To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - The Fart - Mała angielska historia motoryzacji by Swinks

Owczar - 13-06-2013, 00:08

Za czujnik temp sprężarki zabierz się dopiero jak się okaże, że z przekaźnika wychodzi 12V i dociera do czujnika 1 pinowego przy osłonie rozrządu :)

Powodzenia i daj znać co tam wyszło.

danino88 - 13-06-2013, 23:23

Cytat:
Nie kojarzę aby był jakiś czujnik monitorujący pracę sprężarki.

jest jeden, czujnik temperatury jak już jest za niska temp to odłącza ale jako tako czujnika sprężarki nie ma :)

Tomku , a masz klime nabitą? może nie ma ciśnienia, zewrzyj na chwilę wtyczkę która idzie do osuszacza ;)

swinks_UK - 14-06-2013, 14:34

Szczerze mowiac, nie mialem czasu wczoraj. "Bawilem" sie z dolotem i kilka ciekawych spostrzezen poczynilem. Sprawy sa bardziej skomplikowane niz by moglo sie wydawac. Teraz znowu klepie dniowki, wiec czasu nie ma.
Co do klimy, to i tak wstawie do serwisu klim by sprawdzili wszelkie nieszczelnosci. W koncu nie bylo serwisowane od lat.

kochajj - 14-06-2013, 15:26

Ale nabiłeś po wymianie silnika ? :D
swinks_UK - 14-06-2013, 15:40

kochajj napisał/a:
Ale nabiłeś po wymianie silnika ? :D

Niby tak. Takim badziewiem w puszce z manometrem.
Problem w tym, ze przy demontowaniu silnika uklad sie rozszczelnil. Teraz nie mam pewnosci czy skrecony poprawnie.

kochajj - 14-06-2013, 15:51

Wg mnie nie masz gazu :)
danino88 - 14-06-2013, 21:44

według mnie też :)
swinks_UK - 14-06-2013, 22:25

Zobaczymy. Na razie nie ma pośpiechu, bo i lata na Wyspach też nie było od 7 lat :mrgreen:

Za to ciekawszą zabawę mam z dolotem. "Prostuję" dolot do turbin i ciekawe rzeczy wychodzą jak bardzo czuły jest ecu na zmianę przepływu powietrza do turbin, chodzi o kalkulacje miedzy MAF'em a ecu.
We wtorek znowu się pobawię bo robi się ciekawie. :wink:

swinks_UK - 29-06-2013, 22:58

I nastała cisza!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

swinks_UK - 29-06-2013, 22:59

kochajj napisał/a:
Wg mnie nie masz gazu :)

Trafiony zatopiony.

Jest wyciek w okolicy kompresora.

Maretzky85 - 30-06-2013, 09:18

swinks_UK, cisza przed burzą ? :P
Wszyc - 30-06-2013, 10:58

Maretzky85 napisał/a:
swinks_UK, cisza przed burzą ?


Burzą świszczących popychaczy :P

swinks_UK - 30-06-2013, 18:14

Wszyc napisał/a:

Burzą świszczących popychaczy :P

Opracja przebiegła pomyślnie.

A oto stan silnika po zdjęciu pokryw rozrządu:


Wszyc - 30-06-2013, 18:52

swinks_UK napisał/a:
A oto stan silnika po zdjęciu pokryw rozrządu:


Tia :P pewnie go myjką ciśnieniową wyczyściłeś a potem świeżym olejem polałeś dla niepoznaki :P

swinks_UK - 06-07-2013, 16:28

Pozbylem sie jednych problemów to znalazły sie inne :doubt:
Przepustnica tak rozjechana że masakra. Prowizorycznie tps i ips ustawione, ale do ideału odrobinę brakuje. Krokowiec nie komunikuje się z ecu :shock:

Dzisiaj wleciały wtryskiwacze 560cc. Skalowanie koszmar. Wciąż 11afr na falujacych wolnych obrotach. Ból głowy.

No nic, w najgorszym razie wróci sie do stockowych. :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group