Nasze Miśki - Jeden z ostatnich diesli na forum i towarzysząca mu colcinka
Owczar - 07-08-2012, 13:52
A geometrię robiłeś?
Andrew - 07-08-2012, 13:56
Zbieżność sprawdzona niby ok. Pojechałem wczoraj na przegląd, bo się kończył, a tak nie mam czasu na szukanie na razie jakiegoś dobrego warsztatu od geometrii. Auto w ciągłej eksploatacji ostatnio nie stygnie
Owczar - 07-08-2012, 13:58
Z tej karty na przeglądzie wynika że masz 6m znoszenia na 1km czyli chyba nie jest dobrze. Ale nie wiem jak oni to mierzyli.
Andrew - 07-08-2012, 14:00
Heh, nie znam się na tym w ogóle. Będzie chwila czasu, to gdzieś skoczę na geometrię tyłu...
Tomek - 07-08-2012, 14:29
co do pływania, to winna jest zbieżność, albo padnięte amory,
przejazd przez ścieżkę nic nie mówi, bo powie Ci że masz te 6 m /1 km, co nic nie znaczy, bo mogą być 2 koła na zewnątrza, albo do środka ustawione, ale symetrycznie, i wtedy nie będzie pływać
trzeba założyć na koła maszynę i wtedy widać wszystko
Owczar - 07-08-2012, 14:32
tomek84 napisał/a: | przejazd przez ścieżkę nic nie mówi, bo powie Ci że masz te 6 m /1 km |
Nie mówi co, ale mówi, że jest na pewno źle
Andrew - 09-08-2012, 22:48
Colt wrócił po spawaniu tłumika. Zostały wymienione gumy stabilizatora, osłona maglownicy oraz uszczelniacz aparatu zapłonowego. Poza tym dzięki uprzejmości kolegi areksz121 na masce pojawił się znaczek mitsu, który przyszedł aż z Holandii (na zlocie się policzymy ). Nie miałem czasu i taśmy specjalnej do przyklejenia, a przy okazji mechanik przykleił
No i teraz muszę założyć do Colta licznik z obrotką tylko go trzeba znaleźć jeszcze... W sumie czekam na jednego z kolegów z forum
Andrew - 18-09-2012, 10:29
Po niedzieli zabieram się za tylną zawieszkę w galu, bo zaczyna latać na boki pod ciężarem coraz bardziej
mkm - 21-09-2012, 02:33
ANDREW napisał/a: | zaczyna latać na boki pod ciężarem coraz bardziej |
Taaaa....
Andrew - 21-09-2012, 22:20
mkm napisał/a: | Taaaa.... |
Dobre
Maciek kiedy lecisz na Hrubieszów
mkm - 22-09-2012, 10:51
Może przełom października, listopada, ale nie wiem czy mi się uda urlop wygospodarować
Andrew - 11-10-2012, 08:46
Wczoraj byłem u mechanika na sprawdzeniu zawieszki w galu i jest parę rzeczy do wymiany: łączniki stabilizatora przód, końcówka drążka kierowniczego lewego, gumy drążka stabilizacyjnego tył oraz tuleje wewnętrzne i zewnętrzne wahacza dolnego z tyłu, czyli przyczyna "pływania" tyłu znalazła się.
Gdzie te rzeczy najlepiej zamówić? I czy oprócz tych tulei trzeba coś dodatkowo zamawiać?
Andrew - 11-10-2012, 13:19
Więc tak dzwoniłem do Japaneze i do Allparts i twierdzą, że tuleja wewnętrzna wahacza dolnego poprzecznego tylnego jest niedostępna i trzeba kupować cały wahacz... Miał ktoś z tym coś do czynienia?
fj_mike - 11-10-2012, 15:32
ANDREW napisał/a: | Więc tak dzwoniłem do Japaneze i do Allparts i twierdzą, że tuleja wewnętrzna wahacza dolnego poprzecznego tylnego jest niedostępna i trzeba kupować cały wahacz... Miał ktoś z tym coś do czynienia? |
Nic nowego
Idź na łatwiznę, wpakuj tuleję z Olkusza (poli).
robertdg - 11-10-2012, 18:40
www.e-pajero.pl
Febest, w razie czego zapytaj o szczegóły marcinzam
|
|
|