To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

KaWu - 04-08-2011, 23:44

Cytat:
Tutaj są pliki ze staga.


Sa cztery. Tak na szybkiego: dwa sa puste, jeden prawie tez no i na 2 jest troszke jazdy :D
Jest do max 4000 obrotow - jezeli tak jezdzisz to reduktor nie ma duzego spadku.
Zaciekawil mnie fakt, ze przy cutofie wtryskiwacze benzynowe maja swoje czasy wtrysku a gazowe juz zero i troche to trwa przy hamowaniu silnikiem.
Pewnie przez to wyciecie na poczatku mapy tak jest. Nie praktykuje tego. Odplacz pompe paliwa i zobacz wtedy czy nie podpija Pb, bo sam jestem ciekaw. Choc nie powinien.

[ Dodano: 04-08-2011, 23:48 ]
wilukce napisał/a:
Czyli połączenie wtryskiwaczy zaraz przy grubym wężu z gazem i dostarczenie gazu do kolektora dłuższymi wężykami. Czy zastosowanie rozgałęzienia na grubym wężu 2x3 i montaż wtryskiwaczy bliżej kolektora (na krótszym wężyku).


Wg mnie nie ma to znaczenia. Czy trojniki, czy rozdzielacz to wtryski mozna dac na jednakowej / krotkiej odleglosci od wkretek.
Przy rozdzielaczu beda tylko dluzsze wezyki od niego do Han.
Chyba, ze chodzi Ci o cos innego.
wilukce napisał/a:
No i myślę czy jeden czy dwa filtry

Zawsze co 2 to nie jeden.

wilukce - 04-08-2011, 23:57

KaWu napisał/a:
mozna dac na jednakowej / krotkiej odleglosci od wkretek.

Według Ciebie jaka odległość jest jeszcze akceptowalna ?

KaWu - 05-08-2011, 08:38

wilukce napisał/a:
Według Ciebie jaka odległość jest jeszcze akceptowalna ?


Okolice 12 cm. Ale to trzeba potestowac na aucie. Widzialem dluzsze i tez funkcjonowalo jak reszta byla zgodna ze sztuka.
Jak sprawdzalem kiedys w Galu na 15cm wezykach (automat) to byla opozniona reakcja na depniecie gazu.
Jak jest mozliwosc to daje 3,5÷4 cm wezyki.

brodzky - 05-08-2011, 09:59

KaWu napisał/a:
Cytat:
Tutaj są pliki ze staga.

Sa cztery. Tak na szybkiego: dwa sa puste, jeden prawie tez no i na 2 jest troszke jazdy :D

Nie mam pojęcia czemu tak się zrobiło; pliki wydawały mi się za małe. Dziwiło mnie, że się nic na wykresach nie rysuje przy nagrywaniu trzy i cztery. Prawdopodobnie jest bug w oprogramowaniu i jak się pare razy nagrywa to się psuje się :P

dwa.osc jest największy czyli tam powinno być do 6200rpm z kickdownem 80-140kmph

Nagram jakieś nowe ze zwykłej jazdy po mieście czyli 3krmp max. Szkoda mi auta powyżej 4krpm :P
KaWu napisał/a:
Jest do max 4000 obrotow - jezeli tak jezdzisz to reduktor nie ma duzego spadku.

Normalnie jeżdżę 3krpm +-200rpm. Jak szybciej to max 4-4,5krpm.

Owczar - 05-08-2011, 10:03

Włącz ac gas synchro. Jeździj, a jak się zatrzymasz to dopiero wtedy wciśnij czerwony przycisk. On nie działa jak w magnetofonie, że zapisuje to co po wciśnięciu, on zapisuje wszystko co przed wciśnięciem. Nie ma tam kickdownu...
brodzky - 05-08-2011, 10:06

Oprogramowanie jest nieintuicyjne :P Najpierw wciskałem nagraj a potem jechałem :)
Owczar - 05-08-2011, 10:08

Też tak robiłem na początku.. A wystarczyłoby zmienić przycisk na save czy cokolwiek innego. Record mówi samo za siebie :)

[ Dodano: 05-08-2011, 10:10 ]
Zrób jeszcze screen ustawień, czyli zakładkę z wyborem wtrysków itd.

KaWu - 05-08-2011, 12:11

Owczar napisał/a:
A wystarczyłoby zmienić przycisk na save czy cokolwiek innego


Wytarczyło przeczytać instrukcję :D

QwiateQ - 05-08-2011, 15:36

KaWu napisał/a:
Tutaj masz przykladowy mnoznik w galu 2,0 na MJ.

