Nasze nieMiśki ;-) - Initiale Paris
deejay - 24-02-2016, 17:54
Krzyzak napisał/a: | deejay napisał/a: | producent zaleca wymianę koła wraz z kpl paska wielorowkowego co 160 tys. | to spoko
tak sobie pomyślałem, że mógłbym jeździć kiedyś takim autem - gdybyś za 5 lat sprzedawał, to daj znać |
Jeśli masz zamiar pojawić się na tegorocznym złocie na Dolnym Śląsku, to zapraszam na jazdę próbną, ocenisz pomyslisz...
Od wczoraj też mam nowego "stróża" na pokładzie jakim jest SEO Perfect
- Dwie syreny alarmowe
- Czujnik ciś. we wnętrzu i czujnik ruchu
- Czujnik demontażu felg
- Czujnik odholowania pojazdu
- Żyroskop przechyłu pojazdu
- "magiczny" pstryczek
Krzyzak - 24-02-2016, 20:32
deejay napisał/a: | Jeśli masz zamiar pojawić się na tegorocznym złocie na Dolnym Śląsku | jasne że mam; do tej pory opuściłem tylko Kraków, czego trochę żałuję, ale nie można mieć wszystkiego
ps. mam SEO w kombi - nie wiem jaki model, ale daje radę
Matejko - 24-02-2016, 22:25
deejay napisał/a: | wymianę koła wraz z kpl paska wielorowkowego co 160 tys. |
masz w przebiegu 3 z przodu ??
w Polsce to niemożliwe żeby jeździło
Bartekkita - 24-02-2016, 23:27
deejay, czy mi się wydaje czy praktycznie brak fabrycznej konserwacji?
deejay - 25-02-2016, 07:06
Matejko napisał/a: | deejay napisał/a: | wymianę koła wraz z kpl paska wielorowkowego co 160 tys. |
masz w przebiegu 3 z przodu ??
w Polsce to niemożliwe żeby jeździło |
Przebieg obecny to 221 tkm
Hugo - 25-02-2016, 08:09
Bartekkita napisał/a: | deejay, czy mi się wydaje czy praktycznie brak fabrycznej konserwacji? | Nawet jak nie ma to i tak nie zgnije
deejay - 25-02-2016, 08:17
Bartekkita napisał/a: | deejay, czy mi się wydaje czy praktycznie brak fabrycznej konserwacji? |
Karoseria w ocynku, maska aluminiowa, podwozie zagumowane fabrycznie, nie ma opcji rdzy, no chyba że warstwa ocynku zostanie uszkodzona.
Bartekkita - 25-02-2016, 10:11
deejay napisał/a: | Bartekkita napisał/a: | deejay, czy mi się wydaje czy praktycznie brak fabrycznej konserwacji? |
Karoseria w ocynku, maska aluminiowa, podwozie zagumowane fabrycznie, nie ma opcji rdzy, no chyba że warstwa ocynku zostanie uszkodzona. |
No właśnie, bo nie widziałem typowej czarnej masy konserwujacej i bylem ciekaw jak to rozwiązali. Najważniejsze to dobry ocynk.
Torp12 - 25-02-2016, 10:54
deejay napisał/a: |
Przebieg obecny to 221 tkm |
A auto z 2011 roku:) Komuś się chyba w domu nudziło
Fragu - 25-02-2016, 11:30
45 tys km rocznie to nie jest jakiś wyczyn Sam robiłem jeszcze niedawno 40-60 tys km w roku.
sampler - 25-02-2016, 12:54
Bartekkita napisał/a: |
No właśnie, bo nie widziałem typowej czarnej masy konserwujacej i bylem ciekaw jak to rozwiązali. Najważniejsze to dobry ocynk. |
Bo francuzi powlekają podwozie kremową gumą. Dodatkowo w Xsarze mam cynkowane ogniowo progi (tam gdzie były ubytki gumy można było się przyglądnąć)
deejay - 01-03-2016, 21:07
Obuwie na lato zdobyte , przyda sie im trochę kosmetyki z mojej strony , bo mają trochę rysek , ale tragedii nie ma
Hugo - 02-03-2016, 07:47
Felgi kolorek mają piękny Chyba jedyny słuszny jednak...
Owczar - 02-03-2016, 08:54
Będzie ładnie Felgi w super stanie.
deejay - 02-03-2016, 22:55
Owczar napisał/a: | Felgi w super stanie. |
Nie do końca
Dzisiaj info od Tapicera , ze kierownica już gotowa i czeka na odbiór
|
|
|