jarzma i zaciski wypiaskowane, przygotowane do lakierowania. Powoli kompletuję części i szukam zestawu tarcz i klocków. Mógłby ktoś polecić coś konkretnego - tarcze koniecznie muszą być nawiercane/nacinane.
grzesiopol - 22-01-2018, 19:31
Wejdź na stronę firmy sprzedającej części np. Intercarsu i popatrz, coś na pewno znajdziesz. Co do konkretności to każdy ma jakieś swoje preferencje.
|
|
|