To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Initiale Paris

deejay - 24-02-2016, 17:54

Krzyzak napisał/a:
deejay napisał/a:
producent zaleca wymianę koła wraz z kpl paska wielorowkowego co 160 tys.
to spoko
tak sobie pomyślałem, że mógłbym jeździć kiedyś takim autem - gdybyś za 5 lat sprzedawał, to daj znać ;)


Jeśli masz zamiar pojawić się na tegorocznym złocie na Dolnym Śląsku, to zapraszam na jazdę próbną, ocenisz pomyslisz... ;-)

Od wczoraj też mam nowego "stróża" na pokładzie jakim jest SEO Perfect

- Dwie syreny alarmowe
- Czujnik ciś. we wnętrzu i czujnik ruchu
- Czujnik demontażu felg
- Czujnik odholowania pojazdu
- Żyroskop przechyłu pojazdu
- "magiczny" pstryczek :wink:

Krzyzak - 24-02-2016, 20:32

deejay napisał/a:
Jeśli masz zamiar pojawić się na tegorocznym złocie na Dolnym Śląsku
jasne że mam; do tej pory opuściłem tylko Kraków, czego trochę żałuję, ale nie można mieć wszystkiego
ps. mam SEO w kombi - nie wiem jaki model, ale daje radę

Matejko - 24-02-2016, 22:25

deejay napisał/a:
wymianę koła wraz z kpl paska wielorowkowego co 160 tys.


masz w przebiegu 3 z przodu ??

w Polsce to niemożliwe żeby jeździło ;)

Bartekkita - 24-02-2016, 23:27

deejay, czy mi się wydaje czy praktycznie brak fabrycznej konserwacji?
deejay - 25-02-2016, 07:06

Matejko napisał/a:
deejay napisał/a:
wymianę koła wraz z kpl paska wielorowkowego co 160 tys.


masz w przebiegu 3 z przodu ??

w Polsce to niemożliwe żeby jeździło ;)


Przebieg obecny to 221 tkm

Hugo - 25-02-2016, 08:09

Bartekkita napisał/a:
deejay, czy mi się wydaje czy praktycznie brak fabrycznej konserwacji?
Nawet jak nie ma to i tak nie zgnije :mrgreen:
deejay - 25-02-2016, 08:17

Bartekkita napisał/a:
deejay, czy mi się wydaje czy praktycznie brak fabrycznej konserwacji?


Karoseria w ocynku, maska aluminiowa, podwozie zagumowane fabrycznie, nie ma opcji rdzy, no chyba że warstwa ocynku zostanie uszkodzona.

Bartekkita - 25-02-2016, 10:11

deejay napisał/a:
Bartekkita napisał/a:
deejay, czy mi się wydaje czy praktycznie brak fabrycznej konserwacji?


Karoseria w ocynku, maska aluminiowa, podwozie zagumowane fabrycznie, nie ma opcji rdzy, no chyba że warstwa ocynku zostanie uszkodzona.


No właśnie, bo nie widziałem typowej czarnej masy konserwujacej i bylem ciekaw jak to rozwiązali. Najważniejsze to dobry ocynk.

Torp12 - 25-02-2016, 10:54

deejay napisał/a:

Przebieg obecny to 221 tkm


A auto z 2011 roku:) Komuś się chyba w domu nudziło :)

Fragu - 25-02-2016, 11:30

45 tys km rocznie to nie jest jakiś wyczyn :wink: Sam robiłem jeszcze niedawno 40-60 tys km w roku.
sampler - 25-02-2016, 12:54

Bartekkita napisał/a:


No właśnie, bo nie widziałem typowej czarnej masy konserwujacej i bylem ciekaw jak to rozwiązali. Najważniejsze to dobry ocynk.


Bo francuzi powlekają podwozie kremową gumą. Dodatkowo w Xsarze mam cynkowane ogniowo progi (tam gdzie były ubytki gumy można było się przyglądnąć)

deejay - 01-03-2016, 21:07

Obuwie na lato zdobyte , przyda sie im trochę kosmetyki z mojej strony , bo mają trochę rysek , ale tragedii nie ma :wink:



Hugo - 02-03-2016, 07:47

Felgi kolorek mają piękny :D Chyba jedyny słuszny jednak...
Owczar - 02-03-2016, 08:54

Będzie ładnie :) Felgi w super stanie.
deejay - 02-03-2016, 22:55

Owczar napisał/a:
Felgi w super stanie.


Nie do końca :P

Dzisiaj info od Tapicera , ze kierownica już gotowa i czeka na odbiór :lol:




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group