Nasze Miśki - Sportowa Elegancja
Torp12 - 29-10-2012, 23:41
Jakies fatum krazy nad moimi zimowymi kolami normalnie... Co je zaloze to jakies jaja z hamulcami...
Co tym razem? Prawie to samo, mianowicie:
Auto od niedzieli wieczor do dzis wieczor stalo na dworzu. Temp -2 - 0 stopni. Wsiadam pieknie odpala, jade sobie, delikatnie na hamulec a pedal wpada w podloge jakby byl zapowietrzony uklad... Szybko odpuscilem i drugi raz i juz normalnie zyleta... I tak cala droge do domu... Ustawilem w garazu, zgasilem silnik, depcze hamulec i po 1 razie od razu twardy pedal jakby bylo normalnie... Takze zglupialem, niewiem oco kaman. Plyn jest, nic dziwnego nie widze. Any ideas?:)
Owczar - 29-10-2012, 23:55
Nieszczelność. Sprawdź przewody hamulcowe przy zaciskach. W którą stronę ściąga przy hamowaniu?
Torp12 - 29-10-2012, 23:59
| Owczar napisał/a: | | Nieszczelność. Sprawdź przewody hamulcowe przy zaciskach. W którą stronę ściąga przy hamowaniu? |
To by plynu ubylo, a tego nie zauwazylem. Raczej nie sciagalo.
Owczar - 30-10-2012, 00:08
Też tak miałem. Wyciek był dosłownie minimalny. Mogłem jeździć miesiąc i było ok, a pewnego dnia wsiadałem i była identyczna sytuacja. Sączyło się przy przewodzie w prawym zacisku. Wyciek był tak mały, że prawie niewidoczny. Dopiero podczas swapu hamulców zobaczyłem, że jest tam mokro. Płynu też nie ubywało.
Jeśli zapowietrzy się jedna sekcja to ściąga. A 2 raczej się nie zapowietrzają jednocześnie. Po tym jak auto się zachowuje po pierwszym wciśnięciu hamulca można wydedukować, które koła odpowietrzać. U mnie ściągał w lewo.
Teraz jest mokro i masz utrudnione zadanie. Ale jak wyschnie w garażu przez noc to obejrzyj przewody i zaciski.
Torp12 - 30-10-2012, 00:11
| Owczar napisał/a: |
Teraz jest mokro i masz utrudnione zadanie. Ale jak wyschnie w garażu przez noc to obejrzyj przewody i zaciski. |
Sie zrobi szefie Thx.
Owczar - 30-10-2012, 00:14
A zapowietrzyć się mógł właśnie teraz, bo lekko zmrożone zaciski i tłoczek nie odbija tak lekko jak w wyższej temp. Cofający tłoczek pompki wytworzył podciśnienie i zamiast tłoczka wciągnęło powietrze.
Z tego co pamiętam, to gumki zmieniałeś na tłoczkach, więc warto najpierw obadać to co można zobaczyć bez rozkręcania
robertdg - 30-10-2012, 07:54
Albo założyć przezrpoczysty wężyk na odpowietrznik i mu dmuchnąć, ten zacisk z którego pójda bąbelki powietrza to nasz podejrzany
Torp12 - 30-10-2012, 09:33
Po nocy w garazu problemu ni ma:] Nie wiem czy to tylko potwierdza teorie Owczara czy tez nie , ale przyjrze sie czy gdzies nie widac przeciekow.
Owczar - 30-10-2012, 09:35
Nie potwierdza, bo jak się raz zapowietrzy to zostaje... Możliwe, że coś z pompą w niskich temp się dzieje i przepuszcza. Ale przecieki sprawdź.
Torp12 - 30-10-2012, 09:47
| Owczar napisał/a: | | Nie potwierdza, bo jak się raz zapowietrzy to zostaje... Możliwe, że coś z pompą w niskich temp się dzieje i przepuszcza. Ale przecieki sprawdź. |
Wprawdzie płyn hamulcowy ma rok, ale chodzi mi po głowie taka glupota ze gdzies byla woda i przymarzla... Mozliwe to?
Tomek - 30-10-2012, 09:49
| Torp12 napisał/a: | | Wprawdzie płyn hamulcowy ma rok, ale chodzi mi po głowie taka glupota ze gdzies byla woda i przymarzla... Mozliwe to? |
a jaki ten płyn masz?
Torp12 - 30-10-2012, 10:05
| tomek84 napisał/a: | | a jaki ten płyn masz? |
Hehe w sumie ciezko powiedziec bo po zeszlorocznych przygodach byl tam niezly miks:) Ale ostatecznie Piwor zalal tam chyba jakis twor TRW
Tomek - 30-10-2012, 10:08
Torp12, chodzi mi o klasę płynu
bo z tego co mi wiadomo, to im lepsza klasa (wyższa) tym płyn bardziej higroskopijny
Torp12 - 30-10-2012, 10:26
| tomek84 napisał/a: | Torp12, chodzi mi o klasę płynu
bo z tego co mi wiadomo, to im lepsza klasa (wyższa) tym płyn bardziej higroskopijny |
Normalny DOT-4
Torp12 - 05-11-2012, 23:46
Pytanie za 100 punktów: ktoś wie w jaki sposób ustawiona jest odcinka w Galantach? Jest to elektronicznie ustawione jakoś? Czy ile silnik da rade "zakręcić"??
Na deser krótki Trailerek:)
Kolega ma dużo roboty i wolno mu idzie składanie filmu ale czuwam nad sprawą
|
|
|