To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

wilukce - 07-08-2011, 13:05

spidernet napisał/a:
Widzę duże rozbieżności cenowe jakie prezentują autorzy postów w tym wątku. Wczoraj pytałem dwóch instalatorów z okolic. Jeden z nich zaproponował mi instalację stag 300+ w cenie 2400zł na gotowo. Drugi z nich powiedział, że w 2800zł spokojnie się zmieszczę, a instalacja będzie z górnej półki. Czy rzeczywiście podane wyżej ceny są rozsądne, a wspomniany zestaw instalacyjny dobry?

Podaj elementy jakie wchodzą w skład zestawu. Wtryskiwaczy i reduktorów jest od groma i ciężko wnioskować co monter miał na myśli mówiąc z "górnej półki". Wg. mnie 2400 to raczej skromna instalka. Chociaż do EA2A nie wiem. Napisz jakie graty ;)
spidernet napisał/a:
No i jeszcze jedna ważna kwestia. Jak instalacje LPG sprawdzają się na krótkich odcinkach? Z reguły jeżdżę na krótkich trasach do 10km, ale dość często...

W ziemie przy -20 stopniach po przejechaniu 10km dopiero Ci się przełączy na gaz :P Więc będziesz praktycznie jeździł na benzynie. No może trochę przesadziłem z tymi 10km, ale jak parkujesz pod chmurką to 5-6km spokojnie ;)

spidernet - 07-08-2011, 14:56

Nie znam się na tym więc nawet gdybym usłyszał co za tą cenę to i tak pewnie za chwilę wyleciałoby mi to z głowy :?

Z tego co zapamiętałem jeden z instalatorów mówił o Stag 300+, jednak przeszukując opinie o tym zauważyłem, że jest tyle samo zwolenników co przeciwników owej instalacji.

brodzky - 07-08-2011, 22:19

STAG 300+ to tylko sterownik a w instalacji ważna jest cała reszta w (dyskusyjnej) kolejności:
- jakość instalacji
- wtryskiwacze
- reduktor

Owczar - 08-08-2011, 00:12

spidernet napisał/a:
Z tego co zapamiętałem jeden z instalatorów mówił o Stag 300+, jednak przeszukując opinie o tym zauważyłem, że jest tyle samo zwolenników co przeciwników owej instalacji.


Przeciwnicy to głównie Ci, którzy nauczyli się montować coś innego i nie chcą się nawrócić :) Resztę napisali już poprzednicy. Dla jednego góna półka to BMW, a dla innych maybach, więc tak ogólnikowe pojęcia nic nie mówią.

m6riano - 08-08-2011, 02:18

spidernet napisał/a:
Jak instalacje LPG sprawdzają się na krótkich odcinkach? Z reguły jeżdżę na krótkich trasach do 10km, ale dość często...

Ja tak głównie jeżdżę..
Jak już ci się rozgrzeje to śmigasz na gazie..,więc żaden problem..

wilukce - 08-08-2011, 09:42

Potrzebuje szybkiej pomocy. Muszę dziś zamówić podzespoły do instalki bo jutro rano wyjeżdżam na tydzień i chciałbym, aby po powrocie graty już na mnie czekały. Jaki kupić filtr ?
http://www.drypa.pl/kateg...zy_Lotnej_.html
Szukam filtru do dwóch reduktorów. Chyba wezmę jakiś 2->2. Tylko który ?

KaWu - 08-08-2011, 10:07

QwiateQ napisał/a:
Post dość stary, czyt. kilka stron wcześniej - lecz mam pytanie o średnicę dysz zastosowanych wtryskiwaczy MagicJet i na jakim redutorze / jakie ciśnienie? jest u WAS, posiadaczy Galantów z silnikami 2,0?


Tam dysze byly 2,6mm.
Wtryski MJ.
Red. Zavoli 1,1 bar.

spidernet napisał/a:
Widzę duże rozbieżności cenowe jakie prezentują autorzy postów w tym wątku. Wczoraj pytałem dwóch instalatorów z okolic. Jeden z nich zaproponował mi instalację stag 300+ w cenie 2400zł na gotowo. Drugi z nich powiedział, że w 2800zł spokojnie się zmieszczę, a instalacja będzie z górnej półki. Czy rzeczywiście podane wyżej ceny są rozsądne, a wspomniany zestaw instalacyjny dobry?


