To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - custom COLT by pawela

pawela - 17-02-2010, 09:28

Cytat:
jednak Polak potrafi :twisted:

podziękował ;)
mkm napisał/a:
A przy kole nie oslabnie?

Maćku, nie osłabnie ;) ostanio 2 kolegów stoczyło bezpiecznie z 7 na 5kg, jeden w Civiku, drugi w Corsie, jeździłem przed i po zmianami, auta szybciej się wkręcają, szybciej hamują silnikiem, ale moment w obu przesunął się wyżej.
mkm napisał/a:
pawela brawo zaczne bic po przekroczeniu 130KM, czego Ci zycze.

marze o tym ;)
Cytat:
Nie ciężko tylko drogo. Kolektor wydechowy to koszt ok 2k + wysyłka.

dlatego będziemy spawać :P
Cytat:
ile takie koło????

duuuużo taniej stoczyć i wyważyć swoje
Cytat:
w sumie to brakuje niewiele :P

różnica w przelocie między przepustnicami z GTi a 1.6 to 7mm - to tak jak wyjąć zwężkę od gazu ;) fajnie się odmulił, szkoda, że ciągle nie ma warunków na przetestowanie...

pawela - 18-02-2010, 13:09

Kolejny news: dzięki Steinowi wleciała dziś maska z laminatu by autoR
Kleju - 18-02-2010, 14:42

Malujesz, obklejasz czy zostaje taka jak jest?
pawela - 18-02-2010, 17:12

jest czarna więc zostaje jak jest ;) zamówiłem tylko do niej znaczek :D
rosomak1983 - 18-02-2010, 18:06

pawela idz dalej ta droga :D :D :D
Ma byc jeszcze szybszy jak wpadne go poupalać!!! :twisted: :twisted: :twisted:

j-rules - 18-02-2010, 22:07

wierzymy ze po zakonczeniu wszysktich modów (o ile planujesz kiedys skonczyc :d ) dasz nam pelna instrukcje krok po kroku jak z 1.6 4g92 uzyskac GTi :)
macia - 19-02-2010, 01:35

Cytat:
dasz nam pelna instrukcje krok po kroku jak z 1.6 4g92 uzyskac GTi :)
_________________

Voila! - sprzedaj 1.6, dołóż trochę grosza i załatwione bezboleśnie:)

j-rules - 19-02-2010, 09:45

Cytat:
Voila! - sprzedaj 1.6, dołóż trochę grosza i załatwione bezboleśnie:)
niby tak, ale ten silniczek tak ladnie chodzi ze zal sprzedawac ;)
rosomak1983 - 19-02-2010, 10:58

1.8 sa w wiekszosci zajechane :wink: Wiec mody 1.6 to wcale nie głupi pomysł.
Kleju - 19-02-2010, 17:45

macia napisał/a:
Cytat:
dasz nam pelna instrukcje krok po kroku jak z 1.6 4g92 uzyskac GTi :)
_________________

Voila! - sprzedaj 1.6, dołóż trochę grosza i załatwione bezboleśnie:)


Ale gdzie wtedy frajda z grzebiania? A gdzie frajda z osiągnięcia czegoś? :)

rosomak1983 - 19-02-2010, 18:34

Kleju napisał/a:
Ale gdzie wtedy frajda z grzebiania? A gdzie frajda z osiągnięcia czegoś? :)

dokładnie dlatego rosomacze kciuku za projekt Pawła mocno scisniete :wink:
Powodzenia ziom :D

PiotrekSL4 - 19-02-2010, 21:59

Nie zapominajmy, że Pawela miał w swoim Colcie skrzynie automat. To mogło sprawić, że silnik nie był zbytnio pałowany. Wg mnie automatyczna skrzynia ogranicza troche możliwości silnika. Być może nie z włączonym przyciskiem S-port, ale przecież jego używa się czasami. Tak więc kupując Colciaka otrzymał być może zdrowiutką jednostkę, która po kilkunastu latach działania nie straciła na mocy. Tego się nie dowiemy gdyż auto nie było hamowane wcześniej. A może po wyjściu z fabryki miało troche więcej niż seryjne 113KM.
Podsumowując. Nie szukam dziury w całym i kibicuje Paweli w modach przy Colcie. I utwierdzam się tylko w przekonaniu że te 4G92 to super solidne silniki.

Matejko - 19-02-2010, 22:10

jak najbardziej to ze byl automat pozwolilo utrzymac silnik w dobrej kondycji
pawela - 20-02-2010, 14:27

j-rules napisał/a:
instrukcje krok po kroku jak z 1.6 4g92 uzyskac GTi :)

tak jest ;) szlaki trzeba przecierać ;) [quote="Kleju"]Ale gdzie wtedy frajda z grzebiania? A gdzie frajda z osiągnięcia czegoś? :) [quote="PiotrekSL4"]hodzi ;) 'Wyżywam' się na aucie twórczo i czerpię z tego ogromną satysfakcję :D
PiotrekSL4 napisał/a:
Nie zapominajmy, że Pawela miał w swoim Colcie skrzynie automat. To mogło sprawić, że silnik nie był zbytnio pałowany. Wg mnie automatyczna skrzynia ogranicza troche możliwości silnika. Być może nie z włączonym przyciskiem S-port, ale przecież jego używa się czasami. Tak więc kupując Colciaka otrzymał być może zdrowiutką jednostkę, która po kilkunastu latach działania nie straciła na mocy. Tego się nie dowiemy gdyż auto nie było hamowane wcześniej. A może po wyjściu z fabryki miało troche więcej niż seryjne 113KM.
Matejko napisał/a:
jak najbardziej to ze byl automat pozwolilo utrzymac silnik w dobrej kondycji

macie obaj rację, silnik przez ponad 170tkm pracował na automacie, nie łyka mi grama oleju, kompresję trzyma ponad 14atm, może przyrost mocy jest naturalny, ale wolę myśleć , że się pomodziło skutecznie :P Bo gdyby hamować po każdym modzie, to bym sie spłukał...


fotki maski:



niestety siłowników nie będzie, bo po ich założeniu robi się banan...




i wycięty ploterem, zwymiarowany znaczek, którego mi brakowało :P




Tymczasem wczoraj dało się jakoś pojeżdzić i coś nagrać, jak jeździ teraz colcidełko. Auto z powrotem z całym wnętrzem (ojcu popsuło się auto i na kilka dni musiałem pożyczyć colta), a IMO i tak dobrze zasuwa ;) Bardzo mokro więc ze startu lotnego.

edit

zaznaczam, że nagrywałem to na zamkniętej jeszcze drodze budowanego centrum handlowego, gdzie wpuścił mnie znajomy ochroniarz - byłem tam sam.

kartomaniak gti - 20-02-2010, 15:39

pawela napisał/a:
zaznaczam, że nagrywałem to na zamkniętej jeszcze drodze budowanego centrum handlowego, gdzie wpuścił mnie znajomy ochroniarz - byłem tam sam.
:D :D :D :D :D :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group