Nasze Miśki - Jak wino...
Arturro-86 - 26-03-2012, 21:23
Dzisiaj palcem, jutro gwoździem
Nie no... bez takich - nie ma w tym nic dziwnego, że lecą na tą furę, prezentuje się nadal świetnie, pomimo tych 15 lat (jakbys zrobil jakąś sondę na ulicy to myślę, że na pewno ludzie nie daliby mu 15 lat ). No a jeszcze ta Avance'owa morda
Hugo - 26-03-2012, 21:58
Sam sobie to napisał żeby ruszyć jakiś temat
sveno - 26-03-2012, 23:56
Hugo napisał/a: | Sam sobie to napisał | rozgryzłeś mnie trzeba jeszcze zaznaczyć, że specjalnie jezdziłem pół dnia koło wielkich pieców w Hucie Sendzimira żeby go tak ładnie przykurzyć 2 dni po umyciu
m6riano - 27-03-2012, 02:22
tomek84 napisał/a: | Derpin napisał/a: | mogła numer zostawić |
ale to chyba sveno ostatnio mówił, że nie interesują go laski, co na auto lecą |
tym lepiej....mógłby skorzystać inny klubowicz z autem w takim kolorze...;-)
wojzi - 27-03-2012, 03:05
Ja obstawiam, że Magda napisała. Nikomu innemu Sławek by auta ruszyć nie dał.
sveno - 01-04-2012, 20:58
ledowania ciąg dalszy. Tym razem padło na oświetlenie wnętrza i bagażnika. Zakupiłem pasek led smd w silikonie, w każdą lampkę poszedł odcinek 5cm czyli 3 diody a do bagażnika dałem 5 takich modułów i rozmiesciłem je na całej półce. Efekt przerosł moje oczekiwania fotki będą jak posprzątan bagażnik bo obecnie wożę tam wszystko co mi się w akademiku nie mieści
sveno - 03-04-2012, 14:49
Zakupiłem olej: Elf Evolution 5W40
filtr: niestety Knechta nie mieli a zapewniali przez telefon, że jest, więc wziąłem Filtrona 575
płukanka K2
silikon wysokotemperaturowy K2, to do miski, planuję ją zrzucić, ale jeszcze zobaczymy.
Wymiana w czwartek o ile ktoś mi planów nie pokrzyżuje.
Aha te zakupy robiłem na os. Dywizjonu 303 blok 21 lokal 1 i szczerze chyba ostatni raz tam pojechałem, wpadkę z filtrem jeszcze mogę wybaczyć, ale tekst, że ten olej to czysty syntetyk a nie HC bo wszystkie HC to 10Wxx świadczy o ich profesjonalności
radek79 - 03-04-2012, 15:19
sveno napisał/a: | więc wziąłem Filtrona 575 |
nie polecam tego filtra u mnie wszystkie puszczały olej uszczelką dokręcanie też nie pomagało ,chyba mają za cienką gumę
sveno - 03-04-2012, 16:51
a ja go miałem przed obecnym Knechtem i nic z nim się nie działo
Tomek - 03-04-2012, 17:04
gdzieś w temacie o oleju, ktoś pisał, że ten filtr nie ma jakiegoś tam zaworka, zwrotnego czy what ever, i że coś tam w związku z tym
nie ważne
też miałem ten filtr + Valvo i klepały mi popychacze (dokładnie 1 sztuka sobie czasem klepnęła), po jakimś tam czasie
teraz mam Knechta + Valvo i nie klepią, pomimo tego, że do wymiany tuż tuż (znaczy jutro)
czy to ma jakiś związek, raczej nie, chyba przypadek
ale tak czy tak jutro wrzucam Valvo i Knechta
sveno - 03-04-2012, 18:21
tomek84, to było u mnie w temacie i pisał o tym Hugo
Tomek - 03-04-2012, 18:44
sveno napisał/a: | tomek84, to było u mnie w temacie i pisał o tym Hugo |
no, odgrzebałem, łatwo nie było i rzeczywiście Hugo pisał, że mu klepały popychacze, bo nie ma zaworka zwrotnego
u mnie było to samo, ciekawe jakie to ma znaczenie, a na ile to przypadek
ja mam OC 230 teraz i jest malina, wymieniany z 8 miesięcy temu, niecałe 7 tyś km, ale zima i jeżdżony tylko na krótkich odcinkach, więc jutro wymiana
Hugo - 03-04-2012, 18:56
tomek84 napisał/a: | ja mam OC 230 | Ja mam teraz chyba OC196, olej Valvoline Max Life 5W40, przebieg na nim ok. 15 000 km i silnik pracuje jak "pszczółka". Nowy filtr OC230 już kupiony czeka na półce, jeszcze olej do kupienia i wymiana, z tym, że chyba teraz zaleję Mobil 1 5W50, bo jest do kupienia na miejscu i nie chce mi sie takich zakupów już robić przez internet
radek79 - 03-04-2012, 20:36
sveno napisał/a: | a ja go miałem przed obecnym Knechtem i nic z nim się nie działo |
nie wiem może stare były bo ciekło mi w gdi i v6 albo może przez olej 0w30 bo taki zalewam dogala
sveno - 05-04-2012, 22:26
Koła letnie wyważone i założone na auto, fotek brak, bo aparatu brak
Tarcze 276mm przetoczone, tak jak zapewniał Psikus od którego je kupiłem były prawie proste więc tokarz zebrał praktycznie tylko rdzę po przetoczeniu grubość tarcz to 23.55mm i 23.35mm i żadnych rantów a świecą się jak nowe.
No i powalczyłem trochę z zaciskami i jarzmami. Czyściłem z rdzy, ale nie oczyściłem do końca bo zdarłem 2 druciane szczotki rotacyjne: jedną do wiertarki i jedną do fleksa jutro muszę jechać po nowe i skończyć robotę, potem podkład i wieczorem pójdą w czerwień, mam nadzieję, że brat nie kupił zbyt oczowieciejakiego lakieru
Z zaciskami czuję, że będzie przebój, w obydwu górne prowadnice były dość mocno zapieczone, macie jakiś patent jak przeczyścić i lekko przeszlifować otwory pod prowadnice?
Drugie pytanie to jak wypchnąć tłoczki z zacisku? W jednotłoczkowym nie ma problemu, bo można go delikatnie wybić przez otwór od przewodu, ale w dwutłoczkowym? Myślałem, żeby podpiąć ten zacisk pod przewód w samochodzie i wypchnąć pompując pedałem, ale może jest jakiś prostszy sposób?
|
|
|