To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - custom COLT by pawela

mkm - 11-02-2010, 22:02

pawela napisał/a:

nie chcę wywalać na razie, a poeksperymentować z inną, np z 4G63
pomyślimy ;)

Czyli z gti 4G93 :mrgreen:
Sprawdzcie mnie, ale wychodzi, ze to ten sam przeplywomierz.

pawela - 11-02-2010, 22:15

mkm, 4G63 czyli 2.0 ;)

ale możesz mieć rację i 1.6 i 1.8 mogą mieć tę samą przepływkę

mkm - 11-02-2010, 22:34

pawela napisał/a:
mkm, 4G63 czyli 2.0 ;)

O tym wlasnie pisze.
Trzeba kogos zeby sprawdzil numerki na aucie.
Po wklepaniu numeru przeplywki w google wychodzi wlasnie 2.0 4G63 (miedzy innymi).

Kleju - 11-02-2010, 22:37

Wywalić i dać mapsensor 8)
Wtedy w końcu będziesz mógł dać parówe :D

macieekg - 11-02-2010, 22:38

Będzie modzone, i fajnie przynajmniej próbujesz a nie ciągle stara gadka,
że z 4G92 nic się nie da zrobić :D

mkm - 11-02-2010, 22:40

macieekg napisał/a:
że z 4G92 nic się nie da zrobić :D

da sie... przerobic na 4G93 :mrgreen:

rafq - 12-02-2010, 16:28

pawela napisał/a:
Cytat:
Kolektor pasuje bez problemow ?

tak


A wtyczki ?


pawela napisał/a:

fotele już zaklepane, ale kasy brak na sfinalizowanie ;)



tja, ciężko ruszyć :butthead: z domu i je sobie odkopać spod sterty gratów żeby przymierzyć na aucie :P

mkm napisał/a:
macieekg napisał/a:
że z 4G92 nic się nie da zrobić :D

da sie... przerobic na 4G93 :mrgreen:


+ AWD :D

pawela - 12-02-2010, 17:52

rafq napisał/a:
A wtyczki ?

od krokowca i TPSa? Pasowały. Kolektor i przepustnica już siedzą ;) Reakcja na gaz znaaaacznie lepsza, testy drogowe jak będzie sucho.
Minus - minimalne falowanie obrotów +-100, ogarnę

rafq napisał/a:
ja, ciężko ruszyć :butthead: z domu i je sobie odkopać spod sterty gratów żeby przymierzyć na aucie :P


tja, za zimno na razie :P
rafq napisał/a:
+ AWD :D

marzenie :oops:

pawela - 15-02-2010, 19:01

nie darowałem, byłem na hamowni. Wynik bardzo pozytywnie mnie zaskoczył



122KM/6247rpm
i aż 149Nm/5183rpm ale od 2000 oscyluje wokół 140Nm

wykres dedykuję to wszystkim, którzy twierdzili, że tego silnika się modzić nie da :D

Kleju - 15-02-2010, 20:11

Obciążeniówka czy dynomet?

Wynik jak najbardziej zadowalający :D

rosomak1983 - 15-02-2010, 20:15

pawela, gratuluje wyniku!!! Sam ostatnio nim jezdziem i jak juz pisałem nieżle to zapitala !!!!! :D :D :D :twisted: :twisted: :twisted:
Anonymous - 15-02-2010, 20:37

to zdaje się wyniki podobne do tego czym Czarnuch zaskoczył jego colt

a co do tego i całej reszty, bo pierwszy raz wypowiadam się w Twoim wątku ... rewelacja :) =D> =D> =D> =D> =D>

Rafal_Szczecin - 15-02-2010, 20:42

a mierzyles go przed modami ?
rafq - 15-02-2010, 20:44

Cieszy, ale nie wiemy ile dał wydech i ile miał wcześniej.
Obroty ogarnięte ?

EDIT: Rafał wyprzedziłeś mnie o chwilę :)

pawela - 15-02-2010, 21:23

Kleju napisał/a:
Obciążeniówka czy dynomet?

Vtech więc inercyjna
Kleju napisał/a:
Wynik jak najbardziej zadowalający :D

prawda? :D zwłaszcza, że hamownia bez nawiewu
rosomak1983 napisał/a:
pawela, gratuluje wyniku!!! Sam ostatnio nim jezdziem i jak juz pisałem nieżle to zapitala !!!!!

będzie jeszcze lepiej, czas na lekki zamach ;)
Alexander napisał/a:
o do tego i całej reszty, bo pierwszy raz wypowiadam się w Twoim wątku ... rewelacja

podziękował
rafq napisał/a:
Cieszy, ale nie wiemy ile dał wydech i ile miał wcześniej.
Rafal_Szczecin napisał/a:
a mierzyles go przed modami ?

nie - szczerze bałem się rozczarowania
rafq napisał/a:
Cieszy, ale nie wiemy ile dał wydech i ile miał wcześniej.

grunt ile ma teraz :)
rafq napisał/a:
Obroty ogarnięte ?

nie



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group