Nasze Miśki - The Fart - Mała angielska historia motoryzacji by Swinks
swinks_UK - 09-12-2013, 19:28
londolut napisał/a: | Nie przyklejaj tych płomieni na Landrynie!! |
Żebyś wiedział!
swinks_UK - 09-12-2013, 19:30
sveno napisał/a: | i już? Cały rozebrany? Nic z niego nie zostało poza płomieniami i tabliczką znamionową?
Lampy przednie też sprzedałeś? |
I już... cichutko zszedł z tego padołu...
Płomienie mają swoją historię
Tabliczkę nosze sobie w portfelu.
Lampy się sprzedały natychmiastowo. Zresztą maska też.
swinks_UK - 09-12-2013, 19:33
Owczar napisał/a: | Szkoda, bo tyle pracy w niego włożyłeś...
Ale rozumiem, że na tapecie jest już jakiś następca, stąd taka decyzja? |
Szkoda, pewnie gdybym trzymał w stocku to za kilka lat miałbym klasyka. Życie.
Za to chwile spędzone razem bezcenne.
Zastąpi go Landryna na ile mi Celina pozwoli to już inna sprawa.
Na razie ją tak zepsułem, że Celina już nie lubi nią jeździć, bo robi kangurki przy ruszaniu
londolut - 09-12-2013, 20:14
swinks_UK napisał/a: | londolut napisał/a: | Nie przyklejaj tych płomieni na Landrynie!! |
Żebyś wiedział! |
swinks_UK napisał/a: | Celina już nie lubi nią jeździć, bo robi kangurki przy ruszaniu | Sprzęgiełko?
swinks_UK - 09-12-2013, 20:50
londolut napisał/a: |
swinks_UK napisał/a: | Celina już nie lubi nią jeździć, bo robi kangurki przy ruszaniu | Sprzęgiełko? |
Niezupełnie.
Sprzęgiełko już jest liche, ale pojawiła się znacznie większa przepustnica plus kolektor i teraz wystarczy lekkie muśnięcie gazu by Landryna wyrywała do przodu.
No i to razem powoduje, że albo silnik zadusisz albo zaryczysz nim jak idiota
jkrzysztof80 - 09-12-2013, 21:36
swinks_UK, jak zobaczyłem twoje fotki to moj zaczął mi sie przypominac
deejay - 09-12-2013, 22:25
Szkoda pięknego auta . Cieszę sie że miałem okazje w nim nieraz dłubać
Ps: Pamiętaj o gadzetach dla mnie
Marcino - 10-12-2013, 10:15
swinks_UK napisał/a: | No i czas zaanonsować, że dnia 01.12.2013 Mitsubishi Galant VR4 oddał swe ostatnie tchnienie.
W moich rękach od 30.11.2007 służył dzielnie przez 6 lat |
A co było bezpośrednią przyczyną.....?
swinks_UK - 10-12-2013, 10:42
W zasadzie nic, albo inaczej mówiąc perspektywa wydania kilku angielskich tysi na dalsze podnoszenie mocy i inne mody.
swinks_UK - 10-12-2013, 10:43
deejay napisał/a: |
Ps: Pamiętaj o gadzetach dla mnie |
Yymm... z tym może być kłopot
madź - 10-12-2013, 19:39
Jeszcze jakiś czas temu myślałam, że w klubie będzie coraz więcej VR-4. Rzeczywistość okazała się zupełnym przeciwieństwem...
Szkoda.
Marcino - 10-12-2013, 19:49
Skoro sa takie akcje że się złomuje samochody w UK,.... to tak sobie myślę że jest szansa żeby znaleść dawcę jakiegoś legnuma.... ale całego a jak widac jest problem, bo częsci idą jak świeże bułeczki:)
londolut - 10-12-2013, 20:15
Pierwsze VR4 o mocy 1 swinksa mechanicznego
robertdg - 10-12-2013, 20:28
londolut napisał/a: | Obrazek
Pierwsze VR4 o mocy 1 swinksa mechanicznego |
A może to silnik Swinks'a (nie mylić z Wankla)
Jogurt - 10-12-2013, 20:38
swinks_UK napisał/a: | londolut napisał/a: | Nie przyklejaj tych płomieni na Landrynie!! |
Żebyś wiedział! | już myślałem że mi je faktycznie przyślesz żeby takie fajne auto rozbierać. szkoda go ...
|
|
|