To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jak wino...

sveno - 11-04-2012, 08:29

tomek84 napisał/a:
Winter Edition było wprowadzone do sprzedaży w 11.1998 TCL i podgrzewanymi fotelami:)
mój wyjechał z fabryki 4 lipca 1997 więc chyba odpada. Dalej wolę określać tą wersję jako GLS a nie "fałsześćmyślnikdwadzieściacztery" :)
robertdg - 11-04-2012, 08:33

sveno napisał/a:
to co dzwoniłem do Ciebie to walczyłem z lewą stroną, młotek 0.5kg , kilka uderzeń i zeskoczyła, z prawej strony tarcza spadła sama po odkręceniu jarzma :shock: nowe też weszły luźno, zero wcisku, tak powinno być?
To już zależy jak bardzo tarcza i piasta na płaszczyzny styku była okorodowana i jak bardzo ją wyczyściłeś, nowe tracze wchodzą z lekkim oporem, chociaż też nie zawsze, bywają przypadki, że wchodzą bezboleśnie, albo wcale nie chcą wejść, u mnie są delikatnie osadzone na płaszczyźnie równoległej i czuć, że na nią wchodzą :-)

Ma się rozumieć, że powierzchnie styku wypucowałeś do białego metalu i zakonserwowałeś :?:

sveno - 11-04-2012, 09:32

robertdg napisał/a:
Ma się rozumieć, że powierzchnie styku wypucowałeś do białego metalu i zakonserwowałeś :?:
wszystko wyczyściłem jak się dało, tarcze były jak nowe, piasty trochę gorsze (chodzi o powierzchnie równoległą do osi, bo czoła były czyste), niestety nie zakonserwowałem, ktoś mi zużył smar miedziowy a nie miałem czasu ganiać 20km po nowy :( tym bardziej, że nie miałem czym. Niestety malowanie nie poszło najlepiej i będę to poprawiał prawdopodobnie w weekend majowy, wtedy też chciałbym zrobić tył, tzn regeneracja zacisków, nowe klocki i malowanie. Może pokuszę się też o wywalenie tego nieszczęsnego zaworu proporcjonalnego z układu, zobaczymy.
fj_mike - 11-04-2012, 11:42

sveno, dobrze wyglądają zaciski ;)
Malowałeś podkładem?

sveno napisał/a:
przy następnej wymianie też podziękuję Knetchowi, chyba że znajdę jakiś dłuższy niż OC230

W Focie filtra MANN jest za 25zł. Po co szukać dalej innych wynalazków?

sveno - 11-04-2012, 11:52

fj_mike napisał/a:
Malowałeś podkładem?
z tym malowaniem to dłuzsza i nieprzyjemna historia, ale podkład był, potem baza i na koniec klar :) nie podoba mi się kolor, na zdjęciach jest lekko różowy, w rzeczywistości ostro czerwony, a miał być wiśniowy :? ogólnie nie pasuje do nadwozia i chyba przemaluję na srebrny i ewentualnie wprysnę czerwony napis Brembo :) coś takiego:


tylko odwróce kolory :)

Zastanawia mnie konstrukcja samych hamulców, czy nie lepiej byłoby dać tłoczki po obydwu stronach tarczy i zacisk bezpośrednio mocowany do zwrotnicy, zamiast bawić się w jarzma, prowadnice itp.??

fj_mike - 11-04-2012, 11:57

sveno napisał/a:
na zdjęciach jest lekko różowy, w rzeczywistości ostro czerwony,

To zależy od monitora. U mnie są ostro czerwone ;)

Juiceman - 11-04-2012, 12:11

U mnie to samo, świetnie wyglądają :wink:
robertdg - 11-04-2012, 18:36

sveno napisał/a:
Może pokuszę się też o wywalenie tego nieszczęsnego zaworu proporcjonalnego z układu, zobaczymy.
Powodzenia, będe trzymał za Ciebie kciuki, a może już za wczasu zacząć się modlić :?: :P
sveno - 12-04-2012, 09:27

robertdg, o ile się zdecyduje na wywalenie go to najpierw upewnie się, że będzie się dało go zamontować ponownie. Też się boje tego jak będzie się zachowywało auto szczególnie przy hamowaniu w zakrętach (wiem, że nie powinno się tego robić, ale czasem sytuacja zmusi) a może wystarczy kompletna regeneracja tylnych zacisków? Zobaczymy.
Tomek - 12-04-2012, 14:44

sveno napisał/a:
przy następnej wymianie też podziękuję Knetchowi, chyba że znajdę jakiś dłuższy niż OC230, bo znowu poćwiczyłem łacinę próbując odkręcić tego krótkiego dziada.


niektórzy stosują OC 196, jest 20 mm dłuższy
z tego co podaje katalog to OC196 ma takie same wymiary jak Filtron
na następny raz zaopatrzę się w 2 sztuki OC 230

robertdg - 12-04-2012, 14:56

sveno, Ja tak w kontekscie podejścia do demontażu :P
Tomii - 14-04-2012, 11:50

sveno napisał/a:
a może wystarczy kompletna regeneracja tylnych zacisków? Zobaczymy.


sveno też w najbliższym czasie będę robił regenerację tylnych zacisków, toczenie tarcz, szlif klocków, docieranie i potem na rolki to dam znać czy coś się poprawiło.

sveno - 15-04-2012, 21:51

Tomii, czekam na rezultaty, orientowałeś się już ile zestaw naprawczy na tył kosztuje?
Z aktualności: Damian był dzisiaj u mnie swoim białym VR-em :) wspaniała maszyna, szkoda że robi za ciężarówkę :) zrobiliśmy małą zamianę: mój zderzak od prelifta poszedł do niego do VRa a jego fotel trafił do mojego :) jest brudny i ma delikatna rysę ale jest o niebo lepszy niż mój kierowcy. Plan zakłada podmiankę poszycia, a stara pójdzie na obszycie podłokietnika, ręcznego i mieszka od lewarka zmiany biegów.
Danino88 dzięki za udany deal :) z zaproszenia też pewnie skorzystam :)

Tomek - 16-04-2012, 11:03

sveno napisał/a:
Damian był dzisiaj u mnie swoim białym VR-em


i nie mogłeś dać znać ??
podjechałbym na spota, prawie cały dzień w domu byłem

fj_mike - 16-04-2012, 12:28

Chciał VRa sam oglądać :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group