Post dość stary, czyt. kilka stron wcześniej - lecz mam pytanie o średnicę dysz zastosowanych wtryskiwaczy MagicJet i na jakim redutorze / jakie ciśnienie? jest u WAS, posiadaczy Galantów z silnikami 2,0?

adaxo - 05-08-2011, 16:01

wilukce napisał/a:
Planuję zrobić coś takiego:
[url=http://img194.images....th.jpg]Obrazek[/URL]
Z podłączeniem wtryskiwaczy na wzór tego ...
[url=http://img269.images....th.jpg]Obrazek[/URL]
... lub tego:
[url=http://img195.images....th.jpg]Obrazek[/URL]
Zastanawiam się, które rozwiązanie będzie lepsze. Trójniki od Sylwii ? Czyli połączenie wtryskiwaczy zaraz przy grubym wężu z gazem i dostarczenie gazu do kolektora dłuższymi wężykami. Czy zastosowanie rozgałęzienia na grubym wężu 2x3 i montaż wtryskiwaczy bliżej kolektora (na krótszym wężyku).
Poza tym co sądzicie o schemacie podłączenia ? O czym zapomniałem ?
No i myślę czy jeden czy dwa filtry ...




Sorry za wcinkę, również jestem własnie na etapie planowania instalki do mojego legnuma, mam bardzo podobny schemat i tu się pojawiają dwa (na razie) pytania do Was którzy już przez to przeszli, a mianowicie

- czy wejdą wtryski hana na trojnikach od Sylwii pod kolektor nad (chyba drugim??) bankiem??
- czy niezbędne są dwa elektrozawory ?? czy można rozdzielić gaz za tylko jednym?? (chodzi o oszczędność miejsca)


W poprzednim Galancie miałem listwę brc z przodu i jakoś to chodziło ale po lektorze lpgforum większość stara się zakładać wkrętki jak najbliżej wtrysku benzyny.

Owczar - 05-08-2011, 16:10

adaxo, co do rozdzielaczy Sylwii, zapytaj mario mario. On ma u siebie, ale powinny wejść. W zasadzie montaż nie różni się znacznie od rozdzielacza.

Są niezbędne, bo musisz ustawić niezależnie ciśnienie na każdym z osobna.

Sylwia - 05-08-2011, 17:39

w galantach wchodzi bez problemu, ale w Mitsubishi 3000GT trzeba było podnieść kolektor o 10mm poprzez włożenie dystansu. - można to zamówić w firmie ktora świadczy usługi cięcia wodą lub elektrodrążarką na podstawie kształtu uszczelki.
adaxo - 06-08-2011, 00:09

Ok, a czy nie będzie wtryskom "za gorąco" ??, czy to się jakoś izoluje??
I jeszcze jedno pytanie, chyba najtrudniejsze,
po naprawdę długich godzinach spędzonych na lpgforum i pytaniu tu i tam mam trzech "faworytów" wśród reduktorów i nie mogę się zdecydować, a to ostatnia rzecz która mnie wstrzymuje przed zamawianiem instalacji są to
- 2x ACR01, był ach oh, aż tu nagle od paru tygodni narzekania na pływanie ciśnienia, poza tym Sylwia (Gazmobil) zastosowała go do evo i jest OK
- 2x KME Gold, proponowany przez jednego z instalatorów na lpgforum, podobno dobry i sprawdzony
- 2x Zavoli zeta S, jak wyżej, proponowany, podobno niezawodny i wydajny

P.S. Dzięki Sylwia za trójniki dostarczone w naprawdę expresowym tempie, sorry za te zamieszanie z adresami.

wilukce - 06-08-2011, 01:14

adaxo napisał/a:
- 2x ACR01,
- 2x KME Gold,
- 2x Zavoli zeta S

Kolego będziesz miał "żelbetowe" ciśnienie :)

spidernet - 07-08-2011, 08:39

Chciałbym nieco odświeżyć kwestię związaną z ceną/kosztem instalacji.

Widzę duże rozbieżności cenowe jakie prezentują autorzy postów w tym wątku. Wczoraj pytałem dwóch instalatorów z okolic. Jeden z nich zaproponował mi instalację stag 300+ w cenie 2400zł na gotowo. Drugi z nich powiedział, że w 2800zł spokojnie się zmieszczę, a instalacja będzie z górnej półki. Czy rzeczywiście podane wyżej ceny są rozsądne, a wspomniany zestaw instalacyjny dobry?

No i jeszcze jedna ważna kwestia. Jak instalacje LPG sprawdzają się na krótkich odcinkach? Z reguły jeżdżę na krótkich trasach do 10km, ale dość często...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group