Nasze Miśki - Sportowa Elegancja
Maretzky85 - 22-09-2012, 17:47
Mam rozwalone mapy ecu jakby co. Są modowalne, wystarczy wpisać ile paliwa ma byc
Zapłonu też :> 2,5V6 też
Tomek - 22-09-2012, 18:08
Maretzky85, ale czy po lifcie też??
danino88 - 22-09-2012, 18:40
może fakty? ile osób próbowało coś zrobić? jakie były rezultaty i ile zł wydane ?
Najlepsze rozwiązanie to vr4, jednak marudzi się na to, na spalanie, na koszty, ale chcąc większą moc auto automatycznie musi więcej palić i kosztować. Proste
Maretzky85 - 22-09-2012, 18:44
tomek84, tak.
deejay - 22-09-2012, 20:54
| Maretzky85 napisał/a: | Mam rozwalone mapy ecu jakby co. Są modowalne, wystarczy wpisać ile paliwa ma byc
Zapłonu też :> 2,5V6 też |
Marek jadę juz dziś do ciebie
deejay - 22-09-2012, 20:55
| sveno napisał/a: | | można zmusić przepływomierz żeby oszukiwał ECU co do ilości podawanego powietrza |
Dokładnie
Owczar - 22-09-2012, 21:41
No ok, mając ecumastera, nawet DETII można zrobić to samo. ECU dobiera bogatszą mapę, ale po co? Kiedy mamy efektywny AFR. Jedyny sens ma to wtedy gdy damy silnikowi więcej powietrza... o tyle, że nie jest w stanie sam skorygować, a w pętli otwartej robi się ubogo.
Maretzky85, to kiedy kolejne podejście do flashu mojego ECU? Udało się tym kabelkiem z przejściówką zassać mapę po drugim lifcie?
Maretzky85 - 23-09-2012, 06:27
Owczar, muszę dorwać pinologię tych kompów najpierw...
deejay, jak nie masz nic zmodyfikowanego, to nie ma sensu na razie
Torp12 - 27-09-2012, 22:39
| deejay napisał/a: | Torp12 jak tam zabawa z przepływką ? |
Narazie przepływki nie ruszałem bo sie urlopowałem:)
A czy ruszac bede to wlasnie nie wiem, bo planuje go wystroić wlasnie.
Tylko wlaśnie nie wiem czy stroić go przez Ecumastera, czy flashowac ECU u Marka. Owczar jak sądzisz?
Owczar - 27-09-2012, 22:52
Ja bym dopieścił mapy na ecumasterze, bo możesz zmieniać dane online, a potem zmiana mapy według mapy z ecumastera za pomocą flasha ecu.
Torp12 - 27-09-2012, 23:11
| Owczar napisał/a: | | Ja bym dopieścił mapy na ecumasterze, bo możesz zmieniać dane online, a potem zmiana mapy według mapy z ecumastera za pomocą flasha ecu. |
No ale za pomoca ecumastera nie zmienie ustawiec zaplonu, wiec chyba mapa i tak bedzie inna na flashu?
Owczar - 27-09-2012, 23:23
Zmienisz. Możesz przyspieszyć i opóźnić. W tym wypadku raczej tylko przyspieszanie ma sens. Wiesz na ile Marek ma rozpracowany rom z tego liftu? Strojenie poprzez flashowanie to mozolna praca.Trzeba tło pomyśleć jak potem przenieść ustawienia do romu. Ciekaw jestem jak wygląda teraz u Ciebie afr w pętli otwartej.
Torp12 - 28-09-2012, 17:52
| Owczar napisał/a: | | Zmienisz. Możesz przyspieszyć i opóźnić. W tym wypadku raczej tylko przyspieszanie ma sens. Wiesz na ile Marek ma rozpracowany rom z tego liftu? Strojenie poprzez flashowanie to mozolna praca.Trzeba tło pomyśleć jak potem przenieść ustawienia do romu. Ciekaw jestem jak wygląda teraz u Ciebie afr w pętli otwartej. |
Nie wiem na ile Marek to rozpracowal.
Wpadnij na zlota 12 z laptopem to sobie zobaczysz ten afr:)
Owczar - 28-09-2012, 23:14
Bez sondy szerokopasmowej nie zobaczę AFR
Chętnie bym wpadł, ale ostatnio dzień w dzień wracam do domu przed 24 :/
Maretzky85 - 29-09-2012, 06:43
Jak zgram rom, to chwila nieuwagi i mam dostęp do map paliwa i zapłonu.
Owczar, na ecumasterze nie przespieszysz zapłonu.
|
|
|