[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe
marcinzam - 01-03-2011, 11:33
mój jest z lutego 99 i mam dwutłoczkowe
robertdg - 01-03-2011, 11:38
Ale ja nie napisałem, że w 99r już nie było dwutłoczkowych, chodziło mi prędzej o erę przeminiętego SE, a wejście upasionego Avance wraz ze zmodyfikowanymi hamulcami
Casshern - 01-03-2011, 11:54
W takim razie rozumiem ze co prawda nie posiadam Dwutloczkowych hamulcow to jednak sa dodatkowo usprawione i powinny sie dobrze sprawowac? Ktos ma jakies porównanie? Domniemam ze ta ponowna zmiana hamulcow po 99r. przez Mitsu to cięcia w kosztach i nic innego:( Jak wiec zestaw polecacie do takiej konfiguracji? I co uwazacie na temat problemu który opisalem?
marcinzam - 01-03-2011, 12:17
Casshern napisał/a: |
To pytanie kieruje do was, ponieważ jak sie okazuje Galant ten posiada większe i najgrubsze standardowo montowane tarcze, ale jednotłoczkowe hamulce. Mowa oczywiście o przodzie.
Pytanie, czy takie rozwiązanie jest dobre ze strony producenta?
Zdaje sobie sprawę z tego, że Galanty Prelift miały spore problemy z gnącymi się tarczami, czy ten problem mógł być również wyeliminowany w większym bądź mniejszym stopniu w drugim Lifcie jak u mnie?
|
nie rowiązało to problemu, dalej są za małe i źle rozłorzona siła hamowania (za słabo hamuje tył) przez co odbija się to na przednich tarczach
a co do polecanych tarcz to Mountain ,TRW ,ATE , klocki trw, kashiyama
sampler - 01-03-2011, 13:15
ja mam hamulce po drugim lifcie i problemow jest ZERO. I nie jest prawda ze drugi lift to ciecie kosztow. Dano grubsza tarcze i zniknely problemy z wyginaniem sie
[ Dodano: 01-03-2011, 13:17 ]
z tego co slyszalem tarcze ATE to juz tylko wspomnienie dawnej jakosci.
Krejzi - 01-03-2011, 14:01
hmmm to z tego co widze są tarcze grubosci 24 i 26 .... a jakie w koncu kupic zeby sie szybko nie zwichrowały ? :/ ja mimo ze mam caly komplet TRW to kiszka, mysle jeszcze nad zmiana zaciskó ( i tak musze kupic jeden zacisk bo mam urwany odpowietrznik to moze odrazu wymienie sobie na zaciski z EA o ile beda pasowac ... co myslicie ? i ktore w koncu zaciski od waszych galów ? bo z tego co tu czytalem to jest roznica przed i po lifcie czy jakos tak
Jarcev - 06-03-2011, 13:24
a rozmiary tarcz są na tyle ?? moze gdzies jest napisane i ktos da mi namiar na której stronie 99 rok galant ,z przodu 276mm
robertdg - 06-03-2011, 13:38
Jarcev, tarcze tył są jedne do wszystkich modeli EA
marcinzam - 06-03-2011, 13:50
a montował ktoś tarcze o grubości 26 zamiast 24 w rozmiarze 276 ,jest to możliwe ?
Jarcev - 06-03-2011, 13:58
średnica: 262mm / grubość: 10mm / ilość otworów: 4 / średnica otworu centrującego: 90mm
wysokość: 60mm?? czyli takie?
dawidbori - 09-03-2011, 18:41
witam jaki zestaw do hamowania polecacie mam 97r jednotloczkowe zaciski szukam kompletu tarcze klocki przod tyl
m6riano - 09-03-2011, 21:19
Przeczytaj cały temat...;-)
Jarcev - 11-03-2011, 20:15
prawda to ze do wymiany tarcz( tył) potrzebne sa firmowe klucze mitsu??
robertdg - 11-03-2011, 20:18
Jarcev napisał/a: | prawda to ze do wymiany tarcz( tył) potrzebne sa firmowe klucze mitsu?? | Tak, metryczne 14-stki, normalnie przerąbana sprawa, nie można ich teraz kupić, jest deficyt, bo "big quake" było
Aha potrzebujesz jeszcze lewarek i klucz do kół, więc nie wiem, ale może być naprawde ciężko
Jarcev - 11-03-2011, 20:44
hyhy , to juz wiem czemu mój znajomy nie skonczył tych praktyk ta mitsu haha , ale widze humor kolegów sie trzyma na forum
[ Dodano: 12-03-2011, 11:52 ]
konwen napisał/a: | Hejka. Ostatnio wymieniłem klocki i tarcze tył. Klocki akebono a tarcze speedmax. sprawuje się zestaw dobrze. Czas jeszcze na przód ale to później.
pozdrawiam |
gdzie kupić takie tarcze na tył?? pytałem dzis w Ic ale mają tylko ABS?? chyba i brembo
|
|
|