To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jeden z ostatnich diesli na forum i towarzysząca mu colcinka

Owczar - 07-08-2012, 13:52

A geometrię robiłeś?
Andrew - 07-08-2012, 13:56

Zbieżność sprawdzona niby ok. Pojechałem wczoraj na przegląd, bo się kończył, a tak nie mam czasu na szukanie na razie jakiegoś dobrego warsztatu od geometrii. Auto w ciągłej eksploatacji ostatnio nie stygnie :wink:
Owczar - 07-08-2012, 13:58

Z tej karty na przeglądzie wynika że masz 6m znoszenia na 1km czyli chyba nie jest dobrze. Ale nie wiem jak oni to mierzyli.
Andrew - 07-08-2012, 14:00

Heh, nie znam się na tym w ogóle. Będzie chwila czasu, to gdzieś skoczę na geometrię tyłu...
Tomek - 07-08-2012, 14:29

co do pływania, to winna jest zbieżność, albo padnięte amory,
przejazd przez ścieżkę nic nie mówi, bo powie Ci że masz te 6 m /1 km, co nic nie znaczy, bo mogą być 2 koła na zewnątrza, albo do środka ustawione, ale symetrycznie, i wtedy nie będzie pływać
trzeba założyć na koła maszynę i wtedy widać wszystko

Owczar - 07-08-2012, 14:32

tomek84 napisał/a:
przejazd przez ścieżkę nic nie mówi, bo powie Ci że masz te 6 m /1 km


Nie mówi co, ale mówi, że jest na pewno źle :)

Andrew - 09-08-2012, 22:48

Colt wrócił po spawaniu tłumika. Zostały wymienione gumy stabilizatora, osłona maglownicy oraz uszczelniacz aparatu zapłonowego. Poza tym dzięki uprzejmości kolegi areksz121 na masce pojawił się znaczek mitsu, który przyszedł aż z Holandii (na zlocie się policzymy :wink: ). Nie miałem czasu i taśmy specjalnej do przyklejenia, a przy okazji mechanik przykleił :D

No i teraz muszę założyć do Colta licznik z obrotką :) tylko go trzeba znaleźć jeszcze... W sumie czekam na jednego z kolegów z forum :twisted:

Andrew - 18-09-2012, 10:29

Po niedzieli zabieram się za tylną zawieszkę w galu, bo zaczyna latać na boki pod ciężarem coraz bardziej :roll:
mkm - 21-09-2012, 02:33

ANDREW napisał/a:
zaczyna latać na boki pod ciężarem coraz bardziej :roll:

Taaaa.... :mrgreen:

Andrew - 21-09-2012, 22:20

mkm napisał/a:
Taaaa.... :mrgreen:


Dobre :wink:
Maciek kiedy lecisz na Hrubieszów :?:

mkm - 22-09-2012, 10:51

Może przełom października, listopada, ale nie wiem czy mi się uda urlop wygospodarować :evil:
Andrew - 11-10-2012, 08:46

Wczoraj byłem u mechanika na sprawdzeniu zawieszki w galu i jest parę rzeczy do wymiany: łączniki stabilizatora przód, końcówka drążka kierowniczego lewego, gumy drążka stabilizacyjnego tył oraz tuleje wewnętrzne i zewnętrzne wahacza dolnego z tyłu, czyli przyczyna "pływania" tyłu znalazła się.

Gdzie te rzeczy najlepiej zamówić? I czy oprócz tych tulei trzeba coś dodatkowo zamawiać?

Andrew - 11-10-2012, 13:19

Więc tak dzwoniłem do Japaneze i do Allparts i twierdzą, że tuleja wewnętrzna wahacza dolnego poprzecznego tylnego jest niedostępna i trzeba kupować cały wahacz... Miał ktoś z tym coś do czynienia?
fj_mike - 11-10-2012, 15:32

ANDREW napisał/a:
Więc tak dzwoniłem do Japaneze i do Allparts i twierdzą, że tuleja wewnętrzna wahacza dolnego poprzecznego tylnego jest niedostępna i trzeba kupować cały wahacz... Miał ktoś z tym coś do czynienia?

Nic nowego :wink:
Idź na łatwiznę, wpakuj tuleję z Olkusza (poli).

robertdg - 11-10-2012, 18:40

www.e-pajero.pl

Febest, w razie czego zapytaj o szczegóły marcinzam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group