To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Sportowa Elegancja

Maretzky85 - 22-09-2012, 17:47

Mam rozwalone mapy ecu jakby co. Są modowalne, wystarczy wpisać ile paliwa ma byc :D
Zapłonu też :> 2,5V6 też :P

Tomek - 22-09-2012, 18:08

Maretzky85, ale czy po lifcie też??
danino88 - 22-09-2012, 18:40

Cytat:
dajesz argumenty?


może fakty? ile osób próbowało coś zrobić? jakie były rezultaty i ile zł wydane ? :)
Najlepsze rozwiązanie to vr4, jednak marudzi się na to, na spalanie, na koszty, ale chcąc większą moc auto automatycznie musi więcej palić i kosztować. Proste

Maretzky85 - 22-09-2012, 18:44

tomek84, tak.
deejay - 22-09-2012, 20:54

Maretzky85 napisał/a:
Mam rozwalone mapy ecu jakby co. Są modowalne, wystarczy wpisać ile paliwa ma byc
Zapłonu też :> 2,5V6 też


Marek jadę juz dziś do ciebie :twisted: :P

deejay - 22-09-2012, 20:55

sveno napisał/a:
można zmusić przepływomierz żeby oszukiwał ECU co do ilości podawanego powietrza


Dokładnie :wink:

Owczar - 22-09-2012, 21:41

No ok, mając ecumastera, nawet DETII można zrobić to samo. ECU dobiera bogatszą mapę, ale po co? Kiedy mamy efektywny AFR. Jedyny sens ma to wtedy gdy damy silnikowi więcej powietrza... o tyle, że nie jest w stanie sam skorygować, a w pętli otwartej robi się ubogo.

Maretzky85, to kiedy kolejne podejście do flashu mojego ECU? Udało się tym kabelkiem z przejściówką zassać mapę po drugim lifcie?

Maretzky85 - 23-09-2012, 06:27

Owczar, muszę dorwać pinologię tych kompów najpierw...
deejay, jak nie masz nic zmodyfikowanego, to nie ma sensu na razie :P

Torp12 - 27-09-2012, 22:39

deejay napisał/a:
Torp12 jak tam zabawa z przepływką ? :wink:


Narazie przepływki nie ruszałem bo sie urlopowałem:)

A czy ruszac bede to wlasnie nie wiem, bo planuje go wystroić wlasnie.

Tylko wlaśnie nie wiem czy stroić go przez Ecumastera, czy flashowac ECU u Marka. Owczar jak sądzisz?

Owczar - 27-09-2012, 22:52

Ja bym dopieścił mapy na ecumasterze, bo możesz zmieniać dane online, a potem zmiana mapy według mapy z ecumastera za pomocą flasha ecu.
Torp12 - 27-09-2012, 23:11

Owczar napisał/a:
Ja bym dopieścił mapy na ecumasterze, bo możesz zmieniać dane online, a potem zmiana mapy według mapy z ecumastera za pomocą flasha ecu.


No ale za pomoca ecumastera nie zmienie ustawiec zaplonu, wiec chyba mapa i tak bedzie inna na flashu?

Owczar - 27-09-2012, 23:23

Zmienisz. Możesz przyspieszyć i opóźnić. W tym wypadku raczej tylko przyspieszanie ma sens. Wiesz na ile Marek ma rozpracowany rom z tego liftu? Strojenie poprzez flashowanie to mozolna praca.Trzeba tło pomyśleć jak potem przenieść ustawienia do romu. Ciekaw jestem jak wygląda teraz u Ciebie afr w pętli otwartej.
Torp12 - 28-09-2012, 17:52

Owczar napisał/a:
Zmienisz. Możesz przyspieszyć i opóźnić. W tym wypadku raczej tylko przyspieszanie ma sens. Wiesz na ile Marek ma rozpracowany rom z tego liftu? Strojenie poprzez flashowanie to mozolna praca.Trzeba tło pomyśleć jak potem przenieść ustawienia do romu. Ciekaw jestem jak wygląda teraz u Ciebie afr w pętli otwartej.


Nie wiem na ile Marek to rozpracowal.

Wpadnij na zlota 12 z laptopem to sobie zobaczysz ten afr:)

Owczar - 28-09-2012, 23:14

Bez sondy szerokopasmowej nie zobaczę AFR :)

Chętnie bym wpadł, ale ostatnio dzień w dzień wracam do domu przed 24 :/

Maretzky85 - 29-09-2012, 06:43

Jak zgram rom, to chwila nieuwagi i mam dostęp do map paliwa i zapłonu.
Owczar, na ecumasterze nie przespieszysz zapłonu.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group