Ale jaki zestaw :?: Nic nie wymieniłeś co wchodzi w skład.

[ Dodano: 08-08-2011, 10:10 ]
Po chwili, jak zobaczyłem, ze jeszcze jest jedna strona ... :)

wilukce napisał/a:
W ziemie przy -20 stopniach po przejechaniu 10km dopiero Ci się przełączy na gaz

wilukce napisał/a:
ak parkujesz pod chmurką to 5-6km spokojnie


wilukce, piszesz o sobie :?:

Spokojnie 3 km i już powinieneś jechać na lpg. Chyba, że masz min. 40° przełączanie i problemy z np. reduktorem/układem chłodzenia.

mar111cin - 08-08-2011, 16:26

temperatura ustawiona była na 35stopni, tej zimy nawet 38stopni i to co mówicie to mnie przeraża. nie wiem czy chociaż raz przejechałem 1 (słownie - jeden) kilometr żeby nie zdążył się przełączyć na gaz...
Owczar - 08-08-2011, 16:32

mar111cin, chyba nie chcesz powiedzieć, że po 1 km Twój silnik osiąga temp ponad 50 stopni? Bo tyle musi osiągnąć żeby gaz skoczył do tych 38, nawet przy rewelacyjnej termice. Rzecz jasna mówimy o zimie i temp -5 do 0 stopni.
mar111cin - 08-08-2011, 16:50

z całą pewnością o tym mówię... Na prawdę nagrzewa się wyjątkowo szybko. Nie mam porównania z innym galantem, ale sprawdziłem teraz na automapie jak wyglądał dystans przełączania się wczesną wiosną - mój się przełączał po 300m. kumpla toledoII 1.8 po 1.4km :lol:

Pytałem się Ciebie wcześniej? jaką reakcję ma Twój galant na gazie na wciśnięcie pedału gazu? bo w moim jak powiedzmy normalna temperatura gazu jest 50stopni, to po depnięciu mu, temperatura wzrasta nagle do 70stopni.

Owczar - 08-08-2011, 17:10

ZObaczę jak mój się nagrzewa zimą, bo nie miałem okazji sprawdzić.

Co do temp przy przyśpieszaniu to powiedz dokładnie co masz na myśli? Gaz w podłogę z kickdownem do następnej zmiany biegu? ZObaczę na oscylogramach. Ale z tego co pamiętam, to mam raczej minimalne wahania temp.

mar111cin - 08-08-2011, 17:32

tzn dwie sytuacje :

-stoisz sobie powiedzmy na światłach długi czas, temperatura się stabilizuje na jakimś tam poziomie, ruszasz dość agresywnie

-jedziesz normalnie 50km/h przez dłuższy czas i zaczynasz gwałtownie przyśpieszać .


zapomniałem napisać w poprzednim poście.
ja zawsze tankuję do pełna, od zatankowania Pb przejechałem już ponad 6tys km, a wskazówka spadła dopiero co do połowy zbiornika...

Owczar - 08-08-2011, 21:21

U Ciebie ta temp momentalnie rośnie?
Zaraz zobaczę oscylogramy.

mar111cin - 08-08-2011, 21:35

dosłownie w mgnieniu oka :)
Szwagroz - 11-08-2011, 15:39

mam takie pytanie, czy robił ktoś ostatnio przegląd po 10tyś? i ile zabulił, dziś byłem na taki przeglądzie i wydaje mi się że jakoś tak drogo wyszło. Jeszcze 1,5 roku temu jak miałem hondę to taki przegląd z wymianą filtra kosztował 55 zeta, ja płaciłem jako stały klient 30. Dziś w innym zakładzie, (tam gdzie mi montowali gaz), zabuliłem 104 zeta (wymiana 2 filtrów i sprawdzenie map itp), czy to normalna cena?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group