To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R

rosomak1983 - 23-09-2011, 01:23

swietnie sie cyborg kleji na torze Kleju hehe.
Ty to kleju wiesz jak auto przyklejic do toru :lol: :lol: :lol:

PS ta Twoja kolezanka jakas zwiotczała :P :P :P sniadania nie jadła.

jacek11 - 24-09-2011, 20:55

rosomak1983 napisał/a:
sniadania nie jadła.

na całe szczęście :mrgreen:

Kleju - 15-10-2011, 21:58

Mały weekendowy UP :)

W planach na zimowy sezon, na tapecie układ paliwowy i układ ssący.
Kombinuję jak połączyć listę z oryginalnym przewodem paliwowym... Może jakiś adapter dorobię, muszę na spokojnie pomyśleć.... W najgorszym wypadku utnę seryjną końcówkę, podjadę do firmy gdzie zakuwają hydrauliczne węże i połączę z tym adapterem od listwy.



Będę też wykręcał kolektor ssący, bo pójdzie do malowania i chyba też do polerowania kanałów. Prawdopodobnie wyleci też seryjna przepustnica (60mm), na rzecz większej (70mm) aftermarketowej. Ale to się jeszcze zobaczy, jak wszystko będzie na stole wykręcone :) Czy dużo będzie trzeba powiększać wlot ssącego.


A dzisiaj zabrałem się także za polerkę rozpórki z tyłu:
przed:


po:



Efekt nie powala, bo ręcznie zrobione (papier wodny + pasta polerska), więc w przyszłości będzie trzeba ją potraktować mechanicznie filcem.

I jakiś czas temu, małe podsumowanie sezonu 2011 :wink:


robertdg - 15-10-2011, 22:21

Kleju napisał/a:
Kombinuję jak połączyć listę z oryginalnym przewodem paliwowym... Może jakiś adapter dorobię, muszę na spokojnie pomyśleć.... W najgorszym wypadku utnę seryjną końcówkę, podjadę do firmy gdzie zakuwają hydrauliczne węże i połączę z tym adapterem od listwy.
Ja bym odrazu pojechał do firmny zajmującej się zakuwaniem węży, pokazał ori przewód, pokazał listwe i wytłumaczył jak to ma być połaczone, potem płacisz i za 10 min odbierasz to czego potrzebowałeś, bez niszczenia ori przewodu :P
deejay - 15-10-2011, 22:29

Kleju napisał/a:
I jakiś czas temu, małe podsumowanie sezonu 2011
http://www.youtube.com/watch?v=lKuUSXg3t44


Miło popatrzeć :wink:

Kleju - 15-10-2011, 23:41

Miło to słyszeć ;)
idas - 16-10-2011, 05:20

kleju napisał/a:
I jakiś czas temu, małe podsumowanie sezonu 2011 :wink:

MEGA!!!!

mkm - 16-10-2011, 14:05

Zacna produkcja, zacna.
Nie mogę się doczekać kolejnego sezonu :wink:

LEWY - 16-10-2011, 14:06

Podziwiam colt naprawdę kozacki,
ale na niektórych zdjęciach ginie i w ogóle nie robi żadnego wrażenia, ale może to przez te długonogie damy, zwłaszcza że zasłaniają prawie całe auto.

Chylę czoła za poświęcenie i efekt końcowy
Pozdrawiam

FTOrek - 16-10-2011, 18:11

Super auto i super nogi.To żywioł i to żywioł.
Kleju - 17-10-2011, 14:25

Dzięki, dzięki wielkie :) Fajnie, że się podoba :)

Czas kompletowania gratów, uważam za rozpoczęty :D

Na pierwszy ogień poszedł zakup chłodnicy wspomagania, seryjna z evo. Seryjna chłodnica (czyt: kawałek rurki w kształcie litery "U") z colta nie spisywała się na torze. To znaczy płyn jakby "puchnął" i wywalało go ze zbiorniczka. Tym bardziej dziwne że go nie ubywało... Więc na zimę idzie do wymiany i montuje chłodnice.


harpagan - 17-10-2011, 14:33

Kleju napisał/a:
Na pierwszy ogień poszedł zakup chłodnicy wspomagania, seryjna z evo. Seryjna chłodnica (czyt: kawałek rurki w kształcie litery "U") z colta nie spisywała się na torze. To znaczy płyn jakby "puchnął" i wywalało go ze zbiorniczka. Tym bardziej dziwne że go nie ubywało... Więc na zimę idzie do wymiany i montuje chłodnice.

Dobry ruch :)
Jak sąsiad w fiescie RS walczył z gotującym się płynem to się śmiałem, że chciał forda to ma ... a tu i mitsu cierpi na tą przypadłość

Kleju - 17-10-2011, 14:52

harpagan napisał/a:
Kleju napisał/a:
Na pierwszy ogień poszedł zakup chłodnicy wspomagania, seryjna z evo. Seryjna chłodnica (czyt: kawałek rurki w kształcie litery "U") z colta nie spisywała się na torze. To znaczy płyn jakby "puchnął" i wywalało go ze zbiorniczka. Tym bardziej dziwne że go nie ubywało... Więc na zimę idzie do wymiany i montuje chłodnice.

Dobry ruch :)
Jak sąsiad w fiescie RS walczył z gotującym się płynem to się śmiałem, że chciał forda to ma ... a tu i mitsu cierpi na tą przypadłość


Kumpel ma subaru wrx I-gen i to samo. Też na torze mu wywala płyn.
W mitsu dopiero od evo IV montowali taką chłodnice.

harpagan - 17-10-2011, 15:02

Kleju napisał/a:
W mitsu dopiero od evo IV montowali taką chłodnice.

Płyn jest doprowadzany gumowymi wężami czy jakaś rzeźba ?

Kleju - 17-10-2011, 15:10

Cytat:
Płyn jest doprowadzany gumowymi wężami czy jakaś rzeźba ?


Gumowymi, nawet na chłodnicy są takiej samej średnicy króćce jak w colcie.
Ciekawe czy jest jakiś lepszy płyn od wspomagania? :biggrin:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group