To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Klimatyzacja/Wydajność/Konserwacja

Krzyzak - 21-04-2018, 21:03

na parownik oczywiście
filtr się wymienia obowiązkowo

można też przez rurkę wprowadzić w nawiewy i dozować wyciągając wężyk - jednak ja tego nie robię, dzięki temu 1 spraj wystarcza mi na 2 auta

Dunios - 22-04-2018, 12:22

parownik jest przy filtrze ? dzięki za pomoc !
Krzyzak - 22-04-2018, 18:38

tak jest zaraz za filtrem patrząc na to jak przepływa powietrze
Marcino - 26-04-2018, 14:36

Zna ktoś wymiaru oringów potrzebnych w układzie klimatyzacji tych do skraplacza i do osuszacza?
Czy to jakies specjalne ? Zielone?

Krzyzak - 26-04-2018, 21:12

do osuszacza są ćwierć calowe, skraplacza nie pamiętam niestety
oryginały kupiłem od Jackie do sprężarki, pozostałe mam zamienniki dobrane po średnicy

heaven - 09-05-2018, 15:35

Orientuje się ktoś z jakim momentem dokręcać śruby do osuszacza i czujnik ciśnienia w osuszaczu? Nie ma w manualu, nie mogę znaleźć nigdzie :roll:
Bizi78 - 09-05-2018, 15:49

Skoro są tam oringi to pewnie z wyczuciem :wink: .
Sunderland86 - 22-05-2018, 10:29

Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jaki pasek do klimatyzacji siedzi w moim samochodzie?
Bizi78 - 22-05-2018, 11:27

Wg. ASA: 5PK1330.
Sunderland86 - 22-05-2018, 13:18

Dzięki Bizi78 :wink:
-Fenek- - 12-06-2019, 23:19

Jak bardzo zimne powinno być powietrze z nawiewów przy włączonej klimie? Klima działa cały czas na max'a a powietrze z nawiewów jest tylko lekko chłodne. U znajomego w CR-V IV generacji jest na prawdę zimne, że można zamarznąć na dłuższą metę, a u mnie w Galu szału nie ma i w upale i tak jest ciepło, nawet jak oba nawiewy ustawię na siebie.

Co może być powodem tak słabej wydajności?

Przypomnę tylko, że w zeszłym roku był wymieniany kompresor na używany, bo w poprzednim się wysypały łożyska, wymieniony osuszacz i nabijana klima.

Bizi78 - 12-06-2019, 23:30

Poniżej masz info z manuala dla manualnej klimy w galu.



-Fenek- napisał/a:
Przypomnę tylko, że w zeszłym roku był wymieniany kompresor na używany, bo w poprzednim się wysypały łożyska, wymieniony osuszacz i nabijana klima.

A szczelność była sprawdzana, bo może mało czynnika w układzie zostało.

-Fenek- - 12-06-2019, 23:40

Hmm, 4-6,5*C przy 35 otoczenia, to już powinno łapy faktycznie mrozić :/

Nie, szczelność nie była sprawdzana, ale zastanawia mnie czy teoretycznie mógłby to być zasyfiony parownik albo jakiś inny element nie domaga, coś, co łatwo sprawdzić. Bo poza tym i filtrem kabinowym nic nie było ruszane od lat.

Bizi78 - 12-06-2019, 23:48

-Fenek- napisał/a:
Przypomnę tylko, że w zeszłym roku był wymieniany kompresor na używany, bo w poprzednim się wysypały łożyska, wymieniony osuszacz i nabijana klima.

Po takich wymianach powinna być sprawdzona szczelność klimy i to nie tak przez 10 min, tylko przez parę ładnych godzin, czego większość fachofcuf nie praktykuje :wink: .
Jeśli miałeś nabitą klimę z kontrastem to trzeba sprawdzić lampą czy nie masz gdzieś wycieków.

Janq - 12-06-2019, 23:59

Bizi78, ja jak teraz sprawdzałem szczelność klimy to przez prawie miesiąc jeździłem z azotem nabitym do 8 barów (kompresor odłączyłem :p ). Po miesiącu dopiero klima została nabita czynnikiem.
Przez klika godzin to ciężko idzie coś znaleźć, no chyba że jest gdzieś poważny wyciek.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group